quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:57 schreef MaJo het volgende:
En hij is de vervelende man in Friends die tegen Rachel in het vliegtuig zegt dat ze niet moet zeuren en dat het duidelijk is dat zij en Ross "on a break" waren![]()
Wat versta je onder een "heel vreemd geluid"?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er maakt hier in huis iets een heel vreemd geluid. Ik vermoed dat het de wasmachine is, maar ik zou niet weten wat het geluid dan precies veroorzaakt
Alsof er een mobiele telefoon of zo los in lag, die de hele tijd tegen de randen van de trommel aan kwam. Het geluid is nu weer opgehoudenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat versta je onder een "heel vreemd geluid"?
http://www.youtube.com/watch?v=sXNd99IhdmAquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]dat moet ik dan nog 's bekijken
Hehe, dat doet me denken aan een geluid bij mijn huisgenootje op de kamer. Af en toe klinkt het alsof er ergens een mobiele telefoon ligt te trillen. Dacht eerst dat het iets anders wasquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alsof er een mobiele telefoon of zo los in lag, die de hele tijd tegen de randen van de trommel aan kwam. Het geluid is nu weer opgehouden
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=sXNd99IhdmA
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=sXNd99IhdmA
Algemene Kennis Quiz deel 1114 staat nog gewoon open hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
Is er binnenkort weer eens een quiz?
Ehm..ff kijken. Oh ja -->quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Algemene Kennis Quiz deel 1114 staat nog gewoon open hoor
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:39 schreef MaJo het volgende:Sorry weer een tijd niet geweest
Maarre: (een nogal heel erg verlaat
) GELUKKIG NIEUWJAAR
![]()
![]()
Alles goed hier? Roddels?![]()
Wat hebben jullie gedaan met oud en nieuw? Zoals jullie waarschijnlijk al van Iamredleader hebben gehoord was er dus een huisfeest bij mij thuis en die was zeer geslaagd
Gister tot 3 uur uitgeslapen omdat ik echt wat slaap in te halen had
Maar goed, ik ga hier weer meer posten
Ja, we moeten binnenkort weer eens gaan quizzen in Utrechtquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
Is er binnenkort weer eens een quiz?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:42 schreef Etcetera het volgende:
laatste roddel: Soemp is zwanger van Wiebel van een drieling
Die paints ter verduidelijkingquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:54 schreef Soempie het volgende:
En deze: De ex en haar agressieve tumor van een vriendje....![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:58 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat jij de eerste zal zijn met een kindje hier.
Anders had ik het niet begrepen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die paints ter verduidelijking![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
wie weet... maar DaviniaHR en PhysicsRules waren er echt al eerder bij, die hebben er al eentje
die had ik al gepostquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:54 schreef Soempie het volgende:
En deze: De ex en haar agressieve tumor van een vriendje....![]()
ik begrijp het nog steeds nietquote:
Ik ook nietquote:
Doe geen moeite, het is eigenlijk helemaal niet interessantquote:
quote:
Zeg, ik heb er een half uur over gedaan voor ik het begreep. Daar wil ik erkenning voor.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe geen moeite, het is eigenlijk helemaal niet interessant
Dat had ik er dus nooit uitgehaald...quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:37 schreef Soempie het volgende:
Er zijn twee stellen
TS en haar vriend (nu ex)
En de ex van haar vriend en daar weer de vriend van.
Plus een kind van de vriend van TS en zijn ex.
TS heeft die ex vriendin een mailtje gestuurd. De vriend van die ex vriendin is toen bij TS aan de deur gekomen om haar te bedreigen. TS heeft het uitgemaakt met haar vriend, omdat hij niet voor haar opkwam.
wauw. dit is daadwerkelijk duidelijk. alleen had ik ook compleet gemist datquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:41 schreef Soempie het volgende:
Ik weet betere uitleg.
TS =![]()
Vriend TS =![]()
Ex van Vriend TS =![]()
Vriend van Ex van Vriend TS =![]()
mailt
![]()
vertelt dat aan
![]()
gaat naar
![]()
doet niks
dumpt
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeg, ik heb er een half uur over gedaan voor ik het begreep. Daar wil ik erkenning voor.
Check nog es of je wel aanhalingstekens hebt gebruikt. Makkelijk over het hoofd te zien maar wel een reden waarom het mogelijk niet werktquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben bezig met flash. ik heb een flashanimatie gemaakt, die nu online staat (link krijgen jullie pas als alles werkt) maar het werkt dus niet helemaal naar behoren.
in die flashanimatie zit een andere animatie, die apart moet worden ingeladen anders duurt het te lang. ding is 8mb groot namelijk. nu werkt die animatie online prima, maar de aparta in te laden animatie wil niet afspelenvolgens mij klopt de source link enzo prima, maar geen animatie
ho stop rewindquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Check nog es of je wel aanhalingstekens hebt gebruikt. Makkelijk over het hoofd te zien maar wel een reden waarom het mogelijk niet werkt
Om de URL heen horen ' of " te staan (welke van de twee weet ik even niet meer), dan werkt het pas. Als het goed is verandert de kleur van de URL dan ook, ik dacht naar groen. Als je het zeker wil weten kan je even script assist gebruikenquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ho stop rewind
aanhalingstekenswaar moet ik die dan inpleuren?
Da's fijn om te horenquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:05 schreef Soempie het volgende:
Tim, ik ben blij dat je je oude vertrouwde ava weer terug hebt.
hmm even kijkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Om de URL heen horen ' of " te staan (welke van de twee weet ik even niet meer), dan werkt het pas. Als het goed is verandert de kleur van de URL dan ook, ik dacht naar groen. Als je het zeker wil weten kan je even script assist gebruiken
Ssst, dat is goedquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
Napoleon...
goed, ik snap dit ook al nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
"Gewoon jaloers, pappie en mammie"
Ik verdien een Fok Darwin
"leveren op"quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goed, ik snap dit ook al niet
TS snap ik wel, maar ik begrijp je reactie niet?
nog een keer gelezen na uitlegquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"leveren op"
"opleveren"
Ik ben gewoon in mierenneukersmode
Met Eli gaat alles goed, hij kan al knijpen als de beste, heb ik begrepenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:07 schreef Soempie het volgende:
oja
Hoe is het met ze? Wat kan de kleine al.
Hier hield ik op met lezenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:37 schreef Soempie het volgende:
Er zijn twee stellen
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nog een keer gelezen na uitleg
ik moest lachen
quote:
quote:
neequote:Op donderdag 3 januari 2008 16:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bent er nog steeds niet uit?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hem 'm nog maar even in wat andere topics gepost
Soms werkt het even opgeven wel beter. Dan waag je een nieuwe poging en gaat het in een keer goedquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee
heb het voor vandaag eerst maar opgegeven, probeer het morgen nog een keer
heb in elk geval een oplossing bedacht: gewoon de anmatie op de tijdslijn zetten, en zelf playback knopjes maken enzo
ziet er alleen lang zo mooi niet uit
Inderdaad. Vaak wordt je compleet blind voor je eigen denkfout.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Soms werkt het even opgeven wel beter. Dan waag je een nieuwe poging en gaat het in een keer goed
Hij is engels hequote:Op donderdag 3 januari 2008 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]dat accent
![]()
ik bedoelde eigenlijk op dvd, maar dit is een stuk sneller natuurlijk
Tijd voor snoepquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:53 schreef MaJo het volgende:
Ik ben gestopt met roken en nu ben ik chagrijnig
Weet je wat erg is? Gisteravond was ik naar mijn ouders gegaan en ik was vergeten op het knopje te drukken in de bus bij mijn haltequote:
Toen ik die scene voor het eerst zag en hij zo op zijn vuist beetquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet je wat erg is? Gisteravond was ik naar mijn ouders gegaan en ik was vergeten op het knopje te drukken in de bus bij mijn halteIk stond dus op om uit te stappen en toen reed ie bij de halte door. Dus ik boos naar de buschauffeur of ie niet even had kunnen stoppen. Dus ik vet chagrijnig een extra halte gelopen door de kou en kwam dus met zo'n hoofd thuis:
Mijn moeder: wat is er?
Ik: ja stomme buschauffeur blabla en ik ben gestopt met roken
Mijn moeder: oh dan haal ik wel sigaretten voor je! Ik:
![]()
![]()
![]()
Mijn vader: ja hoor ik wil ze ook wel halen!
Ouders![]()
![]()
Het kan ergen gelukkig was het geen grey's anatomyquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
Verhaal over wiebel
Oeiquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:53 schreef MaJo het volgende:
Ik ben gestopt met roken en nu ben ik chagrijnig
Dat vind ik zelf ook niks.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het kan ergen gelukkig was het geen grey's anatomy![]()
![]()
![]()
Voor vanavond nog niets, morgen wil ik overdag weer naar Leeuwarden gaan en in de avond Weerwolven spelen, maar daarvoor heb ik wel voldoende mensen nodig... even kijken of dat gaat lukkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:02 schreef Soempie het volgende:
We gaan als het goed is vanavond poolen en wat drinken in de stad.![]()
Wat zijn jullie plannen?
Watquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het kan ergen gelukkig was het geen grey's anatomy![]()
![]()
![]()
Nog nietsquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oei![]()
Wat is je rookvervanger?
Ik heb trek.Ik wil dat Wiebel thuis komt, zodat we boodschappen kunnen doen en kunnen koken.
'Samenwonen' bevalt me eigenlijk wat te goed.
![]()
Het gaat allemaal veel te makkelijk.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben net klaar met de chinese afhaalmaaltijd
Ik ben bezig met een oerhollandse hachee en gehaktballenquote:
Dat is puur beter iddquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bezig met een oerhollandse hachee en gehaktballen
Dan neem je toch zo'n super smoker gevalquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog nietsZal wel weer heel veel snoepen worden
Vanavond ook nog eens uit in Paradiso, hoezo de kat op het spek binden
Een goede bak chinees-indisch is ook niet mis hoorquote:
Of je bijt een paar dagen door de zure appel heenquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan neem je toch zo'n super smoker geval
Het kan wel, je gooit dan alleen je jus wegquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een goede bak chinees-indisch is ook niet mis hoor
Maar die BK
Anyway..bijna een Soemp te pakken.
Sta ik een beetje afwezig na te denken, ga ik mijn aardappels afgieten.
Boven de gootsteen kom ik er net op tijd achter dat ik bijna mijn gehaktballen sta af te gieten
Ja, en dat lijkt me nou net niet de bedoelingquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan wel, je gooit dan alleen je jus weg
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar die BK
Anyway..bijna een Soemp te pakken.
Boven de gootsteen kom ik er net op tijd achter dat ik bijna mijn gehaktballen sta af te gieten
We hebben wel een heel goed chinees restaurant hier zitten, dus dat scheelt wel, het is best lekker, maar gehaktballen zijn beterquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar die BK
quote:Anyway..bijna een Soemp te pakken.
Misschien had je nog een pak jus d'orange staan. Het is behelpen maar taalkundig het dichtste wat je waarschijnlijk bij echte jus komtquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en dat lijkt me nou net niet de bedoeling
Een beetje die gehaktbal prakken en dan lekker een lepeltje heet water erover
Lekker aardappeltje met mosterd erbij
Eh ja...maar dat is niet lekker.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gehaktballen kan je ook maken in een hapjespan of koekenpan met vrijwel geen jus
Jus is vooral lekker bij gekookte aardappelen. Als je röstirondjes aan het bakken bent maakt het een stuk minder uit of je er jus bij hebt of nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh ja...maar dat is niet lekker.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Zou het scheldwoord nondeju ook uit een gelijksoortige situatie voortkomen?
Ja, en in dit geval heb ik gekookte aardappelsquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jus is vooral lekker bij gekookte aardappelen. Als je röstirondjes aan het bakken bent maakt het een stuk minder uit of je er jus bij hebt of niet
Waarom giet je dan je gehaktballen af? Da's niet slim hequote:Op donderdag 3 januari 2008 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en in dit geval heb ik gekookte aardappels
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom giet je dan je gehaktballen af? Da's niet slim he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |