Bohohoho mag je dat wel van je pappie en mammie bohohooquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:30 schreef Isdatzo het volgende:
Je bent gewoon jaloers
Hebben we die ook weer gehad.
Okay, nu hebben we alles gehad.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:31 schreef poepeneesje het volgende:
Je kan er gewoon niet mee omgaan [afbeelding]?
-xxx-
Ja joh geef de negers weer de schuldquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:33 schreef Isdatzo het volgende:
Mensen die niets beters dan "je bent gewoon jaloers" kunnen produceren moet je trouwens gewoon negeren
ze zijn de tijd niet waard
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
Even voor de grap ontopic, een voorbeeld.
http://forum.fok.nl/topic/1110074/1/50#55674358
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Ik kan niet in KPD lieverd. [afbeelding].
Whehehe. Nou, geloof me dan maar op mijn woord.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:56 schreef GioStyle het volgende:
Ik kan ook niet in KPD. [afbeelding]
Ik ben denk ik oud aan het worden, want dit vind ik dus echt friggin' kut.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:26 schreef Harajuku. het volgende:
Als je tegenwoordig ergens kritiek oplevert is er één reactie die je kan verwachten, namelijk;
"Je bent gewoon jaloers"
Gebeurt het hier op het forum en zegt een mod "Chill even eh" wordt die post gelijk gequote door het zielige slachtoffer "Laat maar, hij is gewoon jaloers" Hihihihihi.
Ik begrijp wel dat niet iedereen zo zelfverzekerd is als ik, en dat blijkbaar nodig heeft omdat hij de waarheid niet aan kan. Maar mein Gott, voor Fok! was de laatste keer dat ik dat hoorde op de friggin' basisschool.
Dan hebben we nog de geweldige "discussies" met simpele mensen.
*Stuk met argumenten ed*
Reactie;
Bohohoho mag je dat wel van je pappie en mammie bohohoo
Yet again, friggin' basisschool.
HOUD ER MEE OP! [ afbeelding ]. [ afbeelding ] .
Net als met "stel je voor dat de rest naakt is" is dit zo van "wees gewoon ignorant en maak jezelf wijs dat de ander gewoonweg niet beter weet en kijk vooral niet naar jezelf"quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:10 schreef Isdatzo het volgende:
Dat soort mensen kunnen blijkbaar geen fatsoenlijk argument vinden om je geen gelijk te geven.. en omdat ze je geen gelijk willen geven komen ze met dat soort kansloze uitspraken [afbeelding]
Ik heb van de week ook nog ergens kritiek opgeleverd. Daar waren ze erg blij mee want het was nog snel even voor het nieuwe jaar.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:26 schreef Harajuku. het volgende:
Als je tegenwoordig ergens kritiek oplevert is er één reactie die je kan verwachten, namelijk;
"Je bent gewoon jaloers"
+spatie.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb van de week ook nog ergens kritiek opgeleverd. Daar waren ze erg blij mee want het was nog snel even voor het nieuwe jaar.
Ik denk dat ze veel kritiek nodig hadden voor het nieuwe jaar [afbeelding]
No shitquote:
Ik bedoelde dat ook voor mij, hoor. Dacht dat ik na 3 keer editten wel klaar was, guess not.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
No shit [afbeelding]
Oh men! Mijn hele post naar de klote [afbeelding]
quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:52 schreef Konijnenjager het volgende:
-Mensen die friggin Engels gebruiken op Fok
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:33 schreef Metal_Mart het volgende:
mein Gott, yet again, friggin'
Hier past maar er maar één:
ja..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:20 schreef postmortum het volgende:
Altijd lachen hoe in klb de ts wordt gencounterd. TS zal nu wel naar zijn pappie en mammie zijn gerend om te vertellen dat hij gepest wordt in de grote boze cyberwerld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |