Je zou eerder denken andersomquote:Op donderdag 29 november 2007 21:45 schreef Sirolf het volgende:
Het topic is dicht en FOK! gaat meteen stuiteren...
In plaats van posten zitten we dan massaal te F5-en om een fipo in het nieuwe topic te kunnen zetten.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Je zou eerder denken andersom
Als wij ff niet posten zou dat aardig moeten schelen
't viel wel op ja. Misschien doordat wij allemaal aan het F5-en waren om te zien of het nieuwe topic er al was?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:45 schreef Sirolf het volgende:
Het topic is dicht en FOK! gaat meteen stuiteren...
Laat me nou eens rustig mn post edittenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In plaats van posten zitten we dan massaal te F5-en om een fipo in het nieuwe topic te kunnen zetten.
Als die week niet de deadline voor mn scriptie was, dan was ik misschien wel gegaan. Nu zeker nietquote:Op donderdag 29 november 2007 21:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor een ieder die de 3voor12 Song van het Jaar verkiezing live wil meemaken en een babbeltje wil maken met Michiel:
http://3voor12.vpro.nl/service/gastenlijst/ (Er zijn nog 37 plaatsen beschikbaar!)
quote:
Ik heb trouwens wel een sterk vermoeden dat ze Michiel heeft plat gesmst toen hij TH-prijzen weg gaf.quote:ik geloof er geen zak van!!!!!
die michiel lult maar wa!!!!!!!
die michiel moet maar stikken in zijn moeders reed
want dat is bill toch nie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Al zou je maar door een typfout iets zeggen dat heel minimaal negatief is over TH, dan wordt je platgebombardeerd met doodsbedrijgingen.quote:
Die zogenaamde TH-fans zijn of tussen de 8 en 10 jaar, of zo debiel als een augurk.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Al zou je maar door een typfout iets zeggen dat heel minimaal negatief is over TH, dan wordt je platgebombardeerd met doodsbedrijgingen.
Pun intended
Vanaf 8 uur.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:48 schreef DaMook het volgende:
Kunnen we al vanaf 12 uur stemmen of morgenvroeg pas ?
Hoi trouwens
Sirolf?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:24 schreef borisz het volgende:
Kan iemand een leuke veenstra banner maken om te stemmen voor serious request ?
quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:21 schreef borisz het volgende:
MINDR zonder moggel kan ook dus niet
Ik ben het echt beuquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:21 schreef borisz het volgende:
MINDR zonder moggel kan ook dus niet
pruts dan maar weer wat leuks alsjeblieftquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo'n grafisch wonder ben ik nou ook weer niet, ik pruts meestal maar wat aan...
Moggel blijftquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:25 schreef borisz het volgende:
een weekje oke, maar pleur het er dan ook weer uit.
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:59 schreef borisz het volgende:
[..]
pruts dan maar weer wat leuks alsjeblieft [afbeelding]
Die is er nu toch alquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:07 schreef borisz het volgende:
Guis komt die nog ?
Welke chat ??quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kom eens naar de chat jij DaMook !!
Morningquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:48 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen trouwens
Oh wacht, laatste keer (aldus Giel): GOEIEMOGGOL!
Inderdaad een prachtnummer!quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:21 schreef cosmick het volgende:
Sing!
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:33 schreef Deansensitized het volgende:
Is toch met al die Engelse bandjes zo?? Iedere week een nieuwe, allemaal net zo slecht.
Artic Monkeys, Fratellis, Editors, Kaiser Chiefs, ...
Allemaal zum kotzen
Toch wel een van de fijnste radioplaten van het jaar, niet?quote:
Ben ik het eens met je eens.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
Zo ik heb ook maar ff gestemd, en ga zeker kijken in mijn woonplaatsje
Gerard Ekdom
Rob Stenders
Michiel Veenstra
Me too.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ben ik het eens met je eens.
Heb dit ook gestemd.
het is in Den Haag dit jaarquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:09 schreef Damzkieee het volgende:
Och die Stenders wordt wel zo chagrijnig als ie elke morgen vroeg moet
Zou Fred Siebelink dan ook weer komen (Utrech me stadje?) , kunnen ze weer Stenders Vroeg maken
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Toch wel een van de fijnste radioplaten van het jaar, niet?
Ja, anders issie snel kapot gedraaid. Al heb ik dat zelf thuis wel gedaanquote:Wel bijzonder weinig gedraait trouwens... maar ja, zo blijft ie leuk.
Coenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:29 schreef Feivel1 het volgende:
Gestemd: Gerard Michiel, en Coen!
Verveel je je?quote:
Vroeger, inderdaad....quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
Stenders vroeg was echt geniaal vroeger
Same here!quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:28 schreef TheVulture het volgende:
Gestemd op Gerard, Michiel en Rudy
quote:editors
Tijd voor een liedje over onze PDC bedoel jequote:
quote:
quote:
quote:
Ik ook. Maar dat komt omdat ik al een paar keer een kerstCD gedraaid heb en een kerstverhaal heb geschreven.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het dennennaaldengevoel al te pakken, maar dat kan ook komen omdat ik zo godsgruwelijk verliefd ben
Was een leuk verhaal, heb het gelezenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat komt omdat ik al een paar keer een kerstCD gedraaid heb en een kerstverhaal heb geschreven.
Dankjequote:Op vrijdag 30 november 2007 10:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was een leuk verhaal, heb het gelezen
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:29 schreef Feivel1 het volgende:
MARC63 IS ONZE VEENSTRAHELD:
http://www2.rickvanvelthu(...)zen+voor+uitzending/
LOL!!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:29 schreef Feivel1 het volgende:
Ik zat in de auto en Gerard had me al vantevoren gewaarschuwd: de longen uit het lijf, werkelijk!quote:
Your welcome, ik zal vanavond in mijn radioshow ook nog even oproepenquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:33 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik zat in de auto en Gerard had me al vantevoren gewaarschuwd: de longen uit het lijf, werkelijk!
Tnx voor al jullie stemmen!
Laatst in MetMichiel The Verve - Bittersweet Symphony.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:33 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik zat in de auto en Gerard had me al vantevoren gewaarschuwd: de longen uit het lijf, werkelijk!
Tnx voor al jullie stemmen!
He, jij ook alquote:
Dan moeten we hier toch even zwaaien naar RickvV, want blijkbaar leest 'ie mee.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:29 schreef Feivel1 het volgende:
Mijn ouders zijn op de hoogte ondertussen. Beetje jammer dat mijn vader vandaag vrij heeft genomen, en het morgen erg druk heeft....quote:
gewoon vol hoor, niet overvolquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
gewoon vol hoor, niet overvol
misschien is hij gestopt met rokenquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:29 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Giel ziet er vandaag wel heel raar uit, zal ie ziek zijn?
Ik ging ook twijfelen, maar toch maar Rudy gekozenquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:46 schreef MissHobje het volgende:
Dem ik twijfel nog over 1 dj!! Heb sowieso Gerard en Michiel.. en dan of Coen als 3e Rob... help
Geen moment twijfel hier. Michiel - Gerard en Rudy. (Alternatief voor Rudy zou Paul zijn geweest, voor mij dan).quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ging ook twijfelen, maar toch maar Rudy gekozen
Ik zou dan ook voor Paul gegaan zijn, hij heeft al een paar keer leuk meegedaan met Ekstra weekend.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen moment twijfel hier. Michiel - Gerard en Rudy. (Alternatief voor Rudy zou Paul zijn geweest, voor mij dan).
* Broekie heeft die zin even gecorrigeerd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zou dan ook voor Paul gegaan zijn, hij heeft al een paar keer leuk meegedaan met Ekstra weekend.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
* Broekie heeft die zin even gecorrigeerd.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
* Broekie heeft die zin even gecorrigeerd.
Maar jij houdt toch ook niet van die Euroshit en Faithless-zooi?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vond dat hij het best aardig deed.
Ik vind dat ie toch wat humor mist. Wat mij betreft doet Bart het dan ook velen malen beter als invaller bij EkStra Weekend dan Paul.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vond dat hij het best aardig deed.
dat heb ik hem dan ook niet horen draaien bij Ekstra weekendquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar jij houdt toch ook niet van die Euroshit en Faithless-zooi?.
Enjoy!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga genieten van m'n I-Pod
Vrijdag I-Pod dag!
Prettig weekend
Zijn ze mooi laat mee... Ik vind het zelf wel een erg mooi liedje, maar echt een vette Megahit vind ik het eigenlijk niet. Na het spektakel van de Editors nu een (erg) rustig liedje. draai de Pinkpop uitvoering nou eens, please!!quote:
Nee, zoals MichielV gisteravond schreef kiezen de DJ's een plaat die ze allemaal goed vindenquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:47 schreef Againzender het volgende:
hebben ze aandelen in die groep ofzo?
Nou, dan waren ze goed bezopen volgens mij.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, zoals MichielV gisteravond schreef kiezen de DJ's een plaat die ze allemaal goed vinden.
En toevallig is dat 14 x per jaar Krezip.
Geloof dr geen donder van.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, zoals MichielV gisteravond schreef kiezen de DJ's een plaat die ze allemaal goed vinden.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, dan waren ze goed bezopen volgens mij.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Toen ze die vette cheque van Sony kregen
.
Vind ik ook. Maar ze vinden het geen "steunplaat" geloof ik.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Geloof dr geen donder van.
Geplugd en flink betaald door de platenmaatschappij zeg ik.
Of de smaak van de 3fm jocks is belabberd
Een MH hoort een eye-opener te zijn, een nieuwe plaat, een groeibriljantje. Niet een nummer dat iedereen al kent
Als Veenstra dat nu nog met droge ogen durft te beweren, trek ik mijn stem voor hem in!quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
ach, Kane kan ik mij dan nog iets bij voorstellen, omdat het weer een tijd geleden is dat die iets hebben uitgebracht. Zelfde kon je de vorige keer ook over Krezip zeggen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar ze vinden het geen "steunplaat" geloof ik.
Straks komt Kane ook met iets nieuws. Dan heb je in elk programma een maand lang Dinand te gast, kun je kaarten, cd's, dvd's, posters, t-shirts, zweetbandjes, petjes en sokken winnen en is elke single MH.
[3FM #329] 1HOREN 2VOELEN 3FMquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als Veenstra dat nu nog met droge ogen durft te beweren, trek ik mijn stem voor hem in!
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:14 schreef MichielV het volgende:
[..]
Alle factoren spelen mee. Allereerst moeten we de plaat zelf tof vinden, anders doen we het sowieso niet. Je zit er wel een hele week aan vast. Verder kiezen we niet alleen maar platen waarvan je op je duimpje na kan gaan dat het geen hits worden, want dat zou de waarde van de MH behoorlijk devalueren. Als je een Megahit scoort en die staat bekend als de schijf die toch elke week flopt, heb je er niets aan. Alleen sure hits kiezen is ook niet de bedoeling, omdat we daar te veel 3FM voor zijn en we ook nieuwe dingen willen laten horen en steunen.
Welke zender?quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:17 schreef cosmick het volgende:
Leuk programma dit.
tsja, elke single van Krezip MH maken, draagt echt bij aan de geloofwaardigheid en overtuiging van dat verhaaltje......quote:
Je luistert geen 3fm meer?quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:17 schreef cosmick het volgende:
Leuk programma dit.
Erg leuke band idd. Maar misschien net iets minder toegankelijk dan een Racoon of Krezip voor de gewone luisteraar?quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:31 schreef Marc63 het volgende:
Maar als ze dan per se binnenlands product moeten promoten, had ik liever de nieuwe van Johan als Megahit gezien.
Ik denk dat Johan 1x een dikke hit moet scoren en dan is alles wat ze tot nu toe gemaakt hebben net zo toegankelijk las Krezip en Racoon. Voordat Everyday I Love You More uit kwam had ook nog bijna niemand van Racoon gehoord.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Erg leuke band idd. Maar misschien net iets minder toegankelijk dan een Racoon of Krezip voor de gewone luisteraar?
De nieuwe Krezip.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat is de nieuwe MH?
Ieuw!quote:
Herkenbaar trouwens gerardquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:22 schreef Feivel1 het volgende:
Ik haat gedichten.
Ik ben zo'n type dat die gedichten van het internet plukt![]()
Omdat ze al zijn begonnen met het inzamelen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Waarom is het stemmen per SMS trouwens zo IDIOOT duur...?
90 cent per stem...
En dat terwijl stemmen via internet gratis is...
Ik denk dat de originele 25 cent niet meer naar het goede doel gaan, en ze dus meer ervan moeten makenquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:27 schreef Sirolf het volgende:
90 cent per stem...
En dat terwijl stemmen via internet gratis is...
Die 90 cent gaan naar het Rode Kruisquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:27 schreef Sirolf het volgende:
90 cent per stem...
Jup, die ook! maar de reclame van " maar ik ben toch je ride? " is ook zeer irritant te noemen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:32 schreef Sirolf het volgende:
De Funda-reclame, DIE is pas erg!
Aha, op die driewieler...quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Die 90 cent gaan naar het Rode Kruis
Als Ekdom en Veenstra samen het huis in gaan, dan duurt de geheimhouding niet lang meer.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Das een publiek radiogeheim, bekertjes op je microfoon zorgen voor een jaren 50 effect...
* Feivel1 heeft dus de primeur!quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als Ekdom en Veenstra samen het huis in gaan, dan duurt de geheimhouding niet lang meer.
Welke MichielV?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:39 schreef MichielV het volgende:
Hallo allen!
En wie nog meer?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:41 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 heeft al gestemd op Ekdom en Veenstra voor het glazen huis
Sorry Guys, Coenquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En wie nog meer?
Er gaan er 3 het huis in hè?
MOORD! DOODSLAG!quote:
Hoi Michiel!quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:39 schreef MichielV het volgende:
Hallo allen!
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:47 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hoi Michiel!
Eh dames en heren: het onderstaande plaatje bevat méér content.
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:47 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hoi Michiel!
[ link | afbeelding ]
De gast van vandaag?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:47 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hoi Michiel!
[ link | afbeelding ]
Haha, ik vond hem zelf al geniaal, ondanks ik hem zelf heb bedachtquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Michiel Domien en Gerard moesten er alle 3 om lachen
Met Domien achter de knoppen is die kans aanwezig...quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:55 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, anders ging de webcam alleen maar op het bovengedeelte, ben ik bang.
Dat zeg ik, Domien.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Met Domien achter de knoppen is die kans aanwezig...
Ik haat bol.comquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:56 schreef Feivel1 het volgende:
Bobobobolllll.com!
Slijmbal!quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:06 schreef Feivel1 het volgende:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHH!
Ekstra Weekend, Gerard en Michiel
Misschien wel het beste programma van 3FM
Misschien?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:06 schreef Feivel1 het volgende:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHH!
Ekstra Weekend, Gerard en Michiel
Misschien wel het beste programma van 3FM
Sorry, ik kijk ff een half uurtje Katja vs de restquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
Is hier iemand? HALLO?!
Helaas, iedereen is GTST kijken (behalve jij en ikquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
Is hier iemand? HALLO?!
Ohja, da's ook weer begonnen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, ik kijk ff een half uurtje Katja vs de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |