Was een leuk verhaal, heb het gelezenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat komt omdat ik al een paar keer een kerstCD gedraaid heb en een kerstverhaal heb geschreven.
Dankjequote:Op vrijdag 30 november 2007 10:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was een leuk verhaal, heb het gelezen
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:29 schreef Feivel1 het volgende:
MARC63 IS ONZE VEENSTRAHELD:
http://www2.rickvanvelthu(...)zen+voor+uitzending/
LOL!!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:29 schreef Feivel1 het volgende:
Ik zat in de auto en Gerard had me al vantevoren gewaarschuwd: de longen uit het lijf, werkelijk!quote:
Your welcome, ik zal vanavond in mijn radioshow ook nog even oproepenquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:33 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik zat in de auto en Gerard had me al vantevoren gewaarschuwd: de longen uit het lijf, werkelijk!
Tnx voor al jullie stemmen!
Laatst in MetMichiel The Verve - Bittersweet Symphony.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:33 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik zat in de auto en Gerard had me al vantevoren gewaarschuwd: de longen uit het lijf, werkelijk!
Tnx voor al jullie stemmen!
He, jij ook alquote:
Dan moeten we hier toch even zwaaien naar RickvV, want blijkbaar leest 'ie mee.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:29 schreef Feivel1 het volgende:
Mijn ouders zijn op de hoogte ondertussen. Beetje jammer dat mijn vader vandaag vrij heeft genomen, en het morgen erg druk heeft....quote:
gewoon vol hoor, niet overvolquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
gewoon vol hoor, niet overvol
misschien is hij gestopt met rokenquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:29 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Giel ziet er vandaag wel heel raar uit, zal ie ziek zijn?
Ik ging ook twijfelen, maar toch maar Rudy gekozenquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:46 schreef MissHobje het volgende:
Dem ik twijfel nog over 1 dj!! Heb sowieso Gerard en Michiel.. en dan of Coen als 3e Rob... help
Geen moment twijfel hier. Michiel - Gerard en Rudy. (Alternatief voor Rudy zou Paul zijn geweest, voor mij dan).quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ging ook twijfelen, maar toch maar Rudy gekozen
Ik zou dan ook voor Paul gegaan zijn, hij heeft al een paar keer leuk meegedaan met Ekstra weekend.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen moment twijfel hier. Michiel - Gerard en Rudy. (Alternatief voor Rudy zou Paul zijn geweest, voor mij dan).
* Broekie heeft die zin even gecorrigeerd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zou dan ook voor Paul gegaan zijn, hij heeft al een paar keer leuk meegedaan met Ekstra weekend.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
* Broekie heeft die zin even gecorrigeerd.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
* Broekie heeft die zin even gecorrigeerd.
Maar jij houdt toch ook niet van die Euroshit en Faithless-zooi?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vond dat hij het best aardig deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |