Ik had geen flauw idee dat Barbara Karel zwanger was, joh.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Barbara staat op ontploffen (zwanger).
Annemieke zit alleen in de nacht, en nachtjocks kunnen niet worden gekozen.
De enige vrouw die je kan kiezen is Miranda van Holland (zondagavond, EO).
Mja, da's overal op Nederlandse radiostations zo (100%NL uitgezonderd).quote:Op donderdag 29 november 2007 20:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik had geen flauw idee dat Barbara Karel zwanger was, joh.![]()
En jammer dat de verhouding vrouwelijke en mannelijke DJ's nog zo groot is op 3FM, dat komt weer eens tot uiting hiermee.
Ik vind Stenders 's middags helemaal niet gek, ik baal er soms stiekem wel van dat ik geen 3FM kan luisteren op school.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Rob Stenders heb ik eigenlijk geen zin in.
Ik mis claudia soms smiddags
Langskomen bij het Huis kan altijd natuurlijk! En wie weet kun je ook nog de microfoon buiten dan veroverenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien doen we het andersom ook wel, Den Haag is niet zo gek ver hiervandaan (1.15 uur met de trein/bus).
Dat zeg ik. Best zenuwachtig.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:32 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk alleen dat Rob en Coen (door het uitzendtijstip) een grotere naamsbekendheid hebben.
een beetje wel ja!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:38 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij liggen de verhoudingen man-vrouw achter de schermen bijna omgekeerd.
Als iedereen nou gewoon in z'n MSNnaam zet dat ze op Ekdom en Veenstra moeten stemmen @ 3FM.nl?quote:
best een goed plan!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Als iedereen nou gewoon in z'n MSNnaam zet dat ze op Ekdom en Veenstra moeten stemmen @ 3FM.nl?
Bij Rick van Velthuysen werkte dat wel met zijn webstation.
Ik denk dat je Tamara bedoeltquote:Op donderdag 29 november 2007 20:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoe heette die ene dame vanochtend bij Ekdom ? Blond haar
Als Rick nou even op de radio roept dat zn oude maatje Michiel het Glazen Huis in moet, dan zit ie volgens mij gebakken.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Als iedereen nou gewoon in z'n MSNnaam zet dat ze op Ekdom en Veenstra moeten stemmen @ 3FM.nl?
Bij Rick van Velthuysen werkte dat wel met zijn webstation.
Op zijn webstation zal dat lastig gaan, daar is hem min of meer het zwijgen opgelegd door 538 (stond op een forum)quote:Op donderdag 29 november 2007 20:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als Rick nou even op de radio roept dat zn oude maatje Michiel het Glazen Huis in moet, dan zit ie volgens mij gebakken.
Zn webstation draait alleen nog maar muziek, hij mag er geen programma's makenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:45 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Op zijn webstation zal dat lastig gaan, daar is hem min of meer het zwijgen opgelegd door 538 (stond op een forum)
Ze vallen vaak genoeg Domien lastig tijdens MIDNR, dus dat zou een prima plek zijn.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:45 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Op zijn webstation zal dat lastig gaan, daar is hem min of meer het zwijgen opgelegd door 538 (stond op een forum)
538 lijkt me momenteel echt zo'n zeikstationnetjequote:Op donderdag 29 november 2007 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Zn webstation draait alleen nog maar muziek, hij mag er geen programma's maken
En ik weet niet of 538 zo blij is als Rick reclame gaat maken voor 3FM
Waarom denk je dat ik hier zitquote:Op donderdag 29 november 2007 20:49 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
538 lijkt me momenteel echt zo'n zeikstationnetje.
Doe mij maar 3!
De AVRO heeft ook lang moeilijk gedaan hoor, toen Gerard radio wilde maken op KXRadio.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:49 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
538 lijkt me momenteel echt zo'n zeikstationnetje.
Doe mij maar 3!
Ik krijg van de AVRO ook nog wel eens de kriebels. Ik zeg al jaren tegen mn ouders dat ze beter een andere gids kunnen nemen.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De AVRO heeft ook lang moeilijk gedaan hoor, toen Gerard radio wilde maken op KXRadio.
Tis de AVRO, he.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De AVRO heeft ook lang moeilijk gedaan hoor, toen Gerard radio wilde maken op KXRadio.
Ik mis Weekendrick nog steeds. Gelukkig is Lous er nog op KX radioquote:Op donderdag 29 november 2007 20:45 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik zat een keer in zijn testuitzending vóór weekendrick op radio.rickvanvelthuysen.nl.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik mis Weekendrick nog steeds. Gelukkig is Lous er nog op KX radio
Gister lagen de DJ's op een grote hoop, dus michiel kan ze volgende week weer meenemenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Morgen komt er alweer een nieuwe Megahit, had niet verwacht dat The Racing Rats van Editors megahit zou worden, zeker na een paar commerciële keuzes.
The Killers ft. Lou Reed - Tranquilize moet de nieuwe Megahit worden, wat een klasseplaat is dat.
Maar Keane - The Night Sky zou ook een goede kanshebber zijn wat mij betreft.
Michiel, kun je die platen voor mij lobby-en?
Alle factoren spelen mee. Allereerst moeten we de plaat zelf tof vinden, anders doen we het sowieso niet. Je zit er wel een hele week aan vast. Verder kiezen we niet alleen maar platen waarvan je op je duimpje na kan gaan dat het geen hits worden, want dat zou de waarde van de MH behoorlijk devalueren. Als je een Megahit scoort en die staat bekend als de schijf die toch elke week flopt, heb je er niets aan. Alleen sure hits kiezen is ook niet de bedoeling, omdat we daar te veel 3FM voor zijn en we ook nieuwe dingen willen laten horen en steunen.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:09 schreef Marc63 het volgende:
Ik vraag me af... wordt een bepaalde MegaHit gekozen omdat de dj's denken dat het een hit wordt, omdat ze hem zelf helemaal geweldig vinden, of om de plaat te promoten in de hoop dat het daardoor een hit wordt?
Oh come on.. dat denk je toch niet écht?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze zullen ongetwijfeld geld krijgen van platenmaatschappijen om bepaalde platen te promoten
Als dat bekend zou worden krijgen ze de regering en het CvdM achter zich aan, dus dat lijkt me niet...quote:Op donderdag 29 november 2007 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat het een combinatie van die drie factoren zijn. Ze zullen ongetwijfeld geld krijgen van platenmaatschappijen om bepaalde platen te promoten en in sommige weken zal dat de doorslaggevende factor zijn. Correct me if i'm wrong.
Ik vind dat toch wel dubbel. Platen die in de top 40/mega top 50 goed scoren zijn over het algemeen niet de platen die veel radiotijd krijgen op 3FM (in tegenstelling tot 538). Ik durf namelijk mijn hand ervoor te geven dat Editors - The Racing Rats niet eens in de buurt van de top 30 gaat komen van welke grote hitlijst in Nederland dan ook. Volgens mij gaan jullie voor muziek met een alternatieve kwinkslag die het potentieel goed zou kunnen doen op 3voor12 én TMF/MTV.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:14 schreef MichielV het volgende:
[..]
Alle factoren spelen mee. Allereerst moeten we de plaat zelf tof vinden, anders doen we het sowieso niet. Je zit er wel een hele week aan vast. Verder kiezen we niet alleen maar platen waarvan je op je duimpje na kan gaan dat het geen hits worden, want dat zou de waarde van de MH behoorlijk devalueren. Als je een Megahit scoort en die staat bekend als de schijf die toch elke week flopt, heb je er niets aan. Alleen sure hits kiezen is ook niet de bedoeling, omdat we daar te veel 3FM voor zijn en we ook nieuwe dingen willen laten horen en steunen.
Zoiets verwachtte ik al. Ik hoopte alleen dat de "sure hits"-factor de kleinste rol speelde. Want dat zijn vaak platen die tot ver na de MH-week nog kapotgedraaid worden, terwijl je na die MH-week al wel zoiets hebt van "zo... nu even niet".quote:Op donderdag 29 november 2007 21:14 schreef MichielV het volgende:
[..]
Alle factoren spelen mee. Allereerst moeten we de plaat zelf tof vinden, anders doen we het sowieso niet. Je zit er wel een hele week aan vast. Verder kiezen we niet alleen maar platen waarvan je op je duimpje na kan gaan dat het geen hits worden, want dat zou de waarde van de MH behoorlijk devalueren. Als je een Megahit scoort en die staat bekend als de schijf die toch elke week flopt, heb je er niets aan. Alleen sure hits kiezen is ook niet de bedoeling, omdat we daar te veel 3FM voor zijn en we ook nieuwe dingen willen laten horen en steunen.
bij 538 heb ik wel eens gehoord ja dat de alarmschijf verkocht wordtquote:Op donderdag 29 november 2007 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als dat bekend zou worden krijgen ze de regering en het CvdM achter zich aan, dus dat lijkt me niet...
We zijn het hier niet altijd eens met de keuzes die worden gemaakt, maar ik denk toch echt niet dat er platenmaatschappijen bij komen kijken met een koffertje met geld. Het is geen 538!
Oh, wat dat betreft ben ik dan naïefquote:Op donderdag 29 november 2007 21:18 schreef MichielV het volgende:
[..]
Oh come on.. dat denk je toch niet écht?
Mr. Oizo past precies in dat rijtje.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:29 schreef Sirolf het volgende:Colbie Caillat - Bubbly
Nu ook nog The Feeling, Nizlopi en Mr. Oizo en de avond is compleet.
Ja hee, ik heb nogal een brede muzieksmaak...quote:Op donderdag 29 november 2007 21:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mr. Oizo past precies in dat rijtje.
quote:Stem Gerard, Michiel en Rudy het Glazen Huis in: www.3fm.nl
Je bent alleen nog een paar uur te vroeg...quote:Op donderdag 29 november 2007 21:37 schreef Marc63 het volgende:
Ff mn persoonlijke bericht in msn aangepast...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |