quote:Op donderdag 29 november 2007 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ] Editors [ afbeelding ]
Zoiets moet natuurlijk een verrassing blijven.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:29 schreef Marc63 het volgende:
Ik begin me af te vragen wanneer die volgende keer is dat ik bij MetMichiel langs mag komen. Heb deze week al een pallet smsjes erover gehad, maar een datum geven doen ze niet
Ik denk ook wel dat ze er nu voorlopig mee op zullen houden. Tenzij er volgende week ook weer mooie PRIJZEN! te winnen zijn.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zoiets moet natuurlijk een verrassing blijven.
En dan afgalmenquote:Op donderdag 29 november 2007 19:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ze er nu voorlopig mee op zullen houden. Tenzij er volgende week ook weer mooie PRIJZEN! te winnen zijn.
Maar tot die tijd... heb ik nog 1 dag om 3FM plat te smsen. En dan een spannend muziekje.
Vanaf morgenvroeg.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:42 schreef Asskicker14 het volgende:
- Vanaf wanneer kunnen we stemmen voor wie we het Glazen Huis in willen hebben?
Als ik het me goed herinner viert het Rode Kruis dit jaar een jubileum en gaat 3FM dat bij hun op de stoep vieren.quote:- Waarom wordt de actie dit jaar niet meer in Utrecht (De Neude) gehouden?
Ik denk dat je dat aan de AVRO moet vragen. We wachten ook nog op een deelname van Gerard Ekdom.quote:- Gaat Michiel Veenstra ook eens aan WIDM meedoen (Na Paul Rabbering, Sander de Heer, Sander Lantinga, Gijs Staverman, Coen Swijnenberg kan hij naast niet achterblijven).
Aanvullende details:quote:Op donderdag 29 november 2007 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vanaf morgenvroeg.
[..]
Als ik het me goed herinner viert het Rode Kruis dit jaar een jubileum en gaat 3FM dat bij hun op de stoep vieren.
[..]
Ik denk dat je dat aan de AVRO moet vragen. We wachten ook nog op een deelname van Gerard Ekdom.
Rudy wil graag met Michiel in het huis. De derde maakt hem volgens mij niet veel uit.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:51 schreef Againzender het volgende:
Michiel, Gerard en Rudy, dat zou mij tof lijken
Hoe de heren daar zelf over denken weet ik natuurlijk niet
ik las van een afstand dat jequote:Op donderdag 29 november 2007 19:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Aanvullende details:
stemmen vanaf morgenochtend 08.00 uur (ALLEMAAL STEMMEN OP MICHIEL)
Den Haag omdat Den Haag dit jaar Rode Kruis stad is
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik las van een afstand dat je
ALLEEN STEMMEN OP MICHIEL
had ingetikt
Moet Ekdom zijn die 3e !!!!!quote:Op donderdag 29 november 2007 19:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rudy wil graag met Michiel in het huis. De derde maakt hem volgens mij niet veel uit.
Daar kun je aardig wat prikborden van winkels mee behangenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:07 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Met de dank aan Sirolf
Hij's nog nie af he! En dat valt nog wel mee toch, met de commercie?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Over Michiel Veenstra's Jaarlijst van 2007 gesproken. Wat heeft hij weer een voorspelbare commerciële smaak zeg. Commerciëler dan dat ik van hem verwacht had.
Kun je per drie stemmen? Zoja:quote:Op donderdag 29 november 2007 20:10 schreef MichielV het volgende:
[..]
Hij's nog nie af he! En dat valt nog wel mee toch, met de commercie?
En ja, spannend... stemmen begint morgen! Ik ben best zenuwachtig...
Commercieel betekent niet altijd slecht. Het woord heeft gewoon een nare bijsmaak gekregen.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:10 schreef MichielV het volgende:
[..]
Hij's nog nie af he! En dat valt nog wel mee toch, met de commercie?
We vroegen het al aan Rudy, maar met wie wil jij graag in het huis? Of wie juist niet?quote:En ja, spannend... stemmen begint morgen! Ik ben best zenuwachtig...
Als het maar met Gerard is, een week Ek-Stra Requestquote:Op donderdag 29 november 2007 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Commercieel betekent niet altijd slecht. Het woord heeft gewoon een nare bijsmaak gekregen.
[..]
We vroegen het al aan Rudy, maar met wie wil jij graag in het huis? Of wie juist niet?
ja het is weer stemmen op je 3 favoriete dj's!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Kun je per drie stemmen? Zoja:
Ik stem op Veenstra, Ekdom en Swijnenberg!
Ik kan niet wachten! *op en neer jumpt en in handjes klapt!*quote:Op donderdag 29 november 2007 20:16 schreef MichielV het volgende:
[..]
Als het maar met Gerard is, een week Ek-Stra Request
Ik hoop dat heel Nederland er zo over denktquote:Op donderdag 29 november 2007 20:16 schreef MichielV het volgende:
[..]
Als het maar met Gerard is, een week Ek-Stra Request
wij ookquote:Op donderdag 29 november 2007 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoop dat heel Nederland er zo over denkt
Top!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja het is weer stemmen op je 3 favoriete dj's!
Barbara staat op ontploffen (zwanger).quote:Op donderdag 29 november 2007 20:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Van mij mag er voor de verandering ook wel eens een vrouw in het Glazen Huis bivakkeren.
Annemieke Schollaardt of Barbara Karel, alhoewel ik nog geen blik heb geworpen op de daadwerkelijke keuzelijst, lijkt een zoetgevooisde vrouw wat variatie in de door mannen-met-zware-stemmen be-man-de Glazen Huis te kunnen brengen.
Als ik dan drie zou moeten kiezen: Michiel Veenstra, Gerard Ekdom, Barbara Karel. En mocht Barbara Karel niet op de lijst staan, dan Coen, Rudy of Paul (alhoewel Paul wel wat te saai kan worden op de lange duur).
Miranda is de enige vrouw op de lijst. Barbara in het huis zou ook niet verstandig zijn. Die staat op knappen.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Van mij mag er voor de verandering ook wel eens een vrouw in het Glazen Huis bivakkeren.
Annemieke Schollaardt of Barbara Karel, alhoewel ik nog geen blik heb geworpen op de daadwerkelijke keuzelijst, lijkt een zoetgevooisde vrouw wat variatie in de door mannen-met-zware-stemmen be-man-de Glazen Huis te kunnen brengen.
Als ik dan drie zou moeten kiezen: Michiel Veenstra, Gerard Ekdom, Barbara Karel. En mocht Barbara Karel niet op de lijst staan, dan Coen, Rudy of Paul (alhoewel Paul wel wat te saai kan worden op de lange duur).
Ik ga maandag iig spammen bij fokradioquote:
Mss kun je Rick ook nog een keer bellenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ga maandag iig spammen bij fokradio
Ik denk dat de Michiel-adoratie van een selecte groep Fok!kers ook aan de groeiende populariteit heeft bijgedragen. Ik bedoel, wie had 1 jaar geleden op Fok! ooit van Michiel Veenstra gehoord, nu heeft hij een soort heldenstatus verworven hier.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:28 schreef Sirolf het volgende:
De Noordpool.FM-uitzendingen hebben Michiel denk ik wel geholpen om naamsbekendheid te krijgen. Ook nu Giel niet meedoet is de kans des te groter dat hij erin komt.
Ik ben benieuwd.
Domien mag het huis niet inquote:Op donderdag 29 november 2007 20:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Mss kun je Rick ook nog een keer bellen
En ik denk dat Michiel's pepernotenactie ook wel geholpen heeft. Hij heeft er ook de Nieuwe Revu mee gehaald.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:28 schreef Sirolf het volgende:
De Noordpool.FM-uitzendingen hebben Michiel denk ik wel geholpen om naamsbekendheid te krijgen. Ook nu Giel niet meedoet is de kans des te groter dat hij erin komt.
Ik ben benieuwd.
Ik denk dat die paar stemmers van FOK!kers niet veel uit gaan maken hoor. Dat zijn er hooguit 50 denk ik.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Michiel-adoratie van een selecte groep Fok!kers ook aan de groeiende populariteit heeft bijgedragen. Ik bedoel, wie had 1 jaar geleden op Fok! ooit van Michiel Veenstra gehoord, nu heeft hij een soort heldenstatus verworven hier.
Tijdens? Nu al weken druk meequote:Op donderdag 29 november 2007 20:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben je tijdens SR erg druk? Of heb je zo af en toe nog wel eens tijd om ons lastig te vallen?
Die NP uitzendingen en boek hebben ook veel gedaan voor Fok! volgens mijquote:Op donderdag 29 november 2007 20:28 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben benieuwd.
Misschien doen we het andersom ook wel, Den Haag is niet zo gek ver hiervandaan (1.15 uur met de trein/bus).quote:Op donderdag 29 november 2007 20:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Tijdens? Nu al weken druk mee
Maar als ik tijdens het huis tijd heb voor het forum, kom ik zeker jullie lastig vallen! Uiteraard
Rob Stenders heb ik eigenlijk geen zin in.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En ik denk dat Michiel's pepernotenactie ook wel geholpen heeft. Hij heeft er ook de Nieuwe Revu mee gehaald.
Ik denk alleen dat Rob en Coen (door het uitzendtijstip) een grotere naamsbekendheid hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |