Jep beetje zelfde stijl, maar toch vind ik het een veel beter nummerquote:Op donderdag 29 november 2007 13:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik dacht 'Estranged'; komt bekend voor.
Even op Youtube gezocht en toen viel het kwartje weer. Idd prachtnummer, beetje in dezelfde stijl als November Rain, met piano en strijkers enzo.
quote:Op donderdag 29 november 2007 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ] Editors [ afbeelding ]
ze willen je weg hebben geloof ikquote:
Thanks, maar zat ff in overlegquote:Op donderdag 29 november 2007 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
The Scientist.
(speciaal voor cos)
Je kwam wel weer aan je trekken net bij dat gehuil van Alicia Keys. Met haar 'gemeende' emotionele gejammerquote:
Dat is inderdaad wel een mooi nummerquote:Op donderdag 29 november 2007 15:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Thanks, maar zat ff in overleg.
Een nummer van CP vind ik trouwens wel waanzinnig mooi; "Don't Panic" (geloof ik).
Valt mij ook altijd op ja.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
Kut compressors die ze altijd gebruiken in die radio studio's...De hele dynamiek van zo'n nummer verdwijnt...
En wie was jij?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:39 schreef Againzender het volgende:
In de 6de klas (groep 8) hebben wij de Dolly Dots geplaybackt
geen ideequote:
Dat doen ze zodat het op de gemiddelde autoradio nog goed klinkt en voornamelijk voor van die kleine radiotjes die ze op de bouw gebruiken..Dat je een lekker vol en drukkend geluid hebt en iedereen het hoortquote:Op donderdag 29 november 2007 15:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Valt mij ook altijd op ja.
Oeh, de Delays.
Iedereen vond die blonde altijd de lekkerste, maar ik keek meestal naar Angela Groothuizen of die Amy Winehouse van het stel.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde niemand toen "Ria" zijn, of wel.
Waren twee blonden hè, Sjeel en Anitaquote:Op donderdag 29 november 2007 16:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Iedereen vond die blonde altijd de lekkerste, maar ik keek meestal naar Angela Groothuizen of die Amy Winehouse van het stel.
Ben nu eenmaal een borstenman
Och vreselijke reclamesquote:Op donderdag 29 november 2007 16:18 schreef Sirolf het volgende:
Die Centraal Beheer-reclame net voor het nieuws van 16 uur vond ik toch echt meesterlijk!
Een speciale reclame gemaakt vanwege de uitreiking van het Houten Reclameblok, inclusief de irritante DJ.
Ik dacht ook dat het al vrijdag wasquote:Op donderdag 29 november 2007 16:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ekstraweekeeend! O wacht, morgen pas.
Crap.
ik denk al de hele week dat het dinsdag isquote:Op donderdag 29 november 2007 17:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het al vrijdag was
De conducteur in de trein dacht gisteren dat het maandag wasquote:Op donderdag 29 november 2007 17:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik denk al de hele week dat het dinsdag is
niet zo veel zuipen jijquote:Op donderdag 29 november 2007 17:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik denk al de hele week dat het dinsdag is
valt best mee. ik drink alleen op dinsdagquote:
Maw: jij zit de hele week al aan het bierquote:Op donderdag 29 november 2007 17:56 schreef Againzender het volgende:
valt best mee. ik drink alleen op dinsdag
Kloten zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |