quote:Op donderdag 29 november 2007 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
Oh ik dacht dat jij wel problemen zou hebben met z'n net iets te heese (hoe schrijf je dat) stem
Leuk hè.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Something Happens - Take A Parachute.
Youtube*O*quote:Op donderdag 29 november 2007 09:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Van wie is dat origineel van Valerie?
edit: -The Zutons!
Fuck off!quote:Op donderdag 29 november 2007 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom zou je uberhaupt naar Editors willen
Dankjequote:Op donderdag 29 november 2007 11:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
* cosmick geeft Roel een schouderklopje
Fuck zelf offquote:
EN DIT VINDT JE WEL MOOI????quote:Op donderdag 29 november 2007 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fuck zelf off
Yesterday![]()
![]()
Got nothing for me
inderdaad wat heeft GnR toch een hoop baggerplaten uitgepoeptquote:
Die "stem" van die Axel... man man, nare schorre kraai dat 't is!quote:Op donderdag 29 november 2007 11:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad wat heeft GnR toch een hoop baggerplaten uitgepoept
wat dat betreft is november rain echt een kwelling dat nummer zeurt maar door en door, net een martelingquote:Op donderdag 29 november 2007 11:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die "stem" van die Axel... man man, nare schorre kraai dat 't is!.
De meest vreselijke kitch die je je kunt bedenken inderdaad.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat dat betreft is november rain echt een kwelling dat nummer zeurt maar door en door, net een marteling
Daughtry vind ik echt weer zo'n 13-in-dozijn kutband wat halverwege het nummer al verveelt. Zo vreselijk voorspelbaar. Alle clichés verzameld en hoppa... eeh hit.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
Daughtry...Ook zoiets..Net als Nickelback zou ik het niet snel downloaden, laat staan kopen...Maar ik vind dit een stuk aangenamer op de achtergrond dan bovengenoemde bands
Oral Sexquote:Op donderdag 29 november 2007 11:46 schreef borisz het volgende:
[Rob stendersmode] Axl Rose is een anagram voor ? [/rob stendersmode]
quote:Op donderdag 29 november 2007 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
Ja klopt Cos
Wat een tijdverdrijf
Over Daughtry ben ik het met je eens hoor...Alleen vind ik het een stuk prettiger om op te hebben staan op de achtergrond dan de gemiddelde britpop...
Ik ben het gewoon eens met SilentChaosquote:Op donderdag 29 november 2007 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fuck zelf off
Yesterday![]()
![]()
Got nothing for me
quote:Op donderdag 29 november 2007 11:57 schreef borisz het volgende:
Sander de Heer dus zo
Melodie van Yesterday vind ik best geinig. Maar die stem vind ik afgrijselijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
GnR hebben zeker hele mooie plaatjes gemaakt en Yesterday is best geinig.
collegaquote:
Een van de beste nummers van hun vind ik toch Estrangedquote:Op donderdag 29 november 2007 12:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon eens met SilentChaos![]()
GnR hebben zeker hele mooie plaatjes gemaakt en Yesterday is best geinig.
Welcome To The Jungle![]()
Sweet Child Of Mine(nog steeds kippenvel!)
Mr. Brownstone
Live And Let Die
Civil War
Ik was even weg met de auto met Arrow aan, maar welke wasda?quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een van de beste nummers van hun vind ik toch Estranged
Eerlijkgezegd beter dan November Rain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |