Je zou eerder denken andersomquote:Op donderdag 29 november 2007 21:45 schreef Sirolf het volgende:
Het topic is dicht en FOK! gaat meteen stuiteren...
In plaats van posten zitten we dan massaal te F5-en om een fipo in het nieuwe topic te kunnen zetten.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Je zou eerder denken andersom
Als wij ff niet posten zou dat aardig moeten schelen
't viel wel op ja. Misschien doordat wij allemaal aan het F5-en waren om te zien of het nieuwe topic er al was?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:45 schreef Sirolf het volgende:
Het topic is dicht en FOK! gaat meteen stuiteren...
Laat me nou eens rustig mn post edittenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In plaats van posten zitten we dan massaal te F5-en om een fipo in het nieuwe topic te kunnen zetten.
Als die week niet de deadline voor mn scriptie was, dan was ik misschien wel gegaan. Nu zeker nietquote:Op donderdag 29 november 2007 21:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor een ieder die de 3voor12 Song van het Jaar verkiezing live wil meemaken en een babbeltje wil maken met Michiel:
http://3voor12.vpro.nl/service/gastenlijst/ (Er zijn nog 37 plaatsen beschikbaar!)
quote:
Ik heb trouwens wel een sterk vermoeden dat ze Michiel heeft plat gesmst toen hij TH-prijzen weg gaf.quote:ik geloof er geen zak van!!!!!
die michiel lult maar wa!!!!!!!
die michiel moet maar stikken in zijn moeders reed
want dat is bill toch nie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Al zou je maar door een typfout iets zeggen dat heel minimaal negatief is over TH, dan wordt je platgebombardeerd met doodsbedrijgingen.quote:
Die zogenaamde TH-fans zijn of tussen de 8 en 10 jaar, of zo debiel als een augurk.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Al zou je maar door een typfout iets zeggen dat heel minimaal negatief is over TH, dan wordt je platgebombardeerd met doodsbedrijgingen.
Pun intended
Vanaf 8 uur.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:48 schreef DaMook het volgende:
Kunnen we al vanaf 12 uur stemmen of morgenvroeg pas ?
Hoi trouwens
Sirolf?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:24 schreef borisz het volgende:
Kan iemand een leuke veenstra banner maken om te stemmen voor serious request ?
quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:21 schreef borisz het volgende:
MINDR zonder moggel kan ook dus niet
Ik ben het echt beuquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:21 schreef borisz het volgende:
MINDR zonder moggel kan ook dus niet
pruts dan maar weer wat leuks alsjeblieftquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo'n grafisch wonder ben ik nou ook weer niet, ik pruts meestal maar wat aan...
Moggel blijftquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:25 schreef borisz het volgende:
een weekje oke, maar pleur het er dan ook weer uit.
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:59 schreef borisz het volgende:
[..]
pruts dan maar weer wat leuks alsjeblieft [afbeelding]
Die is er nu toch alquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:07 schreef borisz het volgende:
Guis komt die nog ?
Welke chat ??quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kom eens naar de chat jij DaMook !!
Morningquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:48 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen trouwens
Oh wacht, laatste keer (aldus Giel): GOEIEMOGGOL!
Inderdaad een prachtnummer!quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:21 schreef cosmick het volgende:
Sing!
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:33 schreef Deansensitized het volgende:
Is toch met al die Engelse bandjes zo?? Iedere week een nieuwe, allemaal net zo slecht.
Artic Monkeys, Fratellis, Editors, Kaiser Chiefs, ...
Allemaal zum kotzen
Toch wel een van de fijnste radioplaten van het jaar, niet?quote:
Ben ik het eens met je eens.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
Zo ik heb ook maar ff gestemd, en ga zeker kijken in mijn woonplaatsje
Gerard Ekdom
Rob Stenders
Michiel Veenstra
Me too.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ben ik het eens met je eens.
Heb dit ook gestemd.
het is in Den Haag dit jaarquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:09 schreef Damzkieee het volgende:
Och die Stenders wordt wel zo chagrijnig als ie elke morgen vroeg moet
Zou Fred Siebelink dan ook weer komen (Utrech me stadje?) , kunnen ze weer Stenders Vroeg maken
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Toch wel een van de fijnste radioplaten van het jaar, niet?
Ja, anders issie snel kapot gedraaid. Al heb ik dat zelf thuis wel gedaanquote:Wel bijzonder weinig gedraait trouwens... maar ja, zo blijft ie leuk.
Coenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:29 schreef Feivel1 het volgende:
Gestemd: Gerard Michiel, en Coen!
Verveel je je?quote:
Vroeger, inderdaad....quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
Stenders vroeg was echt geniaal vroeger
Same here!quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:28 schreef TheVulture het volgende:
Gestemd op Gerard, Michiel en Rudy
quote:editors
Tijd voor een liedje over onze PDC bedoel jequote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |