Dat valt ook wel mee hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:07 schreef antiroos het volgende:
nu al slapen? Allemaal?! Wat ongezellig!
Mja, we hebben gedaan wat we konden, maar het mocht niet baten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:14 schreef antiroos het volgende:
jammer van de sinterklaas intocht op tv he>?
Volgend jaar moet michiel even regelen met de nps of wat dan ook dat de spandoeken in beeld komenquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, we hebben gedaan wat we konden, maar het mocht niet baten.
Och, volgend jaar mogen jullie het zelf gaan proberen. Misschien hebben jullie dan meer geluk. [afbeelding]
Wie? Wat? Waar?quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgend jaar moet michiel even regelen met de nps of wat dan ook dat de spandoeken in beeld komen.
Sirolf we werden genoemd door roosje.
Hij zit/zat dus op een paar kilometer afstand van hier.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:29 schreef Marc63 het volgende:
Lol! Domien heeft zojuist een frappuccino gehaald
http://domienverschuuren.(...)4288/%0AGevonden%21/
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:36 schreef DaMook het volgende:
Verhuis/Klus/Woon Voorpret en Kriebelstopic Deel 7
Nogmaals, allemaal even mijn post lezen
.
Dank jequote:
Helaas was het vorige week weer een Hiro-loze aflevering. Ik vind sowieso dat zijn verhaallijn tot nu toe enorm zuigt. Nou ja... dat doen de meeste verhaallijnen tot nu toe. Dan leek er na 2 weken geleden eindelijk schot in de zaak te komen en dan krijg je weer zo'n Four Months Ago aflevering. Was wel boeiend, maar ik wilde toch graag weten hoe het nou verder ging met Peter en Adam.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:37 schreef antiroos het volgende:
ik heb eerlijk gezegd nooit gekeken, maar volgens mij komt ie pas rond zes uur smorgens onze tijd beschikbaar. die gasten aan de andere klant van de oceaan moeten m eerst omzetten naar internet files he? En dan een uurtje of zes tijdverschil.... ben wel benieuwd, ik zag al een paar verslagen staan online, maar heb ze maar gauw dichtgeklikt... spannend!
Dat laatste zal wel lukken denk ik.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:54 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga naar bed. Antiroos succes met het programma, DaMook succes met je appartement en Sirolf succes met... euhm... slapen
Trustequote:Op dinsdag 20 november 2007 01:54 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga naar bed. Antiroos succes met het programma, DaMook succes met je appartement en Sirolf succes met... euhm... slapen [afbeelding]
Ook truste danquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat laatste zal wel lukken denk ik. [afbeelding]
Ik ga d'r ook zo langzamerhand vandoor (zoals ik van tevoren al had aangekondigd). Tot later! [afbeelding]
Je bent hier iig welquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:56 schreef antiroos het volgende:
oeps da mook. sorry. schaam
* Sirolf ziet DaMook uit z'n kleren scheuren en een groene kleur krijgen...quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:01 schreef antiroos het volgende:
die hek nie bij me. O help niet kwoad worden!
Dat valt nog wel meequote:Op dinsdag 20 november 2007 02:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* ]Sirolf ziet DaMook uit z'n kleren scheuren en een groene kleur krijgen... [afbeelding
En nu ben ik écht weg! [afbeelding]
Ik zit er iig wel aan te denken straks Radio 2 aan te zetten voor de Top2000. Al is het Glazen Huis, afhankelijk van de dj's, ook wel grappig en gezellig natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm... mss moet ik maar es een eigen reeks starten... Arrow Rock Radio-reeks ofzo ... Daar zijn we hier de laatste weken niet meer vanaf gekomen.
Yup, vond 't afgelopen jaren geweldige radio, ondanks die lul Sander L.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zit er iig wel aan te denken straks Radio 2 aan te zetten voor de Top2000. Al is het Glazen Huis, afhankelijk van de dj's, ook wel grappig en gezellig natuurlijk.
Morning SC.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:12 schreef SilentChaos het volgende:
Was mooi he dat stuk over Fok!
Goeiemorgen trouwens allemaal
Filesquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
Moggel
GVD wat een drukte vannochtend, en dan om 9 uur ook nog eens op een Video-conference aanwezig moeten zijnHeb't net gehaald
A12 viel nog wel te doen (ahum), maar ik stond opeens vast op de A4 bij rijswijk...die 200meter dat ik erop zit was m'n halve rit qua tijd
Goed voor de conditie, zo 1x per week met het fietsjequote:Op dinsdag 20 november 2007 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
Als ik ga fietsen naar kantoor ben ik 3 uur bezig als ik m'n gemiddelde snelheid boven de 20km/h hou
Joep van Deudekom had een stuk over de reacties op nieuwssites, en daar quote hij een aantal dingen van de Fok! Frontpage
quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:50 schreef Piles het volgende:
'Niveau reacties FOK!kers om te huilen'
ligt het aan mij, of kun je de reacties daar niet zien
Jengeldejengeldjengelquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:08 schreef SilentChaos het volgende:
Black
Pearl Jam
Wat een zin zit daarin zeg "I know someday you'll have a beautiful live, I know you'll be a star in somebody else's sky, but why can't it be in mine?"
Alleen daarom alquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:08 schreef SilentChaos het volgende:
Black
Pearl Jam
Wat een zin zit daarin zeg "I know someday you'll have a beautiful live, I know you'll be a star in somebody else's sky, but why can't it be in mine?"
Ik bedoelde uiteraard Kate Bushquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
Nou, zeker een mooi nummertje hoor dat van Damien rijst
Yupquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Shit, gemist... Nog steeds Arrow Classic Rock hier.
Cloudbusting![]()
?
quote:
Oe ja, bloedmooiquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Mooi hoor.
Net ff genoten van een miiiiinutenlange versie van Shine on You Crazy Diamond van Pink Floyd. Dat blijft ook geniale muziek
.
Je bent vrij !!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:07 schreef Damzkieee het volgende:
HE HO HE HO HET WERK IS WEER GEDAAN
Ohnee kut, nog een uur
Ben je al aan het oefenen om de opdracht die in de titel van het volgende programma zit uit te voeren?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:49 schreef -Hans- het volgende:
Geinige plaat dat ' Freak ' van Sandy Rivera.
Nog 10 min dan is het MetMichiel-time.![]()
Vanavond ook weer MoveYourAss!![]()
Nou, ik kan je vertellen dat het moven van my ass vandaag wel degelijk is gebeurd.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:07 schreef Sirolf het volgende:
Ben je al aan het oefenen om de opdracht die in de titel van het volgende programma zit uit te voeren?
Lekker cryptische post, niet?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:46 schreef Sirolf het volgende:
Ik blijf erbij, die nieuwe jingles zijn écht wennen! [afbeelding]
Ik heb vandaag vooral veel rustig aan gedaan, en dat was ik vanavond eigenlijk ook van plan.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vertellen dat het moven van my ass vandaag wel degelijk is gebeurd.'t was nogal druk op het werk dus ik heb weinig stil gezeten. Vanavond wordt het dus vooral sit down my ass en (hopelijk-) lekker genieten van hetgeen wat komen gaat.
Ben jij ook al aan het oefenen?![]()
Er is een berg nieuwe jingles die tussen platen door worden geplaatst, als je goed op let zal het je ook wel opvallen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ik...
OjaHeej
Lekker relaxed vooruitzicht dusquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:13 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb vandaag vooral veel rustig aan gedaan, en dat was ik vanavond eigenlijk ook van plan.
Super plaat !quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er is een berg nieuwe jingles die tussen platen door worden geplaatst, als je goed op let zal het je ook wel opvallen.
Dat doet 'ie altijd!quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:24 schreef Feivel1 het volgende:
Ligt 't nou aan mij of gooit Michiel alles achter zich?
Nou, het gaat hier inmiddels al weer wat sneller. Volgens mij hebben ze wat gereset ofzo want ineens was het een stuk sneller.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het is nu iig best snel hier (silver layout)
Vind ie vast lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:37 schreef Marc63 het volgende:
Wat heeft John Sahoka eigenlijk met Hot Chocolate te maken?
Volgens mij zet 'ie z'n koffiemokken wel gewoon terug in de keuken hoor, anders zou dat weer zo klimaat-onvriendelijk zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hij dineert teveel in Griekse restaurantjes.
En achter hem staat toch ook een prullenbak? Of is ie weer omver geschopt?quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij zet 'ie z'n koffiemokken wel gewoon terug in de keuken hoor, anders zou dat weer zo klimaat-onvriendelijk zijn.
Wat een lieve moeder heb jij!quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:54 schreef Broekie het volgende:
Zo, ik ben ook thuis. Wisselstoring tussen Utrecht Overvecht en Utrecht Centraal, vanaf Amersfoort een uur in de trein gezeten om vervolgens op Utrecht Overvecht gedropt te worden.
Gelukkig was m'n moeder zo lief me daar op te halen...
Utrecht Lunetten, dus ik was een goed kwartier later thuis.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:56 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat een lieve moeder heb jij!
En waar moest je naar terug?
was het maar waar.......ik blijf er van eten!quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:19 schreef Broekie het volgende:
Michiel en Maricha, komen de kruidnoten jullie inmiddels de neus al uit?
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
was het maar waar.......ik blijf er van eten!
Net al gedaanquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Wel ff allemaal op de Singlestrijd stemmen. Het gaat niet zo goed met Racing Rats.
Ik heb me nog redelijk in weten te houden vandaag, maar een halve bus Bolletje Kruidnoten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
was het maar waar.......ik blijf er van eten!
Ja dat heb ik natuurlijk ook gedaan. 'k heb de cijfers echt nog nooit zo vaak heen en weer zien springen zeg.quote:
*knikt* Helaas...quote:
Ja idd.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik natuurlijk ook gedaan. 'k heb de cijfers echt nog nooit zo vaak heen en weer zien springen zeg.
andere fok-dames (van het dieren fokken)quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:03 schreef Marc63 het volgende:
De FOK!-dames? Ik heb ze vanavond nog niet gezien. Op Maricha na dan...
Ohja, dat heet ook zo...quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
andere fok-dames (van het dieren fokken)
Op zich wel een opvallende vergelijking. De radio is vooral een mannenwereldje en deze topicreeks ook.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:03 schreef Marc63 het volgende:
De FOK!-dames? Ik heb ze vanavond nog niet gezien. Op Maricha na dan...
... MissHobje, MutZ, ThaVulturequote:Op dinsdag 20 november 2007 21:13 schreef Feivel1 het volgende:
FOK!Dames? Da's alleen maar PR, Chatgirl en Seraphine.
Heeft ie dat kunnen bewijzen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens Feivel zijn dat stiekem mannen met lang haar.
quote:
Laatste is inderdaad een super plaat. Eerste is gewoon prullenbak werk, sorry maar ik vind het helemaal ruk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:17 schreef Sirolf het volgende:
Dit is ook een erg mooi nummer trouwens!
Jaja, zowel Fast Car als Mr. Brightside
Ochja, smaken verschillen...quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatste is inderdaad een super plaat. Eerste is gewoon prullenbak werk, sorry maar ik vind het helemaal ruk.
oepsquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jou had ik al genoemd als enige aanwezig FOK!-dame.
in NL wel, in de overige landen stukken minderquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op zich wel een opvallende vergelijking. De radio is vooral een mannenwereldje en deze topicreeks ook.
Spannend is het zeker dan!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zolang we wachten op de fax met dat antwoord... een spannend muziekje!
Mja, dat blijft inderdaad best vreemd, al zijn er hier en daar wel uitzonderingen (ook in NL). Nienke Disco, kom er maar in met je reclame!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:21 schreef borisz het volgende:
[..]
in NL wel, in de overige landen stukken minder![]()
Wat werd ik daar moe van zeg. Die Nienke Disco wist ook van geen ophouden. Zelfs WebHawkjuh spamt niet zoveelquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, dat blijft inderdaad best vreemd, al zijn er hier en daar wel uitzonderingen (ook in NL). Nienke Disco, kom er maar in met je reclame!
Ze kreeg vast een bonus voor elke keer dat ze de stationsnaam spamde, en een dubbele bonus als ze er ook het internetadres bij vermeldde.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat werd ik daar moe van zeg. Die Nienke Disco wist ook van geen ophouden. Zelfs WebHawkjuh spamt niet zoveel
Ik denk dat ze achteraf alles terug moest betalen. Haar vorm van reclame maken lijkt eerder op anti-reclame.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze kreeg vast een bonus voor elke keer dat ze de stationsnaam spamde, en een dubbele bonus als ze er ook het internetadres bij vermeldde.
Wat is er nou weer mis met gewoon normaal Nederlands!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:28 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoop dat heel Holland eerder Nedersaksisch lult. Nog liever Achterhoeks natuurlijk, maar ik denk dat ik met Nedersaksisch ook wat bijval kan krijgen van de Tukkers en Groningers onder ons
Uiteindelijk komt het Nederlands vanuit 1 ras. De Neandertalersquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met gewoon normaal Nederlands!![]()
Zoals je al merkt, hier in de regio is geen dialect te bekennen, behalve wat verhuisde Amsterdammers dan...
Nu we het toch over Dom, Lomp en Famous hebben... De versie van Jelmer Gussinklo is toch veel leuker?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met gewoon normaal Nederlands!![]()
Stom, lomp en boer ofzo?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nu we het toch over Dom, Lomp en Famous hebben... De versie van Jelmer Gussinklo is toch veel leuker?
Pass maar hierheen. Heb niets meer in huisquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:36 schreef Broekie het volgende:
* Broekie verstopt de bus kruidnoten.
'k kan er maar niet van af blijven![]()
Er ligt hier nog een zak met chocolade kruidnoten in de kast en het lukt me nog best aardig om er vanaf te blijven.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:36 schreef Broekie het volgende:
* Broekie verstopt de bus kruidnoten.
'k kan er maar niet van af blijven![]()
...zoalng ie dicht is zeker?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er ligt hier nog een zak met chocolade kruidnoten in de kast en het lukt me nog best aardig om er vanaf te blijven.
Daar heb ik grote bewondering voorquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er ligt hier nog een zak met chocolade kruidnoten in de kast en het lukt me nog best aardig om er vanaf te blijven.
Bijlmer Bier Halquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:47 schreef Sersjee het volgende:
Hier wordt ome Sersjee blij van! Editors, puike band, ben benieuwd naar hun optreden in de HMH.
Dinsdag is echt een top 3FM dag qua programmering.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:10 schreef borisz het volgende:
Dinsdag is echt DJ meeluldag
eerst MM, dan MYA en dan Annemic
Annemieke zit op de woensdag hoor!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:10 schreef borisz het volgende:
Dinsdag is echt DJ meeluldag
eerst MM, dan MYA en dan Annemic
Hallo Kevin !quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:20 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond! sorry...beetje hectisch hier
Ja, Sinterklaas. Duh!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:24 schreef Marc63 het volgende:
Zit er nog een bekend iemand in dat Groene Sint-pak?
Altijd leukquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wat rudy niet weet is dat we de sint hebben ingelicht over rudy's prive leven
Met of zonder peper-/kruidnoten?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:32 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Vanaf 19.15 uur tot nu vergadering. Mooie tijd
Leuke vervanger als er een keer een dj ziek is ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hij deed het wel goed he. lulde strak de uitzending vol tot aan het nieuws
Qua programmering kan je het volgens mij niet beter krijgen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:13 schreef borisz het volgende:
Rudy naar de vrijdagavond zal wel tof zijn
Hm, zou wel stoer zijnquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Was dit een scoop?! Rudy stopt met MoveYourAss en Floortje neemt het over? Zouden ze Rudy misschien op het tijdstip willen zetten waar nu 3voor12XL is te horen? Ek-stra weekend, Rudy (MoveYourAss??) en de Freaknacht?!
Dan heb je wel even een programmering om in te lijsten! Beste 3FM-jocks allemaal te horen op de vrijdagavond. Tof !
en tot die tijd, een spannend muziekje?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
haha nee, floortje gaat het nog niet overnemen hoor. ze heeft alleen gezegd dat ze weer radio wil maken als ze stopt met reizen. 't programma gaat trouwens wel verhuizen naar een andere avond...maar daarover later meer
Vrijdagavond!!!! kan niet missen man, dat zou zoooooooooo vet zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
haha nee, floortje gaat het nog niet overnemen hoor. ze heeft alleen gezegd dat ze weer radio wil maken als ze stopt met reizen. 't programma gaat trouwens wel verhuizen naar een andere avond...maar daarover later meer
Had ik al vaker gemerkt idd, hij heeft De Grote Beurt en Hot.Doc voorzien van voice-over.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:25 schreef Marc63 het volgende:
Michiel is nu trouwens op Veronica te horen
Zou wel leuk zijn als ze Domien in de avond zetten. Toch meer luisteraars en een heel andere doelgroep, leuk! Hoop zelf dat ze MoveYourAss verhuizen naar de vrijdagavond.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:22 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb hier en daar ook al wat andere signalen opgevangen (een week terug had Domien het erover dat 'ie in 2008 niet meer in de nacht zit bijv.), dus blijkbaar staat er heel wat te gebeuren! Ik ben benieuwd!
Komt RickvV dan ook eindelijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:22 schreef Sirolf het volgende:
dus blijkbaar staat er heel wat te gebeuren! Ik ben benieuwd!
Echtquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had ik al vaker gemerkt idd, hij heeft De Grote Beurt en Hot.Doc voorzien van voice-over.
Nog voor 28 december zullen we meer weten (dan is de laatste uitzending van 3VOOR12XL namelijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze Domien in de avond zetten. Toch meer luisteraars en een heel andere doelgroep, leuk! Hoop zelf dat ze MoveYourAss verhuizen naar de vrijdagavond.
Gerard en Michiel - Rudy - Giel - Gerard. Mooi!
Die programma's zijn allemaal alweer een paar jaar oud. Michiel werkte bij Radio Veronica voordat ie naar 3FM kwam.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt RickvV dan ook eindelijk![]()
[..]
Echt
Valt me toch tegen dat ie zo'n programma doet
Aftellen is dus begonnenquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:31 schreef Sirolf het volgende:
Nog voor 28 december zullen we meer weten (dan is de laatste uitzending van 3VOOR12XL namelijk).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral op RTVNH zijn ze helemaal gek op dit nummer, de clip komt elk uur op TV voorbij, en dat al meer dan een week...![]()
Ik wilde bijna posten: "Hoe weet je dat vantevorenquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:44 schreef Marc63 het volgende:
Truste Glacier [afbeelding]
Ik had het er van het weekend nog iemand over. Die Floortje Dessing heeft echt elk plekje op de wereld gezien. Hoeveel heeft zij al wel niet bijgedragen aan de opwarming van de aarde? Ik weet dat ze zich ook inzet voor een betere wereld, maar volgens mij komt ze in dit leven tijd te kort om al die CO2 te compenseren die ze met haar vluchten de lucht in heeft geblazen.
Idd, je wordt er overal mee lastig gevallen. Begin het nu aardig vervelend te vindenquote:Op woensdag 21 november 2007 00:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bah al die onzin over opwarming van de aarde moet verboden worden.
En dan wel naar een LLiNK-programma luisteren...quote:Op woensdag 21 november 2007 00:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bah al die onzin over opwarming van de aarde moet verboden worden.
Ik heb NoordpoolFM ook gekocht en gelezen, dus?quote:Op woensdag 21 november 2007 00:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan wel naar een LLiNK-programma luisteren...
Volgens mij (maar ik weet het niet zeker) is de NPS er ook mee aan de haal gegaanquote:Op woensdag 21 november 2007 00:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wij hebben het echt NOOIT over de opwarming van de aarde omdat alle andere publieke omroepen er mee aan de haal zijn gegaan
Da's inderdaad best ehm... apart!quote:Op woensdag 21 november 2007 00:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
sterker nog, bij de intekening van dit tv-seizoen (afgelopen september) hadden alle omroepen BEHALVE LLiNK een voorstel voor een klimaat-programma ingediend hehe
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
truste en stem op rudio
oh we gaan het liedje als mp3 op de site zetten natuurlijk...
Top! Voortgang met foto's posten in K&W hèquote:Op woensdag 21 november 2007 10:00 schreef DaMook het volgende:
Moggel.
Net koopcontract getekend van mijn appartement.
Feli!!quote:Op woensdag 21 november 2007 10:00 schreef DaMook het volgende:
Moggel.
Net koopcontract getekend van mijn appartement.
quote:Op woensdag 21 november 2007 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
November Rain
En please Gerard, draai hem helemaal en niet ingekort
Doe ikquote:Op woensdag 21 november 2007 10:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Top! Voortgang met foto's posten in K&W hè [afbeelding].
Wel op een echte Gibson Les Paul tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |