andere fok-dames (van het dieren fokken)quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:03 schreef Marc63 het volgende:
De FOK!-dames? Ik heb ze vanavond nog niet gezien. Op Maricha na dan...
Ohja, dat heet ook zo...quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
andere fok-dames (van het dieren fokken)
Op zich wel een opvallende vergelijking. De radio is vooral een mannenwereldje en deze topicreeks ook.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:03 schreef Marc63 het volgende:
De FOK!-dames? Ik heb ze vanavond nog niet gezien. Op Maricha na dan...
... MissHobje, MutZ, ThaVulturequote:Op dinsdag 20 november 2007 21:13 schreef Feivel1 het volgende:
FOK!Dames? Da's alleen maar PR, Chatgirl en Seraphine.
Heeft ie dat kunnen bewijzen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens Feivel zijn dat stiekem mannen met lang haar.
quote:
Laatste is inderdaad een super plaat. Eerste is gewoon prullenbak werk, sorry maar ik vind het helemaal ruk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:17 schreef Sirolf het volgende:
Dit is ook een erg mooi nummer trouwens!
Jaja, zowel Fast Car als Mr. Brightside
Ochja, smaken verschillen...quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatste is inderdaad een super plaat. Eerste is gewoon prullenbak werk, sorry maar ik vind het helemaal ruk.
oepsquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jou had ik al genoemd als enige aanwezig FOK!-dame.
in NL wel, in de overige landen stukken minderquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op zich wel een opvallende vergelijking. De radio is vooral een mannenwereldje en deze topicreeks ook.
Spannend is het zeker dan!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zolang we wachten op de fax met dat antwoord... een spannend muziekje!
Mja, dat blijft inderdaad best vreemd, al zijn er hier en daar wel uitzonderingen (ook in NL). Nienke Disco, kom er maar in met je reclame!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:21 schreef borisz het volgende:
[..]
in NL wel, in de overige landen stukken minder![]()
Wat werd ik daar moe van zeg. Die Nienke Disco wist ook van geen ophouden. Zelfs WebHawkjuh spamt niet zoveelquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, dat blijft inderdaad best vreemd, al zijn er hier en daar wel uitzonderingen (ook in NL). Nienke Disco, kom er maar in met je reclame!
Ze kreeg vast een bonus voor elke keer dat ze de stationsnaam spamde, en een dubbele bonus als ze er ook het internetadres bij vermeldde.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat werd ik daar moe van zeg. Die Nienke Disco wist ook van geen ophouden. Zelfs WebHawkjuh spamt niet zoveel
Ik denk dat ze achteraf alles terug moest betalen. Haar vorm van reclame maken lijkt eerder op anti-reclame.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze kreeg vast een bonus voor elke keer dat ze de stationsnaam spamde, en een dubbele bonus als ze er ook het internetadres bij vermeldde.
Wat is er nou weer mis met gewoon normaal Nederlands!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:28 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoop dat heel Holland eerder Nedersaksisch lult. Nog liever Achterhoeks natuurlijk, maar ik denk dat ik met Nedersaksisch ook wat bijval kan krijgen van de Tukkers en Groningers onder ons
Uiteindelijk komt het Nederlands vanuit 1 ras. De Neandertalersquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met gewoon normaal Nederlands!![]()
Zoals je al merkt, hier in de regio is geen dialect te bekennen, behalve wat verhuisde Amsterdammers dan...
Nu we het toch over Dom, Lomp en Famous hebben... De versie van Jelmer Gussinklo is toch veel leuker?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met gewoon normaal Nederlands!![]()
Stom, lomp en boer ofzo?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nu we het toch over Dom, Lomp en Famous hebben... De versie van Jelmer Gussinklo is toch veel leuker?
Pass maar hierheen. Heb niets meer in huisquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:36 schreef Broekie het volgende:
* Broekie verstopt de bus kruidnoten.
'k kan er maar niet van af blijven![]()
Er ligt hier nog een zak met chocolade kruidnoten in de kast en het lukt me nog best aardig om er vanaf te blijven.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:36 schreef Broekie het volgende:
* Broekie verstopt de bus kruidnoten.
'k kan er maar niet van af blijven![]()
...zoalng ie dicht is zeker?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er ligt hier nog een zak met chocolade kruidnoten in de kast en het lukt me nog best aardig om er vanaf te blijven.
Daar heb ik grote bewondering voorquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er ligt hier nog een zak met chocolade kruidnoten in de kast en het lukt me nog best aardig om er vanaf te blijven.
Bijlmer Bier Halquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:47 schreef Sersjee het volgende:
Hier wordt ome Sersjee blij van! Editors, puike band, ben benieuwd naar hun optreden in de HMH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |