Nou, ik kan je vertellen dat het moven van my ass vandaag wel degelijk is gebeurd.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:07 schreef Sirolf het volgende:
Ben je al aan het oefenen om de opdracht die in de titel van het volgende programma zit uit te voeren?
Lekker cryptische post, niet?
 't was nogal druk op het werk dus ik heb weinig stil gezeten. Vanavond wordt het dus vooral sit down my ass en (hopelijk-) lekker genieten van hetgeen wat komen gaat.
 't was nogal druk op het werk dus ik heb weinig stil gezeten. Vanavond wordt het dus vooral sit down my ass en (hopelijk-) lekker genieten van hetgeen wat komen gaat. 

quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:46 schreef Sirolf het volgende:
Ik blijf erbij, die nieuwe jingles zijn écht wennen! [afbeelding]
 Heej
 Heej

Ik heb vandaag vooral veel rustig aan gedaan, en dat was ik vanavond eigenlijk ook van plan.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vertellen dat het moven van my ass vandaag wel degelijk is gebeurd.'t was nogal druk op het werk dus ik heb weinig stil gezeten. Vanavond wordt het dus vooral sit down my ass en (hopelijk-) lekker genieten van hetgeen wat komen gaat.
Ben jij ook al aan het oefenen?

Er is een berg nieuwe jingles die tussen platen door worden geplaatst, als je goed op let zal het je ook wel opvallen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ik...
OjaHeej

Lekker relaxed vooruitzicht dusquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:13 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb vandaag vooral veel rustig aan gedaan, en dat was ik vanavond eigenlijk ook van plan.

op TMF
 op TMF 

Super plaat !quote:

quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er is een berg nieuwe jingles die tussen platen door worden geplaatst, als je goed op let zal het je ook wel opvallen.

Dat doet 'ie altijd!quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:24 schreef Feivel1 het volgende:
Ligt 't nou aan mij of gooit Michiel alles achter zich?

Nou, het gaat hier inmiddels al weer wat sneller. Volgens mij hebben ze wat gereset ofzo want ineens was het een stuk sneller.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het is nu iig best snel hier (silver layout)

Vind ie vast lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:37 schreef Marc63 het volgende:
Wat heeft John Sahoka eigenlijk met Hot Chocolate te maken?

Volgens mij zet 'ie z'n koffiemokken wel gewoon terug in de keuken hoor, anders zou dat weer zo klimaat-onvriendelijk zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hij dineert teveel in Griekse restaurantjes.

En achter hem staat toch ook een prullenbak? Of is ie weer omver geschopt?quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij zet 'ie z'n koffiemokken wel gewoon terug in de keuken hoor, anders zou dat weer zo klimaat-onvriendelijk zijn.

Wat een lieve moeder heb jij!quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:54 schreef Broekie het volgende:
Zo, ik ben ook thuis. Wisselstoring tussen Utrecht Overvecht en Utrecht Centraal, vanaf Amersfoort een uur in de trein gezeten om vervolgens op Utrecht Overvecht gedropt te worden.
Gelukkig was m'n moeder zo lief me daar op te halen...

Utrecht Lunetten, dus ik was een goed kwartier later thuis.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:56 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat een lieve moeder heb jij!
En waar moest je naar terug?

was het maar waar.......ik blijf er van eten!quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:19 schreef Broekie het volgende:
Michiel en Maricha, komen de kruidnoten jullie inmiddels de neus al uit?

Eet smakelijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
was het maar waar.......ik blijf er van eten!

Net al gedaanquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Wel ff allemaal op de Singlestrijd stemmen. Het gaat niet zo goed met Racing Rats.

Ik heb me nog redelijk in weten te houden vandaag, maar een halve bus Bolletje Kruidnoten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
was het maar waar.......ik blijf er van eten!

Ja dat heb ik natuurlijk ook gedaan. 'k heb de cijfers echt nog nooit zo vaak heen en weer zien springen zeg.quote:

*knikt* Helaas...quote:

Ja idd.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik natuurlijk ook gedaan. 'k heb de cijfers echt nog nooit zo vaak heen en weer zien springen zeg.
 Linkin Park
 Linkin Park  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |