Dinsdag is echt een top 3FM dag qua programmering.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:10 schreef borisz het volgende:
Dinsdag is echt DJ meeluldag
eerst MM, dan MYA en dan Annemic
Annemieke zit op de woensdag hoor!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:10 schreef borisz het volgende:
Dinsdag is echt DJ meeluldag
eerst MM, dan MYA en dan Annemic
Hallo Kevin !quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:20 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond! sorry...beetje hectisch hier
Ja, Sinterklaas. Duh!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:24 schreef Marc63 het volgende:
Zit er nog een bekend iemand in dat Groene Sint-pak?
Altijd leukquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wat rudy niet weet is dat we de sint hebben ingelicht over rudy's prive leven
Met of zonder peper-/kruidnoten?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:32 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Vanaf 19.15 uur tot nu vergadering. Mooie tijd
Leuke vervanger als er een keer een dj ziek is ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hij deed het wel goed he. lulde strak de uitzending vol tot aan het nieuws
Qua programmering kan je het volgens mij niet beter krijgen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:13 schreef borisz het volgende:
Rudy naar de vrijdagavond zal wel tof zijn
Hm, zou wel stoer zijnquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Was dit een scoop?! Rudy stopt met MoveYourAss en Floortje neemt het over? Zouden ze Rudy misschien op het tijdstip willen zetten waar nu 3voor12XL is te horen? Ek-stra weekend, Rudy (MoveYourAss??) en de Freaknacht?!
Dan heb je wel even een programmering om in te lijsten! Beste 3FM-jocks allemaal te horen op de vrijdagavond. Tof !
en tot die tijd, een spannend muziekje?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
haha nee, floortje gaat het nog niet overnemen hoor. ze heeft alleen gezegd dat ze weer radio wil maken als ze stopt met reizen. 't programma gaat trouwens wel verhuizen naar een andere avond...maar daarover later meer
Vrijdagavond!!!! kan niet missen man, dat zou zoooooooooo vet zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
haha nee, floortje gaat het nog niet overnemen hoor. ze heeft alleen gezegd dat ze weer radio wil maken als ze stopt met reizen. 't programma gaat trouwens wel verhuizen naar een andere avond...maar daarover later meer
Had ik al vaker gemerkt idd, hij heeft De Grote Beurt en Hot.Doc voorzien van voice-over.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:25 schreef Marc63 het volgende:
Michiel is nu trouwens op Veronica te horen
Zou wel leuk zijn als ze Domien in de avond zetten. Toch meer luisteraars en een heel andere doelgroep, leuk! Hoop zelf dat ze MoveYourAss verhuizen naar de vrijdagavond.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:22 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb hier en daar ook al wat andere signalen opgevangen (een week terug had Domien het erover dat 'ie in 2008 niet meer in de nacht zit bijv.), dus blijkbaar staat er heel wat te gebeuren! Ik ben benieuwd!
Komt RickvV dan ook eindelijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:22 schreef Sirolf het volgende:
dus blijkbaar staat er heel wat te gebeuren! Ik ben benieuwd!
Echtquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had ik al vaker gemerkt idd, hij heeft De Grote Beurt en Hot.Doc voorzien van voice-over.
Nog voor 28 december zullen we meer weten (dan is de laatste uitzending van 3VOOR12XL namelijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze Domien in de avond zetten. Toch meer luisteraars en een heel andere doelgroep, leuk! Hoop zelf dat ze MoveYourAss verhuizen naar de vrijdagavond.
Gerard en Michiel - Rudy - Giel - Gerard. Mooi!
Die programma's zijn allemaal alweer een paar jaar oud. Michiel werkte bij Radio Veronica voordat ie naar 3FM kwam.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt RickvV dan ook eindelijk![]()
[..]
Echt
Valt me toch tegen dat ie zo'n programma doet
Aftellen is dus begonnenquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:31 schreef Sirolf het volgende:
Nog voor 28 december zullen we meer weten (dan is de laatste uitzending van 3VOOR12XL namelijk).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral op RTVNH zijn ze helemaal gek op dit nummer, de clip komt elk uur op TV voorbij, en dat al meer dan een week...![]()
Ik wilde bijna posten: "Hoe weet je dat vantevorenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |