quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:44 schreef Marc63 het volgende:
Truste Glacier [afbeelding]
Ik had het er van het weekend nog iemand over. Die Floortje Dessing heeft echt elk plekje op de wereld gezien. Hoeveel heeft zij al wel niet bijgedragen aan de opwarming van de aarde? Ik weet dat ze zich ook inzet voor een betere wereld, maar volgens mij komt ze in dit leven tijd te kort om al die CO2 te compenseren die ze met haar vluchten de lucht in heeft geblazen.
Idd, je wordt er overal mee lastig gevallen. Begin het nu aardig vervelend te vindenquote:Op woensdag 21 november 2007 00:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bah al die onzin over opwarming van de aarde moet verboden worden.
En dan wel naar een LLiNK-programma luisteren...quote:Op woensdag 21 november 2007 00:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bah al die onzin over opwarming van de aarde moet verboden worden.
Ik heb NoordpoolFM ook gekocht en gelezen, dus?quote:Op woensdag 21 november 2007 00:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan wel naar een LLiNK-programma luisteren...
Volgens mij (maar ik weet het niet zeker) is de NPS er ook mee aan de haal gegaanquote:Op woensdag 21 november 2007 00:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wij hebben het echt NOOIT over de opwarming van de aarde omdat alle andere publieke omroepen er mee aan de haal zijn gegaan
Da's inderdaad best ehm... apart!quote:Op woensdag 21 november 2007 00:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
sterker nog, bij de intekening van dit tv-seizoen (afgelopen september) hadden alle omroepen BEHALVE LLiNK een voorstel voor een klimaat-programma ingediend hehe
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
truste en stem op rudio
oh we gaan het liedje als mp3 op de site zetten natuurlijk...
Top! Voortgang met foto's posten in K&W hèquote:Op woensdag 21 november 2007 10:00 schreef DaMook het volgende:
Moggel.
Net koopcontract getekend van mijn appartement.
Feli!!quote:Op woensdag 21 november 2007 10:00 schreef DaMook het volgende:
Moggel.
Net koopcontract getekend van mijn appartement.
quote:Op woensdag 21 november 2007 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
November Rain
En please Gerard, draai hem helemaal en niet ingekort
Doe ikquote:Op woensdag 21 november 2007 10:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Top! Voortgang met foto's posten in K&W hè [afbeelding].
Wel op een echte Gibson Les Paul tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |