Ok, ik dacht al....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nee, ik zag het op de webcam.
Misschien om de manier waarop wij dit topic vol aan het baggeren zijnquote:
Afdeling gangstah zit in een studio in Amsterdamquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe kan het dat ik wel mensen hoor op de radio, maar niemand zie op de webcam?
Vaagquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Afdeling gangstah zit in een studio in Amsterdam
Anouk: Aardig, maar nu al teveel gehoord. En hij wordt weer over rated omdat het A-nouk is ......quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:06 schreef Glacier het volgende:
[..]
Misschien om de manier waarop wij dit topic vol aan het baggeren zijn
Jammer dat Anouk zo afgekraakt wordt..ik vind het serieus een leuke plaat
quote:
Ik zie wel mensen, maar helaas hoor ik die boze neger muziek die ze vanuit amsterdam uitzenden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe kan het dat ik wel mensen hoor op de radio, maar niemand zie op de webcam?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zie wel mensen, maar helaas hoor ik die boze neger muziek die ze vanuit amsterdam uitzenden.
PROOSTquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:20 schreef Timo20 het volgende:
PROOST! [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
PROOST [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
PROOST [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:20 schreef Timo20 het volgende:
PROOST! [ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dommelsch = musicquote:
Ik ben ooit eens in de dommelsch fabriek geweest en ik luister 3fm.......quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dommelsch = music
3fm = muziek
Zie de overeenkomsten.
Als je het beide op de vrijdagavond tussen 22.00 en 1.00 hebt en luistert is het erg met je gesteldquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dommelsch = music
3fm = muziek
Zie de overeenkomsten.
Ik heb het het liefste heel de week samenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je het beide op de vrijdagavond tussen 22.00 en 1.00 hebt is het erg met je gesteld![]()
Ik ben elke werkdag op de brouwerijquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens in de dommelsch fabriek geweest en ik luister 3fm.......![]()
Maarja, zo ben ik in meerdere brouwerijen geweest, dus dat telt weer niet, zeker![]()
Die Dommelsch 2,5% is er nooit meer gekomen... toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben elke werkdag op de brouwerij.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die Dommelsch 2,5% is er nooit meer gekomen... toch?
Of haal ik er nu twee door elkaar... Heb ooit eens een "proef-model" mogen tasten...
En ik heb het over... 9 jaar terug ongeveer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar ik werk er pas 2 jaar
.
Ah 9 jaar geleden mocht ik net legaal bier drinkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En ik heb het over... 9 jaar terug ongeveer.
Ik moest er toen voor mijn werk zijn, in de presentatie ruimtes..![]()
Was best lekker en ik heb het flesje + etiket lang bewaard gehad. Heb het helaas niet meer....![]()
Het was een concept biertje toen-der-tijd... Nooit meer wat van gehoord.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah 9 jaar geleden mocht ik net legaal bier drinken. Dat zal de reden zijn. En we maken het iig niet (meer) anders had ik het wel geweten
.
We moeten even een paar uur volmaken voordat het weer begint. We kunnen ook naar de kroeg/ disco/ vrienden etc gaan.... maar dat is te makkelijkquote:
quote:
Gewoon met PrtScr, plakken in Paint en dan uploaden via Lycos.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:54 schreef Piles het volgende:
Nog ff een vraagje tussendoor: waar maken jullie die screenshots mee
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
We moeten even een paar uur volmaken voordat het weer begint. We kunnen ook naar de kroeg/ disco/ vrienden etc gaan.... maar dat is te makkelijk![]()
![]()
Ik met Gadwin Printscreen, dit op aanraden van een van de vaste cappers hierquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:54 schreef Piles het volgende:
Nog ff een vraagje tussendoor: waar maken jullie die screenshots mee
Ik in Dommelen (Dagelijks), Hertog Jan (regelmatig) en Jupiler (1x) . Wil wel nog een keer bij Bavaria gaan kijkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het was een concept biertje toen-der-tijd... Nooit meer wat van gehoord.
Ik ben in de Heineken, Brand, Hertog Jan, Lieve, Laafse Lurk, Guinness, Dommelsch brouwerij geweest en mijn - op dit moment nog werkend stukje - geheugen zegt dat ik nog iets vergeet....
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik met Gadwin Printscreen, dit op aanraden van een van de vaste cappers hier.
Guinness, my man, Guinness.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik met Gadwin Printscreen, dit op aanraden van een van de vaste cappers hier.
[..]
Ik in Dommelen (Dagelijks), Hertog Jan (regelmatig) en Jupiler (1x) . Wil wel nog een keer bij Bavaria gaan kijken(andere ook wel, maar Bavaria is nog lekker en in de buurt
) .
Van hem dusquote:
Ik hou niet zo van Guinnessquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Guinness, my man, Guinness.
Is buiten lekker ook echt heel leuk! En een mooi uitzicht over Dublin als je klaar bent met de tour. En daar krijg je een heerlijke vers getapte Guinness.
Sorry , maar die boze neger muziek trekt mij echt nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:10 schreef MadSteven het volgende:
Overigens, beetje meer ontopic... Zo erg is 3voor12 XL nog niet, maar de presentatiestijl is nogal anders dan de rest van het programma en dat steekt me vooral. Begrijp me goed, onder de douche zelfs genoten van de classic, maar goed, ik houd dan ook van De La Soul, dat scheelt.
Ik ga dalijk trouwens nog wel even naar de kroegquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
We moeten even een paar uur volmaken voordat het weer begint. We kunnen ook naar de kroeg/ disco/ vrienden etc gaan.... maar dat is te makkelijk![]()
![]()
Ik kom er net dus achter dat ik Sirolf al van een ander forum "ken"quote:
Geeft niks. Zijn meer menschen, die dat zeggenquote:
2 glazen bier per dag is ook gezondquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geeft niks. Zijn meer menschen, die dat zeggen
Er is overigens wel bewezen dat een pint of Guinness per dag gezonder is dan een glas of Melk per dag![]()
Ik vind het heerlijk, maar dan wel van de Tap. (blikje gaat nog, maar flesje kan niet meer)
Je gebruikt media player denk ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kom er net dus achter dat ik Sirolf al van een ander forum "ken"
Maar ik krijg Gadwin Printscreen natuurlijk niet goed ingesteld, want ik zie nog steeds zwart op de stream als ik op PrintScreen druk
Oh, en als ik teveel offtopic ga (kan dat hier), PM mag ook als iemand het wil uitleggen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
goed. tot zover de bruiloft. alle neven, nichten en nichten in de familie weer gezien...
Was het gezellig?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
goed. tot zover de bruiloft. alle neven, nichten en nichten in de familie weer gezien...
volgens miuj loopt er wel ergens een koppeltje rond ja. en ee ...manvrouw/combinatie achtig ietsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]![]()
, dat heb ik een vriend van mij ook weleens horen zeggen
.
ja hoor, leuk een aantal van hen weer es te spreken.quote:
En jij nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
Viel me op dat echt mijn halve generatie zwanger is...
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:57 schreef DaMook het volgende:
Ik duik nog even de kroeg in. Tot later
.
Ik duik m'n nest in. Morgen weer fijn werkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:57 schreef DaMook het volgende:
Ik duik nog even de kroeg in. Tot later
.
Er is me vandaag voor 't eerst gevraagd wanneer ik ga trouwenquote:
En jij stelt zo'n soort vraag op begrafenissenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Er is me vandaag voor 't eerst gevraagd wanneer ik ga trouwen
Heb gezegd dat dat sinds kort veranderd is van 'oneindig ver weg' naar 'heel ver weg'
Jij snapt mquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:03 schreef Piles het volgende:
[..]
En jij stelt zo'n soort vraag op begrafenissen
Van wie is die opmerking ook alweer? (Youp in het hek)quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:03 schreef Piles het volgende:
[..]
En jij stelt zo'n soort vraag op begrafenissen
Dan ben ik toch benieuwd wélk forum dat dat wel niet is, ik hang op nogal veel plekken rond namelijk...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kom er net dus achter dat ik Sirolf al van een ander forum "ken"
Maar ik krijg Gadwin Printscreen natuurlijk niet goed ingesteld, want ik zie nog steeds zwart op de stream als ik op PrintScreen druk
Oh, en als ik teveel offtopic ga (kan dat hier), PM mag ook als iemand het wil uitleggen
Misschien dat ook, ja. Dan nog liever Coen & Sander drie uur ertussen en 3voor12 XL tussen 16:00 en 19:00 op donderdagavond of zoiets.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sorry , maar die boze neger muziek trekt mij echt niet. Ze mogen het van mij gerust uitzenden, maar zend het uit op een andere tijd en dag, niet tussen ekstra weekend en de freaknacht
. Past er gewoon ECHT NIET tussen
.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:51 schreef paultjuhhh het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA daar zijn we dan
Het lijkt er inderdaad wel op.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
In de chat van Lichtsnel, volgens mij.
Hier is het veel leuker!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:06 schreef paultjuhhh het volgende:
OHJA die chat was vergeten dat dat bestond
Idd, ik ga er ook niet heen. Kutchat!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:09 schreef paultjuhhh het volgende:
True niets aan die chat
RonFlonFlon wint per definitie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:12 schreef Elusive het volgende:
wat is extra weekend toch geweldig, het beste programma ooit op de radio![]()
't Is hier anders nog best druk voor dit tijdstip.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:14 schreef paultjuhhh het volgende:
uitgestorven hier
Het heeft allebei wel watquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
RonFlonFlon wint per definitie.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:34 schreef borisz het volgende:
MOgge
Was Timur nog wat ? of Kan je beter doorslapen
Ik hoor haar pas voor de derde keer of zo, maar wat een fijne stem heeft deze vrouwquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:28 schreef borisz het volgende:
Hopelijk is ze er morgen ochtend ook, dat is zeer prettig wakker worden![]()
Sluit ik mij graag bij aan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:32 schreef borisz het volgende:
Diergaarde is ook prettig voor de zondag altijd wel een leuk programma daar niet van. Annemieke is ook prettig![]()
bron radiofreak.quote:Giel Beelen komende week in gesprek met 538
Giel Beelen heeft volgende week weer gesprekken bij 538 en zijn huidige werkgever over zijn toekomst. "Ik heb volgende week weer gesprekken en ik moet de twee opties gewoon goed naast elkaar leggen", zegt hij in de Telegraaf. "Ik moet nu wel snel een knoop doorhakken want iedereen wordt er onrustig van."
Er wordt al lang gespeculeerd over de overgang van Giel nu Ruud de Wild zich al een tijd ziek heeft gemeld bij 538. "Aan de ene kant ben ik heel erg gehecht aan de ochtend omdat je dan mensen wakker maakt met het nieuws en je een echte relatie kunt aangaan met de luisteraars. Aan de andere kant vind ik het een enorme eer dat het grootste en succesvolste radiostation van Nederland me wil hebben", zegt Giel.
Het nadeel van middagradio vindt Giel 'dat je dan snel als een soort muzikaal behang wordt aangezet'. "Ik houd van de intimiteit van de ochtend omdat je dan bij mensen in de auto zit." Financiële overwegingen heeft hij niet. "Ik verdien nu al heel veel."
quote:Giel Beelen voert taakstraf uit in zorginstelling
Giel Beelen heeft een taakstraf van 30 uur opgelegd gekregen. "Ik heb zo vaak te hard gereden dat ik tijdelijk mijn rijbewijs moest inleveren", zegt de 3FM-dj in de Telegraaf. Hij moet nu iedere dag in een zorginstelling werken. "Ik heb met de reclassering afgesproken dat ik niet zeg waar. Ze kennen me daar niet en denken dat ik stage loop." Op de opmerking dat het dan wel geen jeugdinstelling zal zijn, doet hij het zwijgen. "Ik mag niks zeggen. Alleen dat het heel mooi werk is."
De 30-jarige radio-dj vertelt dat hij vaak hard heeft gereden omdat het een manier is om zich te concentreren. "Dan moet ik mijn ogen wel op de weg houden, anders ben ik snel afgeleid door iets wat op de radio is, of zo. Bovendien rijd ik voor mijn ochtendprogramma al om half vijf weg bij mijn huis in Haarlem. Op dat uur is er niemand op de weg. Dan word je snel in de verleiding gebracht om het gaspedaal in te drukken." Zolang hij niet zelf mag rijden, wordt Giel gereden in een taxi. "Dat is ook lekker, dan kan ik werken op de achterbank."
Gewoon lekker @ 3FM blijvenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:33 schreef borisz het volgende:
Giel Nieuws
[..]
bron radiofreak.
en nog meer GIel nieuws
[..]
Hans, jouw moment van de dag. Queenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tik! tik! tik! tik! tik! boeeeeeeem !
Wat een plaat zeg !
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:45 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Hans, jouw moment van de dag. Queen![]()
Dan vind ik het nog steeds een prestatie dat ze na een maand die halve procent aandeel weer terug pakkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:11 schreef Glacier het volgende:
Daar stonden ze 2 maanden geleden ook op
Het zal wss met de zomerpiek van radio 1 ofzo te maken hebben gehad. Hoewel ik hoop dat 3FM de weg naar boven zal gaan vinden.
Arrow Classic Rock, solid as a rock!quote:En ik vind het echt gaaf dat Arrow Classic Rock het zo goed doet. Die scoren nu al evengoed als Yorin/Caz op die frequentie heeft gedaan, dus dat kan alleen nog maar beter worden!
Mooiquote:
quote:
Bert Visscher zeker: "Nu jij nog hè"quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Van wie is die opmerking ook alweer? (Youp in het hek)
WebmasterCityquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:44 schreef Sirolf het volgende:
Dan ben ik toch benieuwd wélk forum dat dat wel niet is, ik hang op nogal veel plekken rond namelijk...
77e minuut, maar is die wedstrijd nu op 3FMquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:41 schreef Glacier het volgende:
Argh, Feyenoord scoort net voor tijd 1-0
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
77e minuut, maar is die wedstrijd nu op 3FM
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
77e minuut, maar is die wedstrijd nu op 3FM
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
MooiWas het dat wat ik zei ? (in WMP)
Neuh, het nummer wat ze er voor in de plaats draaide kwam van dezelfde Dalet computer af.quote:
Wat heeft het een met het ander te makenquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:13 schreef MadSteven het volgende:
Zou ook kunnen. Annemieke zit niet voor niks nog "in opleiding" officieel.
Lijkt me onzinquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:22 schreef MadSteven het volgende:
Begrijp met goed, ik ben er vanovertuigd dat Annemieke wel weet wat ze moet doen... Maar het was wel zondagochtend... Met alle mogelijke gevolgen van dien. Routine en oefening... Dat soort dingen.
Als ik achter Dalet zit en de search geeft aan dat het nummer in de database staat, ga ik er net als iedere andere DJ gewoon van uit dat ik dat nummer af kan spelen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:22 schreef MadSteven het volgende:
Begrijp met goed, ik ben er vanovertuigd dat Annemieke wel weet wat ze moet doen... Maar het was wel zondagochtend... Met alle mogelijke gevolgen van dien. Routine en oefening... Dat soort dingen.
Hoezo, opnemen kan ook in je boxersquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:59 schreef MadSteven het volgende:
Hoi mensen, vanochtend begonnen met Yonderboi's eerste ceedee op te zetten, toen Radiohead - Kid A en nog maar een Apocalitica - Plays Metallica on Four Chello's...
Toen de radio aangezet en... de computer crashteMaar ondertussen is wel de playlist af en kan ik in principe begiinnen met mijn radioprogramma opnemen... Hoewel aankleden en eten ook een idee is natuurlijk
Opnemen is voor watjesquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:59 schreef MadSteven het volgende:
opnemen
Ja, heerlijke request toen ik op de fiets zatquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Big Mouth Strikes Again! Wereldplaat.
Dit hierna is weer een afknapper....
ik kreeg ook al het vermoeden dat Paul z'n platen had laten slingeren.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG, wat is dit nu weer voor 13-in-een-dozijn happy hardcore bagger?
Godley & Cremequote:
Half FOK! krijgt een zwaar verneukte layout voor z'n neus (zijn wat problemen met een server), waardoor alleen de baggerlayout en text_only leesbare posts produceren.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:41 schreef cosmick het volgende:
Rustig hier.
Geweldig hoor, die nieuwe van The Hives. Al aardig grijs gedraaid de afgelopen week.
Klopt, hij is best leuk. En Dandy Warhols zijn koning. Ik heb ze een keer in de Melkweg gezien 1999 of zo toen 'Not if you were the last junkie on earth' een hit was.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:13 schreef cosmick het volgende:
Die gitaartiff in die nieuwe Van Velzen lijkt wel heeeel veel op die in 'boys better' van The Dandy Warhols.
Desalniettemin vind ik het de minst ergerlijke plaat van 'm tot nu toe.
Zo eens, echt een lekker spacy-dromerig-nummertjequote:Op maandag 22 oktober 2007 14:26 schreef Againzender het volgende:
F.E.A.R. Mooi nummer
Ian Brown heeft trouwens vrij recent een nieuw album uitgebracht, voor de liefhebbers
quote:
Onder andere Sinead O'Connor werkt aan het album mee, best leukquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zo eens, echt een lekker spacy-dromerig-nummertje![]()
En ik ben wel benieuwd naar dat nieuwe werk van hem![]()
Sinead O'Connor ook een geweldige zangeres.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Onder andere Sinead O'Connor werkt aan het album mee, best leuk
Album heet 'The World is Yours'. Het nummer Illegal Attacks is samen met O'Connor, en is in Engeland op single verschenen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Sinead O'Connor ook een geweldige zangeres.
Ik denk dat ik die cd wel leuk ga vinden...![]()
Je bedoelt toch niet Solarized? Want die is al van weer even geleden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:26 schreef Againzender het volgende:
F.E.A.R. Mooi nummer
Ian Brown heeft trouwens vrij recent een nieuw album uitgebracht, voor de liefhebbers
nee, de opvolger daarvan, zie mijn reactie hierbovenquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet Solarized? Want die is al van weer even geleden.
Er kwam een hoop bagger uit? Dat is op fok heel normaal hoor...quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:58 schreef borisz het volgende:
Mijn radio deed om 4 uur net zo vreemd als fok!
Op de FP wel: DJ 100% NL verkoopt eigen borstvoedingquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:05 schreef Siegfried het volgende:
Was Rocka, het kindje van eLine al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Ja dat las ik, maar daar stond ze niet in het 3FM-rompertje opquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Op de FP wel: DJ 100% NL verkoopt eigen borstvoeding
Viel mij ook op vannochtend; Even na gevraagd: Hij staat nu op 1:11. Henk kreeg er na enig gerommel en gepook ook geen beweging in....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:04 schreef Broekie het volgende:
Verrek! 'k zet net de webcam stream aan, zie ik zowaar dat het tellertje onder de tijd zomaar ineens een ander getal aan geeft!
Oke, echt nieuwswaarde heeft dit bericht niet, maar toch
Hobjeeeeeeeequote:Op maandag 22 oktober 2007 17:38 schreef MissHobje het volgende:
Dat nummer van Anouk is helemaal geweldig![]()
Moest ik nog ff melden
Middag vrolijke mensjes
leuke plaatquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:38 schreef MissHobje het volgende:
Dat nummer van Anouk is helemaal geweldig![]()
Moest ik nog ff melden
Middag vrolijke mensjes
We zitten nog in het reclameblok vóór het nieuws hoor, je hebt er wel erg veel zin in vandaag...quote:
Voor de M-metjes:quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:04 schreef MichielV het volgende:
Bonsoir!
Stalker!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Voor de M-metjes:
@Maricha: Vanavond Feiveltje weer aan de lijn
Yeah, rock 'n roll!!! Wel een beetje noisy voor op de radio, maar ik klaag nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
tik! tik! tik! tik! tik! tik! BOEM !!!![]()
![]()
Ik vind het ook neit verkeerd.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:20 schreef cosmick het volgende:
Yeah, rock 'n roll!!! Wel een beetje noisy voor op de radio, maar ik klaag niet.
Noem me een emo, maar bij dat soort nummers houdt ik het niet altijd droog... Wát een pure muziek!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:30 schreef Feivel1 het volgende:
Damnit! Zelfs zónder Kleerup klinkt Robyn goed!
Jep, maar wel behoorlijk speculatief artikel. Al is het natuurlijk zeker mogelijk dat Giel daadwerkelijk vertrekt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Al gelezen ?/ Beelen waarschijnlijk vanaf januari op 538
Noem me een gek, maar bij de kluisjes zing ik nu al drie weken zachtjes "With every heartbeat' en "New Shoes" in mezelf.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Noem me een emo, maar bij dat soort nummers houdt ik het niet altijd droog... Wát een pure muziek!
Iets vertelde me dat ik dit wel kon verwachtenquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind het ook neit verkeerd.![]()
Michiel draait Queen ! You don't fool me![]()
![]()
![]()
QUEEN
Gek!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Noem me een gek, maar bij de kluisjes zing ik nu al drie weken zachtjes "With every heartbeat' en "New Shoes" in mezelf.
Heb je helemaal niks van Queen in huis?! Man, de beste Britse band ooit!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:35 schreef cosmick het volgende:
Queen is eigenlijk altijd goed.
Moet toch maar eens wat van die gasten gaan halen.
Noem me maar gek, maar ik vind het helemaal niks. Beetje een makkelijke manier om een liedje nieuw leven in de blazen en sowieso vind ik dat soort kleffe liedjes helemaal niet bijzonder (zeker gezien de periode van het jaar). Nee, doe mij maar 120 bpm en schreeuwende gitaren!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]Noem me een emo, maar bij dat soort nummers houdt ik het niet altijd droog... Wát een pure muziek!
Hoop dat er op korte termijn duidelijk komt want dat lijkt mij voor beide partijen toch wel het beste. 3FM is Giel en Giel is 3FM dus ik zou het jammer vinden als hij vertrekt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:36 schreef Siegfried het volgende:
Jep, maar wel behoorlijk speculatief artikel. Al is het natuurlijk zeker mogelijk dat Giel daadwerkelijk vertrekt.
Hehequote:Op maandag 22 oktober 2007 19:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Iets vertelde me dat ik dit wel kon verwachten![]()
Mja, je hoort het al dag en nacht op de radio. Thuis verdiep ik mij liever in andere leuke bandjesquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je helemaal niks van Queen in huis?! Man, de beste Britse band ooit!!![]()
Rockertje dusquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je helemaal niks van Queen in huis?! Man, de beste Britse band ooit!!![]()
Queen op de Ipod van Michiel. <thumbsup>
[..]
Noem me maar gek, maar ik vind het helemaal niks. Beetje een makkelijke manier om een liedje nieuw leven in de blazen en sowieso vind ik dat soort kleffe liedjes helemaal niet bijzonder (zeker gezien de periode van het jaar). Nee, doe mij maar 120 bpm en schreeuwende gitaren![ afbeelding ]
Dat is ook bedoeling..... Alleen eerst was het te erg!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:45 schreef Feivel1 het volgende:
MetMichiel is het elke dag feest!
(Ik vind Maricha stiekem nog wel een beetje hees klinken op die jingle, sorry Maricha!)
Mjah, was er misschien nog een echt gesprek uit voort gekomenquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Volgens Broekie had Michiel beter C. (het bekende vriendinnetje van D.) kunnen bellen, die zit ook in Frankrijk.
Dat hese is dus jouw identieke?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat is ook bedoeling..... Alleen eerst was het te erg!
Sneeuw?! Waar?quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Op lokale wegen blijft de sneeuw nu even liggen...
Net na het nieuws, nog voor de OCE AAN-nepreclame net.quote:
Da's al de helft van z'n tijdquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Net na het nieuws, nog voor de OCE AAN-nepreclame net.
Die opname gebruikt Michiel nu al minimaal een jaar als er geen verkeersinformatie is...
Ik dacht dus serieus dat dat jingletje een brouwsel van de combinatie annemieke + processing ofzo was...quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat is ook bedoeling..... Alleen eerst was het te erg!
Single is morgen te horen @ MoveYourAss ! Ook The Gossip (Listen up) komt nog even langsquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:20 schreef cosmick het volgende:
< The Hives - Tick Tick Boom >
Yeah, rock 'n roll!!! Wel een beetje noisy voor op de radio, maar ik klaag niet.
Damn. Ik kan hem niet vinden in ehm... 'mijn extended muziek database' (de intarwebz enzo)quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:30 schreef Feivel1 het volgende:
Damnit! Zelfs zónder Kleerup klinkt Robyn goed!
quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Hoi Glacier !![]()
Heb het doorgaans niet zo op rustige liedjes, maar die plaat van John Mayer is er wel eentje om in te lijsten. Wat een vreselijk mooie plaat, een juweeltje eerste klas.
Mooie tekst.quote:When you're dreaming with a broken heart
The waking up is the hardest part
Heb je ze ook al ergens opgeplakt?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:51 schreef Timo20 het volgende:
Elvis[ afbeelding ]
![]()
![]()
@ M & M: nog bedankt voor de anti-pepernoten stickers![]()
![]()
quote:
graag gedaan! En wel plakken he (en een foto mailenquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:51 schreef Timo20 het volgende:
@ M & M: nog bedankt voor de anti-pepernoten stickers![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |