't Is hier anders nog best druk voor dit tijdstip.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:14 schreef paultjuhhh het volgende:
uitgestorven hier
Het heeft allebei wel watquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
RonFlonFlon wint per definitie.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:34 schreef borisz het volgende:
MOgge
Was Timur nog wat ? of Kan je beter doorslapen
Ik hoor haar pas voor de derde keer of zo, maar wat een fijne stem heeft deze vrouwquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:28 schreef borisz het volgende:
Hopelijk is ze er morgen ochtend ook, dat is zeer prettig wakker worden![]()
Sluit ik mij graag bij aan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:32 schreef borisz het volgende:
Diergaarde is ook prettig voor de zondag altijd wel een leuk programma daar niet van. Annemieke is ook prettig![]()
bron radiofreak.quote:Giel Beelen komende week in gesprek met 538
Giel Beelen heeft volgende week weer gesprekken bij 538 en zijn huidige werkgever over zijn toekomst. "Ik heb volgende week weer gesprekken en ik moet de twee opties gewoon goed naast elkaar leggen", zegt hij in de Telegraaf. "Ik moet nu wel snel een knoop doorhakken want iedereen wordt er onrustig van."
Er wordt al lang gespeculeerd over de overgang van Giel nu Ruud de Wild zich al een tijd ziek heeft gemeld bij 538. "Aan de ene kant ben ik heel erg gehecht aan de ochtend omdat je dan mensen wakker maakt met het nieuws en je een echte relatie kunt aangaan met de luisteraars. Aan de andere kant vind ik het een enorme eer dat het grootste en succesvolste radiostation van Nederland me wil hebben", zegt Giel.
Het nadeel van middagradio vindt Giel 'dat je dan snel als een soort muzikaal behang wordt aangezet'. "Ik houd van de intimiteit van de ochtend omdat je dan bij mensen in de auto zit." Financiële overwegingen heeft hij niet. "Ik verdien nu al heel veel."
quote:Giel Beelen voert taakstraf uit in zorginstelling
Giel Beelen heeft een taakstraf van 30 uur opgelegd gekregen. "Ik heb zo vaak te hard gereden dat ik tijdelijk mijn rijbewijs moest inleveren", zegt de 3FM-dj in de Telegraaf. Hij moet nu iedere dag in een zorginstelling werken. "Ik heb met de reclassering afgesproken dat ik niet zeg waar. Ze kennen me daar niet en denken dat ik stage loop." Op de opmerking dat het dan wel geen jeugdinstelling zal zijn, doet hij het zwijgen. "Ik mag niks zeggen. Alleen dat het heel mooi werk is."
De 30-jarige radio-dj vertelt dat hij vaak hard heeft gereden omdat het een manier is om zich te concentreren. "Dan moet ik mijn ogen wel op de weg houden, anders ben ik snel afgeleid door iets wat op de radio is, of zo. Bovendien rijd ik voor mijn ochtendprogramma al om half vijf weg bij mijn huis in Haarlem. Op dat uur is er niemand op de weg. Dan word je snel in de verleiding gebracht om het gaspedaal in te drukken." Zolang hij niet zelf mag rijden, wordt Giel gereden in een taxi. "Dat is ook lekker, dan kan ik werken op de achterbank."
Gewoon lekker @ 3FM blijvenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:33 schreef borisz het volgende:
Giel Nieuws
[..]
bron radiofreak.
en nog meer GIel nieuws
[..]
Hans, jouw moment van de dag. Queenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tik! tik! tik! tik! tik! boeeeeeeem !
Wat een plaat zeg !
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:45 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Hans, jouw moment van de dag. Queen![]()
Dan vind ik het nog steeds een prestatie dat ze na een maand die halve procent aandeel weer terug pakkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:11 schreef Glacier het volgende:
Daar stonden ze 2 maanden geleden ook op
Het zal wss met de zomerpiek van radio 1 ofzo te maken hebben gehad. Hoewel ik hoop dat 3FM de weg naar boven zal gaan vinden.
Arrow Classic Rock, solid as a rock!quote:En ik vind het echt gaaf dat Arrow Classic Rock het zo goed doet. Die scoren nu al evengoed als Yorin/Caz op die frequentie heeft gedaan, dus dat kan alleen nog maar beter worden!
Mooiquote:
quote:
Bert Visscher zeker: "Nu jij nog hè"quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Van wie is die opmerking ook alweer? (Youp in het hek)
WebmasterCityquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:44 schreef Sirolf het volgende:
Dan ben ik toch benieuwd wélk forum dat dat wel niet is, ik hang op nogal veel plekken rond namelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |