Ik kom er net dus achter dat ik Sirolf al van een ander forum "ken"quote:
Geeft niks. Zijn meer menschen, die dat zeggenquote:
2 glazen bier per dag is ook gezondquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geeft niks. Zijn meer menschen, die dat zeggen
Er is overigens wel bewezen dat een pint of Guinness per dag gezonder is dan een glas of Melk per dag![]()
Ik vind het heerlijk, maar dan wel van de Tap. (blikje gaat nog, maar flesje kan niet meer)
Je gebruikt media player denk ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kom er net dus achter dat ik Sirolf al van een ander forum "ken"
Maar ik krijg Gadwin Printscreen natuurlijk niet goed ingesteld, want ik zie nog steeds zwart op de stream als ik op PrintScreen druk
Oh, en als ik teveel offtopic ga (kan dat hier), PM mag ook als iemand het wil uitleggen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
goed. tot zover de bruiloft. alle neven, nichten en nichten in de familie weer gezien...
Was het gezellig?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
goed. tot zover de bruiloft. alle neven, nichten en nichten in de familie weer gezien...
volgens miuj loopt er wel ergens een koppeltje rond ja. en ee ...manvrouw/combinatie achtig ietsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]![]()
, dat heb ik een vriend van mij ook weleens horen zeggen
.
ja hoor, leuk een aantal van hen weer es te spreken.quote:
En jij nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
Viel me op dat echt mijn halve generatie zwanger is...
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:57 schreef DaMook het volgende:
Ik duik nog even de kroeg in. Tot later
.
Ik duik m'n nest in. Morgen weer fijn werkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:57 schreef DaMook het volgende:
Ik duik nog even de kroeg in. Tot later
.
Er is me vandaag voor 't eerst gevraagd wanneer ik ga trouwenquote:
En jij stelt zo'n soort vraag op begrafenissenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Er is me vandaag voor 't eerst gevraagd wanneer ik ga trouwen
Heb gezegd dat dat sinds kort veranderd is van 'oneindig ver weg' naar 'heel ver weg'
Jij snapt mquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:03 schreef Piles het volgende:
[..]
En jij stelt zo'n soort vraag op begrafenissen
Van wie is die opmerking ook alweer? (Youp in het hek)quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:03 schreef Piles het volgende:
[..]
En jij stelt zo'n soort vraag op begrafenissen
Dan ben ik toch benieuwd wélk forum dat dat wel niet is, ik hang op nogal veel plekken rond namelijk...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kom er net dus achter dat ik Sirolf al van een ander forum "ken"
Maar ik krijg Gadwin Printscreen natuurlijk niet goed ingesteld, want ik zie nog steeds zwart op de stream als ik op PrintScreen druk
Oh, en als ik teveel offtopic ga (kan dat hier), PM mag ook als iemand het wil uitleggen
Misschien dat ook, ja. Dan nog liever Coen & Sander drie uur ertussen en 3voor12 XL tussen 16:00 en 19:00 op donderdagavond of zoiets.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sorry , maar die boze neger muziek trekt mij echt niet. Ze mogen het van mij gerust uitzenden, maar zend het uit op een andere tijd en dag, niet tussen ekstra weekend en de freaknacht
. Past er gewoon ECHT NIET tussen
.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:51 schreef paultjuhhh het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA daar zijn we dan
Het lijkt er inderdaad wel op.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
In de chat van Lichtsnel, volgens mij.
Hier is het veel leuker!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:06 schreef paultjuhhh het volgende:
OHJA die chat was vergeten dat dat bestond
Idd, ik ga er ook niet heen. Kutchat!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:09 schreef paultjuhhh het volgende:
True niets aan die chat
RonFlonFlon wint per definitie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:12 schreef Elusive het volgende:
wat is extra weekend toch geweldig, het beste programma ooit op de radio![]()
't Is hier anders nog best druk voor dit tijdstip.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:14 schreef paultjuhhh het volgende:
uitgestorven hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |