Ok, ik dacht al....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nee, ik zag het op de webcam.
Misschien om de manier waarop wij dit topic vol aan het baggeren zijnquote:
Afdeling gangstah zit in een studio in Amsterdamquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe kan het dat ik wel mensen hoor op de radio, maar niemand zie op de webcam?
Vaagquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Afdeling gangstah zit in een studio in Amsterdam
Anouk: Aardig, maar nu al teveel gehoord. En hij wordt weer over rated omdat het A-nouk is ......quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:06 schreef Glacier het volgende:
[..]
Misschien om de manier waarop wij dit topic vol aan het baggeren zijn
Jammer dat Anouk zo afgekraakt wordt..ik vind het serieus een leuke plaat
quote:
Ik zie wel mensen, maar helaas hoor ik die boze neger muziek die ze vanuit amsterdam uitzenden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe kan het dat ik wel mensen hoor op de radio, maar niemand zie op de webcam?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zie wel mensen, maar helaas hoor ik die boze neger muziek die ze vanuit amsterdam uitzenden.
PROOSTquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:20 schreef Timo20 het volgende:
PROOST! [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
PROOST [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
PROOST [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:20 schreef Timo20 het volgende:
PROOST! [ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dommelsch = musicquote:
Ik ben ooit eens in de dommelsch fabriek geweest en ik luister 3fm.......quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dommelsch = music
3fm = muziek
Zie de overeenkomsten.
Als je het beide op de vrijdagavond tussen 22.00 en 1.00 hebt en luistert is het erg met je gesteldquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dommelsch = music
3fm = muziek
Zie de overeenkomsten.
Ik heb het het liefste heel de week samenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je het beide op de vrijdagavond tussen 22.00 en 1.00 hebt is het erg met je gesteld![]()
Ik ben elke werkdag op de brouwerijquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens in de dommelsch fabriek geweest en ik luister 3fm.......![]()
Maarja, zo ben ik in meerdere brouwerijen geweest, dus dat telt weer niet, zeker![]()
Die Dommelsch 2,5% is er nooit meer gekomen... toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben elke werkdag op de brouwerij.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die Dommelsch 2,5% is er nooit meer gekomen... toch?
Of haal ik er nu twee door elkaar... Heb ooit eens een "proef-model" mogen tasten...
En ik heb het over... 9 jaar terug ongeveer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar ik werk er pas 2 jaar
.
Ah 9 jaar geleden mocht ik net legaal bier drinkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En ik heb het over... 9 jaar terug ongeveer.
Ik moest er toen voor mijn werk zijn, in de presentatie ruimtes..![]()
Was best lekker en ik heb het flesje + etiket lang bewaard gehad. Heb het helaas niet meer....![]()
Het was een concept biertje toen-der-tijd... Nooit meer wat van gehoord.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah 9 jaar geleden mocht ik net legaal bier drinken. Dat zal de reden zijn. En we maken het iig niet (meer) anders had ik het wel geweten
.
We moeten even een paar uur volmaken voordat het weer begint. We kunnen ook naar de kroeg/ disco/ vrienden etc gaan.... maar dat is te makkelijkquote:
quote:
Gewoon met PrtScr, plakken in Paint en dan uploaden via Lycos.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:54 schreef Piles het volgende:
Nog ff een vraagje tussendoor: waar maken jullie die screenshots mee
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
We moeten even een paar uur volmaken voordat het weer begint. We kunnen ook naar de kroeg/ disco/ vrienden etc gaan.... maar dat is te makkelijk![]()
![]()
Ik met Gadwin Printscreen, dit op aanraden van een van de vaste cappers hierquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:54 schreef Piles het volgende:
Nog ff een vraagje tussendoor: waar maken jullie die screenshots mee
Ik in Dommelen (Dagelijks), Hertog Jan (regelmatig) en Jupiler (1x) . Wil wel nog een keer bij Bavaria gaan kijkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het was een concept biertje toen-der-tijd... Nooit meer wat van gehoord.
Ik ben in de Heineken, Brand, Hertog Jan, Lieve, Laafse Lurk, Guinness, Dommelsch brouwerij geweest en mijn - op dit moment nog werkend stukje - geheugen zegt dat ik nog iets vergeet....
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik met Gadwin Printscreen, dit op aanraden van een van de vaste cappers hier.
Guinness, my man, Guinness.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik met Gadwin Printscreen, dit op aanraden van een van de vaste cappers hier.
[..]
Ik in Dommelen (Dagelijks), Hertog Jan (regelmatig) en Jupiler (1x) . Wil wel nog een keer bij Bavaria gaan kijken(andere ook wel, maar Bavaria is nog lekker en in de buurt
) .
Van hem dusquote:
Ik hou niet zo van Guinnessquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Guinness, my man, Guinness.
Is buiten lekker ook echt heel leuk! En een mooi uitzicht over Dublin als je klaar bent met de tour. En daar krijg je een heerlijke vers getapte Guinness.
Sorry , maar die boze neger muziek trekt mij echt nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:10 schreef MadSteven het volgende:
Overigens, beetje meer ontopic... Zo erg is 3voor12 XL nog niet, maar de presentatiestijl is nogal anders dan de rest van het programma en dat steekt me vooral. Begrijp me goed, onder de douche zelfs genoten van de classic, maar goed, ik houd dan ook van De La Soul, dat scheelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |