ik kreeg ook al het vermoeden dat Paul z'n platen had laten slingeren.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG, wat is dit nu weer voor 13-in-een-dozijn happy hardcore bagger?
Godley & Cremequote:
Half FOK! krijgt een zwaar verneukte layout voor z'n neus (zijn wat problemen met een server), waardoor alleen de baggerlayout en text_only leesbare posts produceren.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:41 schreef cosmick het volgende:
Rustig hier.
Geweldig hoor, die nieuwe van The Hives. Al aardig grijs gedraaid de afgelopen week.
Klopt, hij is best leuk. En Dandy Warhols zijn koning. Ik heb ze een keer in de Melkweg gezien 1999 of zo toen 'Not if you were the last junkie on earth' een hit was.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:13 schreef cosmick het volgende:
Die gitaartiff in die nieuwe Van Velzen lijkt wel heeeel veel op die in 'boys better' van The Dandy Warhols.
Desalniettemin vind ik het de minst ergerlijke plaat van 'm tot nu toe.
Zo eens, echt een lekker spacy-dromerig-nummertjequote:Op maandag 22 oktober 2007 14:26 schreef Againzender het volgende:
F.E.A.R. Mooi nummer
Ian Brown heeft trouwens vrij recent een nieuw album uitgebracht, voor de liefhebbers
quote:
Onder andere Sinead O'Connor werkt aan het album mee, best leukquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zo eens, echt een lekker spacy-dromerig-nummertje![]()
En ik ben wel benieuwd naar dat nieuwe werk van hem![]()
Sinead O'Connor ook een geweldige zangeres.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Onder andere Sinead O'Connor werkt aan het album mee, best leuk
Album heet 'The World is Yours'. Het nummer Illegal Attacks is samen met O'Connor, en is in Engeland op single verschenen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Sinead O'Connor ook een geweldige zangeres.
Ik denk dat ik die cd wel leuk ga vinden...![]()
Je bedoelt toch niet Solarized? Want die is al van weer even geleden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:26 schreef Againzender het volgende:
F.E.A.R. Mooi nummer
Ian Brown heeft trouwens vrij recent een nieuw album uitgebracht, voor de liefhebbers
nee, de opvolger daarvan, zie mijn reactie hierbovenquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet Solarized? Want die is al van weer even geleden.
Er kwam een hoop bagger uit? Dat is op fok heel normaal hoor...quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:58 schreef borisz het volgende:
Mijn radio deed om 4 uur net zo vreemd als fok!
Op de FP wel: DJ 100% NL verkoopt eigen borstvoedingquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:05 schreef Siegfried het volgende:
Was Rocka, het kindje van eLine al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Ja dat las ik, maar daar stond ze niet in het 3FM-rompertje opquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Op de FP wel: DJ 100% NL verkoopt eigen borstvoeding
Viel mij ook op vannochtend; Even na gevraagd: Hij staat nu op 1:11. Henk kreeg er na enig gerommel en gepook ook geen beweging in....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:04 schreef Broekie het volgende:
Verrek! 'k zet net de webcam stream aan, zie ik zowaar dat het tellertje onder de tijd zomaar ineens een ander getal aan geeft!
Oke, echt nieuwswaarde heeft dit bericht niet, maar toch
Hobjeeeeeeeequote:Op maandag 22 oktober 2007 17:38 schreef MissHobje het volgende:
Dat nummer van Anouk is helemaal geweldig![]()
Moest ik nog ff melden
Middag vrolijke mensjes
leuke plaatquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:38 schreef MissHobje het volgende:
Dat nummer van Anouk is helemaal geweldig![]()
Moest ik nog ff melden
Middag vrolijke mensjes
We zitten nog in het reclameblok vóór het nieuws hoor, je hebt er wel erg veel zin in vandaag...quote:
Voor de M-metjes:quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:04 schreef MichielV het volgende:
Bonsoir!
Stalker!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Voor de M-metjes:
@Maricha: Vanavond Feiveltje weer aan de lijn
Yeah, rock 'n roll!!! Wel een beetje noisy voor op de radio, maar ik klaag nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
tik! tik! tik! tik! tik! tik! BOEM !!!![]()
![]()
Ik vind het ook neit verkeerd.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:20 schreef cosmick het volgende:
Yeah, rock 'n roll!!! Wel een beetje noisy voor op de radio, maar ik klaag niet.
Noem me een emo, maar bij dat soort nummers houdt ik het niet altijd droog... Wát een pure muziek!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:30 schreef Feivel1 het volgende:
Damnit! Zelfs zónder Kleerup klinkt Robyn goed!
Jep, maar wel behoorlijk speculatief artikel. Al is het natuurlijk zeker mogelijk dat Giel daadwerkelijk vertrekt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Al gelezen ?/ Beelen waarschijnlijk vanaf januari op 538
Noem me een gek, maar bij de kluisjes zing ik nu al drie weken zachtjes "With every heartbeat' en "New Shoes" in mezelf.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Noem me een emo, maar bij dat soort nummers houdt ik het niet altijd droog... Wát een pure muziek!
Iets vertelde me dat ik dit wel kon verwachtenquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind het ook neit verkeerd.![]()
Michiel draait Queen ! You don't fool me![]()
![]()
![]()
QUEEN
Gek!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Noem me een gek, maar bij de kluisjes zing ik nu al drie weken zachtjes "With every heartbeat' en "New Shoes" in mezelf.
Heb je helemaal niks van Queen in huis?! Man, de beste Britse band ooit!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:35 schreef cosmick het volgende:
Queen is eigenlijk altijd goed.
Moet toch maar eens wat van die gasten gaan halen.
Noem me maar gek, maar ik vind het helemaal niks. Beetje een makkelijke manier om een liedje nieuw leven in de blazen en sowieso vind ik dat soort kleffe liedjes helemaal niet bijzonder (zeker gezien de periode van het jaar). Nee, doe mij maar 120 bpm en schreeuwende gitaren!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]Noem me een emo, maar bij dat soort nummers houdt ik het niet altijd droog... Wát een pure muziek!
Hoop dat er op korte termijn duidelijk komt want dat lijkt mij voor beide partijen toch wel het beste. 3FM is Giel en Giel is 3FM dus ik zou het jammer vinden als hij vertrekt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:36 schreef Siegfried het volgende:
Jep, maar wel behoorlijk speculatief artikel. Al is het natuurlijk zeker mogelijk dat Giel daadwerkelijk vertrekt.
Hehequote:Op maandag 22 oktober 2007 19:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Iets vertelde me dat ik dit wel kon verwachten![]()
Mja, je hoort het al dag en nacht op de radio. Thuis verdiep ik mij liever in andere leuke bandjesquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je helemaal niks van Queen in huis?! Man, de beste Britse band ooit!!![]()
Rockertje dusquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je helemaal niks van Queen in huis?! Man, de beste Britse band ooit!!![]()
Queen op de Ipod van Michiel. <thumbsup>
[..]
Noem me maar gek, maar ik vind het helemaal niks. Beetje een makkelijke manier om een liedje nieuw leven in de blazen en sowieso vind ik dat soort kleffe liedjes helemaal niet bijzonder (zeker gezien de periode van het jaar). Nee, doe mij maar 120 bpm en schreeuwende gitaren![ afbeelding ]
Dat is ook bedoeling..... Alleen eerst was het te erg!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:45 schreef Feivel1 het volgende:
MetMichiel is het elke dag feest!
(Ik vind Maricha stiekem nog wel een beetje hees klinken op die jingle, sorry Maricha!)
Mjah, was er misschien nog een echt gesprek uit voort gekomenquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Volgens Broekie had Michiel beter C. (het bekende vriendinnetje van D.) kunnen bellen, die zit ook in Frankrijk.
Dat hese is dus jouw identieke?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat is ook bedoeling..... Alleen eerst was het te erg!
Sneeuw?! Waar?quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Op lokale wegen blijft de sneeuw nu even liggen...
Net na het nieuws, nog voor de OCE AAN-nepreclame net.quote:
Da's al de helft van z'n tijdquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Net na het nieuws, nog voor de OCE AAN-nepreclame net.
Die opname gebruikt Michiel nu al minimaal een jaar als er geen verkeersinformatie is...
Ik dacht dus serieus dat dat jingletje een brouwsel van de combinatie annemieke + processing ofzo was...quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat is ook bedoeling..... Alleen eerst was het te erg!
Single is morgen te horen @ MoveYourAss ! Ook The Gossip (Listen up) komt nog even langsquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:20 schreef cosmick het volgende:
< The Hives - Tick Tick Boom >
Yeah, rock 'n roll!!! Wel een beetje noisy voor op de radio, maar ik klaag niet.
Damn. Ik kan hem niet vinden in ehm... 'mijn extended muziek database' (de intarwebz enzo)quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:30 schreef Feivel1 het volgende:
Damnit! Zelfs zónder Kleerup klinkt Robyn goed!
quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Hoi Glacier !![]()
Heb het doorgaans niet zo op rustige liedjes, maar die plaat van John Mayer is er wel eentje om in te lijsten. Wat een vreselijk mooie plaat, een juweeltje eerste klas.
Mooie tekst.quote:When you're dreaming with a broken heart
The waking up is the hardest part
Heb je ze ook al ergens opgeplakt?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:51 schreef Timo20 het volgende:
Elvis[ afbeelding ]
![]()
![]()
@ M & M: nog bedankt voor de anti-pepernoten stickers![]()
![]()
quote:
graag gedaan! En wel plakken he (en een foto mailenquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:51 schreef Timo20 het volgende:
@ M & M: nog bedankt voor de anti-pepernoten stickers![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |