77e minuut, maar is die wedstrijd nu op 3FMquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:41 schreef Glacier het volgende:
Argh, Feyenoord scoort net voor tijd 1-0
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
77e minuut, maar is die wedstrijd nu op 3FM
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
77e minuut, maar is die wedstrijd nu op 3FM
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
MooiWas het dat wat ik zei ? (in WMP)
Neuh, het nummer wat ze er voor in de plaats draaide kwam van dezelfde Dalet computer af.quote:
Wat heeft het een met het ander te makenquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:13 schreef MadSteven het volgende:
Zou ook kunnen. Annemieke zit niet voor niks nog "in opleiding" officieel.
Lijkt me onzinquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:22 schreef MadSteven het volgende:
Begrijp met goed, ik ben er vanovertuigd dat Annemieke wel weet wat ze moet doen... Maar het was wel zondagochtend... Met alle mogelijke gevolgen van dien. Routine en oefening... Dat soort dingen.
Als ik achter Dalet zit en de search geeft aan dat het nummer in de database staat, ga ik er net als iedere andere DJ gewoon van uit dat ik dat nummer af kan spelen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:22 schreef MadSteven het volgende:
Begrijp met goed, ik ben er vanovertuigd dat Annemieke wel weet wat ze moet doen... Maar het was wel zondagochtend... Met alle mogelijke gevolgen van dien. Routine en oefening... Dat soort dingen.
Hoezo, opnemen kan ook in je boxersquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:59 schreef MadSteven het volgende:
Hoi mensen, vanochtend begonnen met Yonderboi's eerste ceedee op te zetten, toen Radiohead - Kid A en nog maar een Apocalitica - Plays Metallica on Four Chello's...
Toen de radio aangezet en... de computer crashteMaar ondertussen is wel de playlist af en kan ik in principe begiinnen met mijn radioprogramma opnemen... Hoewel aankleden en eten ook een idee is natuurlijk
Opnemen is voor watjesquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:59 schreef MadSteven het volgende:
opnemen
Ja, heerlijke request toen ik op de fiets zatquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Big Mouth Strikes Again! Wereldplaat.
Dit hierna is weer een afknapper....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |