Unagiquote:
7 uit 15 en 4 jury leden van de tien van 3fm. Dat is wel veel jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:51 schreef Remzz het volgende:
Ff over die Marconi awarts. Is het niet een beetje raar dat er zoveel 3FM'ers in de jury zitten? Ook opvallend dat 3FM zovaak is genomineerd
Ja zo af en toequote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geweldig hè. Jij zit toch ook in dat Friends-topic?
Gewoon een incrowdprijs.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:51 schreef Remzz het volgende:
Ff over die Marconi awarts. Is het niet een beetje raar dat er zoveel 3FM'ers in de jury zitten? Ook opvallend dat 3FM zovaak is genomineerd
Daarom is het ook zo goed dat er een radioring is sinds dit jaar. Dan hebben de luisteraars ook wat te zeggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon een incrowdprijs.
Heeft de luisteraar ook nog iets te zeggen? Of luisteren alleen dj's naar dj's?
Psies. Die zegt me meerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:06 schreef Remzz het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo goed dat er een radioring is sinds dit jaar. Dan hebben de luisteraars ook wat te zeggen.
Ik heb maar op de hippie-song gestemd, bij gebrek aan "GEEN van deze!"quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:06 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans-] heeft [url=http://www.rabradio.nl/]direct gestemd[/url op DJ Paul Elstak - Life is like a dance![]()
Die staat nu ook aan kop.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb maar op de hippie-song gestemd, bij gebrek aan "GEEN van deze!".
Hoe duidelijker zichtbaar hoe beterquote:
voor een paar keer, dan is het wel genoegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:31 schreef Remzz het volgende:
Terwijl ik James Blunt normaal zeik muziek vind, vind ik dit wel z´n mooi nummer
Nou, "uber vet". Ik vond het altijd wel een beetje sneuquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is ook zeker leuk, maar die van DJ Paul is wel ubber vet !
4%quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:36 schreef purplerose het volgende:
Damn de hippie heeft niet gewonnen
Vooral omdat die Elstak 'vroeger' WEL normale plaatjes draaide en ineens van die pauperhouse ging maken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:35 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Kansloos met een hoofdletter K.
OMG. Ik schaar dit niet onder jeugdsentiment
.
Zullen wij dan maar ff weer? >quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:36 schreef purplerose het volgende:
Damn de hippie heeft niet gewonnen
Nee hoor bij mij was het precies andersom.... 51 voor elstak en 45 voor Technohead.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:45 schreef rubbereend het volgende:
Rab zat er toch echt naastdit is zn site ten tijde van dat hij het zelf bekend maakt, hij draait ze gewoon om
[afbeelding]
raarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee hoor bij mij was het precies andersom.... 51 voor elstak en 45 voor Technohead.
Wel snotverdomme! We zijn genept!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:37 schreef rubbereend het volgende:DJ Paul
[..]
4%
Lipstick - I'm a raver
51%
Technohead - I wanna be a hippy
45%
DJ Paul Elstak - Life is like a dance
volgens de site wel hoor
Erg irritant inderdaad, laat die dame gewoon haar ding doen zonder haar telkens te onderbreken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Heer, verkloot het nieuws toch niet.
Hij heeft gewoon ook een mening..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg irritant inderdaad, laat die dame gewoon haar ding doen zonder haar telkens te onderbreken.
Ja, en die hoeft ie niet op de radio te verkondigen. Niet op deze manier iig. Maar goed, de kutkneuzen C & S zijn minstens net zo ergquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon ook een mening..
oh ik dacht dat ik alleen Sander L en Sander d H .............quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, en die hoeft ie niet op de radio te verkondigen. Niet op deze manier iig. Maar goed, de kutkneuzen C & S zijn minstens net zo erg.
Eindelijk!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:57 schreef SilentChaos het volgende:
Ook al is't nep, wel een goeie afsluiten van Sander de Heer voor z'n laatste C&S show
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:00 schreef borisz het volgende:
de laatste keer C&S Show voor een tijdje![]()
todat ze weer beide ziek of op vakantie zijn weiger ik tussen 4 en 7 naar 3fm te luisteren
of niet en die gozer wil gewoon een weekje z'n ex batsenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:03 schreef SilentChaos het volgende:
Die chick moet wel lekker zijn trouwens...Of ze moet andere goeie kwaliteiten hebben (geld)...Want als iemand zo'n karakter heeft zou ik het meteen uitmaken...wat een gezeik
Ik luister liever drie uur jumpstyle dan de normale C&S showquote:
Doe dat danquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik luister liever drie uur jumpstyle dan de normale C&S show![]()
Oei. Really?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Een bril?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:48 schreef -Hans- het volgende:
Say my name.. Fijne plaat van Destiny's Child dames.
* -Hans- gaat even een nieuwe bril uitzoeken..![]()
Dat laatstequote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:15 schreef SilentChaos het volgende:
Heb ik wat gemistWas hij daadwerkelijk vreemdgegaan of was zij gewoon aan't flippen?
Maar drie uur?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Sinds zo'n 3 weken vieren de hormonen hier hoogtijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Waar zijn de meningneutrale topictitels gebleven?
Ah, de onschuld zelve meldt zich in het topicquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Echt wel. De woestijnen hebben dorst!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:30 schreef D.Rose het volgende:
Ik dacht trouwens dat Roel Annemieke wel kon waarderen, maar aan de TT te zien hsd ik dat mis
Zand heeft dorst?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Echt wel. De woestijnen hebben dorst!
TT's en neutraalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
-- Er zijn hier allemaal nieuwe namen, joh! Hallo!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sinds zo'n 3 weken vieren de hormonen hier hoogtij
hej D.Rose !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Een bril?
Dat had ik niet achter je gezocht
Ze belden zoals altijd naar het buitenlandquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:41 schreef -Hans- het volgende:
Maar wtf heb ik gemist man?! Wat was dat dan voor een gesprek? Toch maar even de podcast checken als het zo heftig was.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Heel goed zelfs! Dat grapje met Fok! is totaal uit de hand gelopen...
Caroline? Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, de onschuld zelve meldt zich in het topic.
Gaat 't goed met Caroline?
Goede vakantie! Laat me raden, je zoekt de zon op?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik kom ook nog even langs voordat ik op vakantie vertrek...
Haha, zoiets...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Jullie wonen inmiddels samen?
Prachtig! dat wordt dus zeker even de Podcast checken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:55 schreef D.Rose het volgende:
Ze belden zoals altijd naar het buitenland
Zij had nieuwe baan dus kon niet met vriendengroep mee op vakantie en ze wilde hem ff controleren omdat
zijn ex wel meeging. Was wel grappig ja, ze stond mooi voor l*l voor heel Nederland
Zuid-Spanjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede vakantie! Laat me raden, je zoekt de zon op?
Gefeliciteerd met je nominatie Domienquote:
En die moet ie ook gewoon winnenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:59 schreef Marc63 het volgende:
YAAY! Bijna tijd voor de award-nominated show MetMichiel!allemaal
Ik heb Giel hier nog niet gezien hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:01 schreef Marc63 het volgende:
Is het meer mensen opgevallen dat veel van de 3FM-genomineerden regelmatig hier te vinden zijn?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:03 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand even een lijstje van al die genomineerden?
M & M gefeliciteerd ook
quote:Domien Verschuren (3 FM)
Annemieke Schollaardt (TROS / 3FM)
Lex Gaarthuis (100%NL)
Beste Presentator:
Giel Beelen (VARA, 3FM)
Bart van Leeuwen (Veronica)
Bas van Werven (BNR Nieuwsradio)
Beste Programma:
Evers staat op (Radio 53
Giel (VARA, 3FM)
Met Michiel (NPS, 3FM)
Beste Zender:
3FM
Q-music
Veronica
Innovatie Award:
V-Radio (Veronica Radioschool)
Freakn8 (3FM)
Radio Digitaal (Talpa Media)
Dank allemaal! Ben al zo super trots op de nominatie!quote:
En terecht! Tussen de ochtendshows van NL gewoonquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dank allemaal! Ben al zo super trots op de nominatie!![]()
Ik zei ook veel, niet allemaal. Domien, Annemieke, Michiel, Maricha en Gerard zijn allemaal FOK!-ers.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb Giel hier nog niet gezien hoor.
Ik vond nergens een blog van je om onder te spammen, dus bij deze gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dank allemaal! Ben al zo super trots op de nominatie!![]()
Hij heeft jaren geleden al eens een Marconi voor Aanstormend Talent gehad trouwens.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:08 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat Michiel niet is genomineerd als presentator, was wel dikverdiend geweest
en de interactie tussen Fok! en 3FM als innovatie![]()
Bij mij stormt het nog steeds als Michiel op de radio is. Vooral op vrijdagquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij heeft jaren geleden al eens een Marconi voor Aanstormend Talent gehad trouwens.
Buenos Nochesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:12 schreef MichielV het volgende:
B'jour!
Heb ik ook nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vond nergens een blog van je om onder te spammen, dus bij deze gefeliciteerd
Jaren??? In 2004 hoor...zo lang geleden is dat nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij heeft jaren geleden al eens een Marconi voor Aanstormend Talent gehad trouwens.
Echt een heerlijk nummer vind ik het, net als overpowered.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:55 schreef Sirolf het volgende:
Pierces - Boring, best een lekker nummer.
Hai held!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:12 schreef MichielV het volgende:
B'jour!
quote:Aanstormend talent
Domien Verschuren (3 FM)
Annemieke Schollaardt (TROS / 3FM)
Lex Gaarthuis (100%NL)
Beste Presentator:
Giel Beelen (VARA, 3FM)
Bart van Leeuwen (Veronica)
Bas van Werven (BNR Nieuwsradio)
(blanco) Giel krijgt hem niet en anderen ken ik niet.
Beste Programma:
Evers staat op (Radio 538)
Giel (VARA, 3FM)
Met Michiel (NPS, 3FM)
anderen werken te veel op de automatische piloot. En de MM show is een hele goede show
Beste Zender:
3FM
Q-music
Veronica
3FM moet alleen de hiphop platen schrappen dan is het helemaal goed. Veronica is de 80 en 90 zender maar dan wel de fratellis draaien
en Q daar kan iedere DJ werken dat is een beetje saai.
Innovatie Award:
V-Radio (Veronica Radioschool) ook best lollig luister er soms naar
Freakn8 (3FM) zeer leuk op TV
Radio Digitaal (Talpa Media) de dance dept zender is leuk maar verder 538 jump tja![]()
Ff een oude post opzoeken...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/222445
we hebben geen cams in de studio op dit moment
3 Jaar geleden is toch al best een tijd hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jaren??? In 2004 hoor...zo lang geleden is dat niet![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:22 schreef Marc63 het volgende:
Misschien dat de cams al in Biddinghuizen staan...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
Het is de Publieke Omroep, die hebben alles in viervoud in het magazijn klaarliggen hoor.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:15 schreef Maricha het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/222445
we hebben geen cams in de studio op dit moment
Kevin gaf gisteravond anders een andere reden (de video editing-set wordt verplaatst van het internetredactiehok naar de eindregie). Klinkt ook wel wat armoedig om de camera's uit de studio mee te nemen, dat gebeurde bij Noordpool.FM en Serious Request bijvoorbeeld ook niet.quote:
Inderdaad zeg, dilemma!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:21 schreef Marc63 het volgende:
Damn Michiel. Wat hebben jullie gedaan? Het is in de Singlestrijd onmogelijk om een keuze te maken.
Ik gok op een combinatie van genoemde factoren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kevin gaf gisteravond anders een andere reden (de video editing-set wordt verplaatst van het internetredactiehok naar de eindregie). Klinkt ook wel wat armoedig om de camera's uit de studio mee te nemen, dat gebeurde bij Noordpool.FM en Serious Request bijvoorbeeld ook niet.
Ook maar Rooney gekozen. Om een FF overkill te verhinderen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, dilemma!![]()
Uiteindelijk toch voor Rooney gekozen.
Spot on! De tv-regie wordt verplaatst voor beter contact tussen DJ en regisseur tijdens de Freaknacht en tevens hangen de cams nu in Biddinghuizen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik gok op een combinatie van genoemde factoren.
Ik niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, dilemma!![]()
Uiteindelijk toch voor Rooney gekozen.
Klopt, maar het is toch een beetje raar om een interne verhuizing te communiceren naar je luisteraarsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik gok op een combinatie van genoemde factoren.
Lekker hoor!quote:
Sluit ik mij graag bij aan! Hoop dat ze de prijs winnen..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:02 schreef borisz het volgende:
Michiel heb ik al gefeliciteerd vanochtend maar toch dat doen we nog een keer
Michiel en Maricha gefeliciteerd![]()
Tja, we leven ook zo met jullie mee elke dag weer, we voelen ons haast meubilairquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Klopt, maar het is toch een beetje raar om een interne verhuizing te communiceren naar je luisteraars
Giel zit alleen maar BN'ers te bellen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker hoor!![]()
![]()
[..]
Sluit ik mij graag bij aan! Hoop dat ze de prijs winnen..![]()
Hej hoi Michiel en Maricha.
Kunnen wij stemmen, of hoe werkt dat...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker hoor!![]()
![]()
[..]
Sluit ik mij graag bij aan! Hoop dat ze de prijs winnen..![]()
Hej hoi Michiel en Maricha.
Michiel belt ook weleens BNers hoor, zoals Willem-Alexander.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Giel zit alleen maar BN'ers te bellen.
Edwin Evers belt ook heel veel BN'ers, maar daarnaast lacht hij ook veel om zijn eigen grapjes (en heeft 2 sidekicks ingehuurd die hem daarbij moeten helpen).
En tja... MetMichiel is het elke dag feest!
Dat zit dus wel snor.
Nope, het is een incrowdprijs (lees: een vakjury).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kunnen wij stemmen, of hoe werkt dat...
Ik heb zo mijn voorkeuren![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Dat zit dus wel snor.
Dat was echt briljant jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel belt ook weleens BNers hoor, zoals Willem-Alexander.
MetMichiel is juist een goeie mix tussen radiomaken en muziek... Evers en Giel teren al jarenlang op hetzelfde kunstjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:33 schreef Remzz het volgende:
Eehm tja MetMichiel is toch voor het grootste deel muziek. Evers en GIEL maken echt radio vind ik. Muziek kan ik ook op mijn iPod luisteren.
Noordpool FM vond ik prachtige radio maar een gewone MetMichiel vind ik toch even speciaal als Rabradio/Stenders/Arbeidsvitaminen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
MetMichiel is juist een goeie mix tussen radiomaken en muziek... Evers en Giel teren al jarenlang op hetzelfde kunstje
Dan weet ik al wat Michiel kan gaan zingen als hij de Marconi wint (of andere prijswinnaars natuurlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:35 schreef Marc63 het volgende:
Vanaf de Noordpool uitzenden vind ik ook wel echt radio maken.
Stenders en Arbeidsvitaminen vind ik ook echte personality-shows eigenlijk, zelfde als MetMichiel... als je daar een Rabbering of Arens neerzet is er gelijk geen hol meer aan....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Noordpool FM vond ik prachtige radio maar een gewone MetMichiel vind ik toch even speciaal als Rabradio/Stenders/Arbeidsvitaminen.
Hoeveelheid muziek valt nog wel mee ivm q-music. Dan heb ik het over tekst.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
MetMichiel is juist een goeie mix tussen radiomaken en muziek... Evers en Giel teren al jarenlang op hetzelfde kunstje
Hey, die is van Youp van 't Hek! oorspronkelijk danquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:40 schreef purplerose het volgende:
Oja Michiel, ik heb je dampende punica oase uitspraak als ondertitel gebruikt, hoop dat je het niet erg vindt
Een speciale eervolle vermelding voor het grootste irritante kutkneuzeparadeduo in de ether van Nederland en véééééér daarbuiten zou idd op z'n plaats zijn. Maar wie weet... een verrassingsprijs wellichtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Vind het wel verbazingwekkend dat Coen & Sander niet genomineerd zijn, is er niet een prijs voor het meest Ether-vervuilende radioprogramma
Ik vind AV geen personality-show. Gerard zit een beetje gevangen in het AV-format. Ondanks dat weet hij er wel een fris en fruitig programma van te maken, maar in Ekdom in de Nacht komt hij (vind ik) veel meer tot zijn recht. Helaas is dat op een onmogelijke tijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stenders en Arbeidsvitaminen vind ik ook echte personality-shows eigenlijk, zelfde als MetMichiel... als je daar een Rabbering of Arens neerzet is er gelijk geen hol meer aan....
Dat geeft wel de kracht aan van sommige DJ's
Op Pinkpop kregen we al een kijkje in de studio op locatie.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:48 schreef Feivel1 het volgende:
Lijkt me ook leuk om mee te gluren op Lowlands via die webcams.
Lijkt me beter dan dat we naar de cams zitten te kijken, terwijl Lowlands op de radio is, en wij lege studio's zien
Idd ja nou je het zegt!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey, die is van Youp van 't Hek! oorspronkelijk dan![]()
Zou wel tof zijn als wij mochten stemmen, dan kunnen Maricha en Michiel wat minder gespannen wachten op de uitslag.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Kunnen wij stemmen, of hoe werkt dat...
Ik heb zo mijn voorkeuren![]()
thanks voor de tipquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:16 schreef -Hans- het volgende:
Er staat trouwens een interview met de zangeres van The Gossip in het VARA magazine.
Die lees ik nog wel effe voordat ik richting Z-Spanje ga... de CD gaat ook meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:16 schreef -Hans- het volgende:
Er staat trouwens een interview met de zangeres van The Gossip in het VARA magazine.
Een muziek-tip voor bij het zwembad: Jack Johnson.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die lees ik nog wel effe voordat ik richting Z-Spanje ga... de CD gaat ook mee
Verder een hoop Snow Patrol, Kaiser Chiefs, Sissor Sisters en Franz Ferdinand in de bagage
De CD van The Gossip isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
thanks voor de tip![]()
is de cd trouwens al uit? zoja: is het een aanrader?
Lees anders effe terugquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:21 schreef Timo20 het volgende:
Wat is `t trouwens met de cam?gisteren stond het beeld op blauw, nu zien we alleen een paar lege krukken?![]()
De videoregie wordt verhuisd van het internetredactie-hok naar de eindregie (naast de studio). Verder staan bijna alle camera's op dit moment in Biddinghuizen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:21 schreef Timo20 het volgende:
Wat is `t trouwens met de cam?gisteren stond het beeld op blauw, nu zien we alleen een paar lege krukken?![]()
Guru`s Jazzmatazz vol. 1quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een muziek-tip voor bij het zwembad:
Ik heb ook Basement Jaxx en Moloko bij, voor het uptempo gedeelte op het strandquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Guru`s Jazzmatazz vol. 1![]()
En Coldplay. Gegarandeerd dat je in slaap valt![]()
Geen zinquote:
Nicequote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ook Basement Jaxx en Moloko bij, voor het uptempo gedeelte op het strand
Hier is het wel licht, maar kei bewolkt. Misschien moet ik Moke wat harder zetten....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:28 schreef Marc63 het volgende:
Hey... de zon gaat schijnen. Méér Moke draaien!
Graag gedaan hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:18 schreef Timo20 het volgende:
thanks voor de tip![]()
is de cd trouwens al uit? zoja: is het een aanrader?
Ja, meer van dat soort zaken. 1 rustig nummer, maar da's ook best mooi.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:25 schreef Timo20 het volgende:
Nice. Meer tracks a la Standing in the way of control?
Oeh! dat is een mooie muzikale bagage wat je meeneemt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:18 schreef TheVulture het volgende:
Die lees ik nog wel effe voordat ik richting Z-Spanje ga... de CD gaat ook mee
Verder een hoop Snow Patrol, Kaiser Chiefs, Sissor Sisters en Franz Ferdinand in de bagage
Tja, ik ben met wat foto`s bezig die ik geschoten heb met de canon D het afgelopen jaar. Liefshebbers en fans: linkjes en handtekeningen via de fax.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:54 schreef Sirolf het volgende:
Is iedereen zo onder de indruk van mijn enthousiasme...?![]()
't Is wel stil hier vanavond.
Voor iemand die je net bedankt kijkt Michiel wel een beetje streng hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding] Rooney - When Did Your Heart Go Missing [afbeelding]
[afbeelding]
Wat jullie allemaal zeggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Oeh! dit is een mooi rustig liedje van de Plain white T ' S.
Een live-jinglequote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:24 schreef Sirolf het volgende:
Hee, een nieuwe Pepernotencountdown-jingle.
Alleen heul erg verkouden..... En als dat over is, ga ik hem zeker over nieuw inspreken, dit is te erg..:)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:25 schreef Marc63 het volgende:
Wel flauw van Michiel om Maricha altijd maar alles in te laten spreken nadat ze een avond is wezen stappen.
Of iig flauw van Michiel om Maricha altijd maar alles in te laten spreken wanneer ze klinkt alsof ze een avond is wezen stappen.
Een beetje schor klinkt nog wel sexy. Maar dit is idd een beetje teveel van het goedequote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Alleen heul erg verkouden..... En als dat over is, ga ik hem zeker over nieuw inspreken, dit is te erg..:)
Mee eensquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een beetje schor klinkt nog wel sexy. Maar dit is idd een beetje teveel van het goede
Maar met Lowlands dit weekend, geloof ik niet dat we al snel een nieuwe jingle kunnen verwachten.
De show begon inderdaad met Krezip - You Can Say.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Is dit niet al de 2e Krezip-plaat van deze MM?
Ik vind Plug it in veel leuker dan dezequote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De show begon inderdaad met Krezip - You Can Say.
Beterschap Maricha..![]()
jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij doet toch ook de CupiDomien jingle?
Vind ze beiden eigenlijk heel fijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Plug it in veel leuker dan deze
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:38 schreef Marc63 het volgende:
De kandidaten zijn ook niet meer wat ze geweest zijn (zoals op 28 juni bijvoorbeeld).
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:38 schreef Marc63 het volgende:
De kandidaten zijn ook niet meer wat ze geweest zijn (zoals op 28 juni bijvoorbeeld).
Hmmm... ik moet er ook weer aan geloven. Loop al weken met mn lenzen in omdat mn bril de hele tijd van mn neus afglijdt. Probleem is alleen dat de plaatselijke brillenboer nooit fatsoenlijke monturen heeftquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:43 schreef -Hans- het volgende:
Man, ben al de hele avond aan het twijfelen tussen 2 aardige brillen.. Het model (cK5148) van de Calvin Klein bril spreekt mij toch wel erg aan, maar is zwart de beste kleur?? Lastig joh! Ik denk er nog even rustig over na
Welke plaatselijke brillenboer? Hier in het dichtstbijzijnde winkelcentrum zitten er 4.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmmm... ik moet er ook weer aan geloven. Loop al weken met mn lenzen in omdat mn bril de hele tijd van mn neus afglijdt. Probleem is alleen dat de plaatselijke brillenboer nooit fatsoenlijke monturen heeft![]()
Ligt er natuurlijk net aan welke brillenboer bij jou in de buurt zit. Hans Anders schijnt niet echt geweldig te zijn, maar bij mij in de buurt zit een kleine brillenboer, echter is het aanbod best wel aardig. Althans, ik liep vandaag vrijwel direct tegen het juiste montuur aan (wist ook wel wat ik zocht, dat scheelt).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:46 schreef Marc63 het volgende:
Hmmm... ik moet er ook weer aan geloven. Loop al weken met mn lenzen in omdat mn bril de hele tijd van mn neus afglijdt. Probleem is alleen dat de plaatselijke brillenboer nooit fatsoenlijke monturen heeft![]()
Volgens mij heeft mijn brillenboer (een zaak van vader op zoon dus geen Hans Anders/Pearl/Vulmaaraan winkelketen geval) zn assortiment aangepast aan de lokale bevolking. Laten we zo zeggen dat de vergrijzing hier al aardig zn sporen achterlaat.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk net aan welke brillenboer bij jou in de buurt zit. Hans Anders schijnt niet echt geweldig te zijn, maar bij mij in de buurt zit een kleine brillenboer, echter is het aanbod best wel aardig. Althans, ik liep vandaag vrijwel direct tegen het juiste montuur aan (wist ook wel wat ik zocht, dat scheelt).
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik voel een heul goede request aan komen![]()
Smokers Outside the hospital doorsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:57 schreef Marc63 het volgende:
Wie presenteert morgen MetMichiel? Als Michiel em niet wil draaien, misschien wil zijn vervanger dan wel voor mij wat Editors draaien.
Tot morgen! Met Muijsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:57 schreef Marc63 het volgende:
Wie presenteert morgen MetMichiel? Als Michiel em niet wil draaien, misschien wil zijn vervanger dan wel voor mij wat Editors draaien.
quote:
uhm okay, toch maar even de stad in dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:54 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij heeft mijn brillenboer (een zaak van vader op zoon dus geen Hans Anders/Pearl/Vulmaaraan winkelketen geval) zn assortiment aangepast aan de lokale bevolking. Laten we zo zeggen dat de vergrijzing hier al aardig zn sporen achterlaat.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:59 schreef Marc63 het volgende:
Blood. Wel wat variatie erin houden he?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:58 schreef Timo20 het volgende:
Guitar Hero II
Doei Marichaquote:
Krijg net een fax dat het hier ook zomer wordt met veel zon en weinig regen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Mensen tot over twee weken, dan ben ik bruin
Dank uquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
krijg net een fax dat het hier ook zomer wordt met veel zon en weinig regen.![]()
Goede vakantie, geniet ervan!![]()
![]()
Nu maar hopen dat die niet verstuurd is in de hoogtij dagen van de fax.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Krijg net een fax dat het hier ook zomer wordt met veel zon en weinig regen.![]()
![]()
Dat dusquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Krijg net een fax dat het hier ook zomer wordt met veel zon en weinig regen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |