Erg irritant inderdaad, laat die dame gewoon haar ding doen zonder haar telkens te onderbreken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Heer, verkloot het nieuws toch niet.
Hij heeft gewoon ook een mening..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg irritant inderdaad, laat die dame gewoon haar ding doen zonder haar telkens te onderbreken.
Ja, en die hoeft ie niet op de radio te verkondigen. Niet op deze manier iig. Maar goed, de kutkneuzen C & S zijn minstens net zo ergquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon ook een mening..
oh ik dacht dat ik alleen Sander L en Sander d H .............quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, en die hoeft ie niet op de radio te verkondigen. Niet op deze manier iig. Maar goed, de kutkneuzen C & S zijn minstens net zo erg.
Eindelijk!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:57 schreef SilentChaos het volgende:
Ook al is't nep, wel een goeie afsluiten van Sander de Heer voor z'n laatste C&S show
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:00 schreef borisz het volgende:
de laatste keer C&S Show voor een tijdje![]()
todat ze weer beide ziek of op vakantie zijn weiger ik tussen 4 en 7 naar 3fm te luisteren
of niet en die gozer wil gewoon een weekje z'n ex batsenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:03 schreef SilentChaos het volgende:
Die chick moet wel lekker zijn trouwens...Of ze moet andere goeie kwaliteiten hebben (geld)...Want als iemand zo'n karakter heeft zou ik het meteen uitmaken...wat een gezeik
Ik luister liever drie uur jumpstyle dan de normale C&S showquote:
Doe dat danquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik luister liever drie uur jumpstyle dan de normale C&S show![]()
Oei. Really?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Een bril?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:48 schreef -Hans- het volgende:
Say my name.. Fijne plaat van Destiny's Child dames.
* -Hans- gaat even een nieuwe bril uitzoeken..![]()
Dat laatstequote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:15 schreef SilentChaos het volgende:
Heb ik wat gemistWas hij daadwerkelijk vreemdgegaan of was zij gewoon aan't flippen?
Maar drie uur?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Sinds zo'n 3 weken vieren de hormonen hier hoogtijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Waar zijn de meningneutrale topictitels gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |