Unagiquote:
7 uit 15 en 4 jury leden van de tien van 3fm. Dat is wel veel jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:51 schreef Remzz het volgende:
Ff over die Marconi awarts. Is het niet een beetje raar dat er zoveel 3FM'ers in de jury zitten? Ook opvallend dat 3FM zovaak is genomineerd
Ja zo af en toequote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geweldig hè. Jij zit toch ook in dat Friends-topic?
Gewoon een incrowdprijs.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:51 schreef Remzz het volgende:
Ff over die Marconi awarts. Is het niet een beetje raar dat er zoveel 3FM'ers in de jury zitten? Ook opvallend dat 3FM zovaak is genomineerd
Daarom is het ook zo goed dat er een radioring is sinds dit jaar. Dan hebben de luisteraars ook wat te zeggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon een incrowdprijs.
Heeft de luisteraar ook nog iets te zeggen? Of luisteren alleen dj's naar dj's?
Psies. Die zegt me meerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:06 schreef Remzz het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo goed dat er een radioring is sinds dit jaar. Dan hebben de luisteraars ook wat te zeggen.
Ik heb maar op de hippie-song gestemd, bij gebrek aan "GEEN van deze!"quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:06 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans-] heeft [url=http://www.rabradio.nl/]direct gestemd[/url op DJ Paul Elstak - Life is like a dance![]()
Die staat nu ook aan kop.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb maar op de hippie-song gestemd, bij gebrek aan "GEEN van deze!".
Hoe duidelijker zichtbaar hoe beterquote:
voor een paar keer, dan is het wel genoegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:31 schreef Remzz het volgende:
Terwijl ik James Blunt normaal zeik muziek vind, vind ik dit wel z´n mooi nummer
Nou, "uber vet". Ik vond het altijd wel een beetje sneuquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is ook zeker leuk, maar die van DJ Paul is wel ubber vet !
4%quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:36 schreef purplerose het volgende:
Damn de hippie heeft niet gewonnen
Vooral omdat die Elstak 'vroeger' WEL normale plaatjes draaide en ineens van die pauperhouse ging maken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:35 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Kansloos met een hoofdletter K.
OMG. Ik schaar dit niet onder jeugdsentiment
.
Zullen wij dan maar ff weer? >quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:36 schreef purplerose het volgende:
Damn de hippie heeft niet gewonnen
Nee hoor bij mij was het precies andersom.... 51 voor elstak en 45 voor Technohead.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:45 schreef rubbereend het volgende:
Rab zat er toch echt naastdit is zn site ten tijde van dat hij het zelf bekend maakt, hij draait ze gewoon om
[afbeelding]
raarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee hoor bij mij was het precies andersom.... 51 voor elstak en 45 voor Technohead.
Wel snotverdomme! We zijn genept!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:37 schreef rubbereend het volgende:DJ Paul
[..]
4%
Lipstick - I'm a raver
51%
Technohead - I wanna be a hippy
45%
DJ Paul Elstak - Life is like a dance
volgens de site wel hoor
Erg irritant inderdaad, laat die dame gewoon haar ding doen zonder haar telkens te onderbreken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Heer, verkloot het nieuws toch niet.
Hij heeft gewoon ook een mening..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg irritant inderdaad, laat die dame gewoon haar ding doen zonder haar telkens te onderbreken.
Ja, en die hoeft ie niet op de radio te verkondigen. Niet op deze manier iig. Maar goed, de kutkneuzen C & S zijn minstens net zo ergquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon ook een mening..
oh ik dacht dat ik alleen Sander L en Sander d H .............quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, en die hoeft ie niet op de radio te verkondigen. Niet op deze manier iig. Maar goed, de kutkneuzen C & S zijn minstens net zo erg.
Eindelijk!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:57 schreef SilentChaos het volgende:
Ook al is't nep, wel een goeie afsluiten van Sander de Heer voor z'n laatste C&S show
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:00 schreef borisz het volgende:
de laatste keer C&S Show voor een tijdje![]()
todat ze weer beide ziek of op vakantie zijn weiger ik tussen 4 en 7 naar 3fm te luisteren
of niet en die gozer wil gewoon een weekje z'n ex batsenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:03 schreef SilentChaos het volgende:
Die chick moet wel lekker zijn trouwens...Of ze moet andere goeie kwaliteiten hebben (geld)...Want als iemand zo'n karakter heeft zou ik het meteen uitmaken...wat een gezeik
Ik luister liever drie uur jumpstyle dan de normale C&S showquote:
Doe dat danquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik luister liever drie uur jumpstyle dan de normale C&S show![]()
Oei. Really?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Een bril?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:48 schreef -Hans- het volgende:
Say my name.. Fijne plaat van Destiny's Child dames.
* -Hans- gaat even een nieuwe bril uitzoeken..![]()
Dat laatstequote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:15 schreef SilentChaos het volgende:
Heb ik wat gemistWas hij daadwerkelijk vreemdgegaan of was zij gewoon aan't flippen?
Maar drie uur?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Sinds zo'n 3 weken vieren de hormonen hier hoogtijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Waar zijn de meningneutrale topictitels gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |