Unagiquote:
7 uit 15 en 4 jury leden van de tien van 3fm. Dat is wel veel jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:51 schreef Remzz het volgende:
Ff over die Marconi awarts. Is het niet een beetje raar dat er zoveel 3FM'ers in de jury zitten? Ook opvallend dat 3FM zovaak is genomineerd
Ja zo af en toequote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geweldig hè. Jij zit toch ook in dat Friends-topic?
Gewoon een incrowdprijs.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:51 schreef Remzz het volgende:
Ff over die Marconi awarts. Is het niet een beetje raar dat er zoveel 3FM'ers in de jury zitten? Ook opvallend dat 3FM zovaak is genomineerd
Daarom is het ook zo goed dat er een radioring is sinds dit jaar. Dan hebben de luisteraars ook wat te zeggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon een incrowdprijs.
Heeft de luisteraar ook nog iets te zeggen? Of luisteren alleen dj's naar dj's?
Psies. Die zegt me meerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:06 schreef Remzz het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo goed dat er een radioring is sinds dit jaar. Dan hebben de luisteraars ook wat te zeggen.
Ik heb maar op de hippie-song gestemd, bij gebrek aan "GEEN van deze!"quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:06 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans-] heeft [url=http://www.rabradio.nl/]direct gestemd[/url op DJ Paul Elstak - Life is like a dance![]()
Die staat nu ook aan kop.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb maar op de hippie-song gestemd, bij gebrek aan "GEEN van deze!".
Hoe duidelijker zichtbaar hoe beterquote:
voor een paar keer, dan is het wel genoegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:31 schreef Remzz het volgende:
Terwijl ik James Blunt normaal zeik muziek vind, vind ik dit wel z´n mooi nummer
Nou, "uber vet". Ik vond het altijd wel een beetje sneuquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is ook zeker leuk, maar die van DJ Paul is wel ubber vet !
4%quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:36 schreef purplerose het volgende:
Damn de hippie heeft niet gewonnen
Vooral omdat die Elstak 'vroeger' WEL normale plaatjes draaide en ineens van die pauperhouse ging maken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:35 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Kansloos met een hoofdletter K.
OMG. Ik schaar dit niet onder jeugdsentiment
.
Zullen wij dan maar ff weer? >quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:36 schreef purplerose het volgende:
Damn de hippie heeft niet gewonnen
Nee hoor bij mij was het precies andersom.... 51 voor elstak en 45 voor Technohead.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:45 schreef rubbereend het volgende:
Rab zat er toch echt naastdit is zn site ten tijde van dat hij het zelf bekend maakt, hij draait ze gewoon om
[afbeelding]
raarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee hoor bij mij was het precies andersom.... 51 voor elstak en 45 voor Technohead.
Wel snotverdomme! We zijn genept!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:37 schreef rubbereend het volgende:DJ Paul
[..]
4%
Lipstick - I'm a raver
51%
Technohead - I wanna be a hippy
45%
DJ Paul Elstak - Life is like a dance
volgens de site wel hoor
Erg irritant inderdaad, laat die dame gewoon haar ding doen zonder haar telkens te onderbreken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Heer, verkloot het nieuws toch niet.
Hij heeft gewoon ook een mening..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg irritant inderdaad, laat die dame gewoon haar ding doen zonder haar telkens te onderbreken.
Ja, en die hoeft ie niet op de radio te verkondigen. Niet op deze manier iig. Maar goed, de kutkneuzen C & S zijn minstens net zo ergquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon ook een mening..
oh ik dacht dat ik alleen Sander L en Sander d H .............quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, en die hoeft ie niet op de radio te verkondigen. Niet op deze manier iig. Maar goed, de kutkneuzen C & S zijn minstens net zo erg.
Eindelijk!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:57 schreef SilentChaos het volgende:
Ook al is't nep, wel een goeie afsluiten van Sander de Heer voor z'n laatste C&S show
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:00 schreef borisz het volgende:
de laatste keer C&S Show voor een tijdje![]()
todat ze weer beide ziek of op vakantie zijn weiger ik tussen 4 en 7 naar 3fm te luisteren
of niet en die gozer wil gewoon een weekje z'n ex batsenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:03 schreef SilentChaos het volgende:
Die chick moet wel lekker zijn trouwens...Of ze moet andere goeie kwaliteiten hebben (geld)...Want als iemand zo'n karakter heeft zou ik het meteen uitmaken...wat een gezeik
Ik luister liever drie uur jumpstyle dan de normale C&S showquote:
Doe dat danquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik luister liever drie uur jumpstyle dan de normale C&S show![]()
Oei. Really?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Een bril?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:48 schreef -Hans- het volgende:
Say my name.. Fijne plaat van Destiny's Child dames.
* -Hans- gaat even een nieuwe bril uitzoeken..![]()
Dat laatstequote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:15 schreef SilentChaos het volgende:
Heb ik wat gemistWas hij daadwerkelijk vreemdgegaan of was zij gewoon aan't flippen?
Maar drie uur?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Sinds zo'n 3 weken vieren de hormonen hier hoogtijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Waar zijn de meningneutrale topictitels gebleven?
Ah, de onschuld zelve meldt zich in het topicquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Echt wel. De woestijnen hebben dorst!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:30 schreef D.Rose het volgende:
Ik dacht trouwens dat Roel Annemieke wel kon waarderen, maar aan de TT te zien hsd ik dat mis
Zand heeft dorst?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Echt wel. De woestijnen hebben dorst!
TT's en neutraalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
-- Er zijn hier allemaal nieuwe namen, joh! Hallo!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sinds zo'n 3 weken vieren de hormonen hier hoogtij
hej D.Rose !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Een bril?
Dat had ik niet achter je gezocht
Ze belden zoals altijd naar het buitenlandquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:41 schreef -Hans- het volgende:
Maar wtf heb ik gemist man?! Wat was dat dan voor een gesprek? Toch maar even de podcast checken als het zo heftig was.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Heel goed zelfs! Dat grapje met Fok! is totaal uit de hand gelopen...
Caroline? Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, de onschuld zelve meldt zich in het topic.
Gaat 't goed met Caroline?
Goede vakantie! Laat me raden, je zoekt de zon op?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik kom ook nog even langs voordat ik op vakantie vertrek...
Haha, zoiets...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Jullie wonen inmiddels samen?
Prachtig! dat wordt dus zeker even de Podcast checken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:55 schreef D.Rose het volgende:
Ze belden zoals altijd naar het buitenland
Zij had nieuwe baan dus kon niet met vriendengroep mee op vakantie en ze wilde hem ff controleren omdat
zijn ex wel meeging. Was wel grappig ja, ze stond mooi voor l*l voor heel Nederland
Zuid-Spanjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede vakantie! Laat me raden, je zoekt de zon op?
Gefeliciteerd met je nominatie Domienquote:
En die moet ie ook gewoon winnenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:59 schreef Marc63 het volgende:
YAAY! Bijna tijd voor de award-nominated show MetMichiel!allemaal
Ik heb Giel hier nog niet gezien hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:01 schreef Marc63 het volgende:
Is het meer mensen opgevallen dat veel van de 3FM-genomineerden regelmatig hier te vinden zijn?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:03 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand even een lijstje van al die genomineerden?
M & M gefeliciteerd ook
quote:Domien Verschuren (3 FM)
Annemieke Schollaardt (TROS / 3FM)
Lex Gaarthuis (100%NL)
Beste Presentator:
Giel Beelen (VARA, 3FM)
Bart van Leeuwen (Veronica)
Bas van Werven (BNR Nieuwsradio)
Beste Programma:
Evers staat op (Radio 53
Giel (VARA, 3FM)
Met Michiel (NPS, 3FM)
Beste Zender:
3FM
Q-music
Veronica
Innovatie Award:
V-Radio (Veronica Radioschool)
Freakn8 (3FM)
Radio Digitaal (Talpa Media)
Dank allemaal! Ben al zo super trots op de nominatie!quote:
En terecht! Tussen de ochtendshows van NL gewoonquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dank allemaal! Ben al zo super trots op de nominatie!![]()
Ik zei ook veel, niet allemaal. Domien, Annemieke, Michiel, Maricha en Gerard zijn allemaal FOK!-ers.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb Giel hier nog niet gezien hoor.
Ik vond nergens een blog van je om onder te spammen, dus bij deze gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dank allemaal! Ben al zo super trots op de nominatie!![]()
Hij heeft jaren geleden al eens een Marconi voor Aanstormend Talent gehad trouwens.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:08 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat Michiel niet is genomineerd als presentator, was wel dikverdiend geweest
en de interactie tussen Fok! en 3FM als innovatie![]()
Bij mij stormt het nog steeds als Michiel op de radio is. Vooral op vrijdagquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij heeft jaren geleden al eens een Marconi voor Aanstormend Talent gehad trouwens.
Buenos Nochesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:12 schreef MichielV het volgende:
B'jour!
Heb ik ook nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vond nergens een blog van je om onder te spammen, dus bij deze gefeliciteerd
Jaren??? In 2004 hoor...zo lang geleden is dat nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij heeft jaren geleden al eens een Marconi voor Aanstormend Talent gehad trouwens.
Echt een heerlijk nummer vind ik het, net als overpowered.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:55 schreef Sirolf het volgende:
Pierces - Boring, best een lekker nummer.
Hai held!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:12 schreef MichielV het volgende:
B'jour!
quote:Aanstormend talent
Domien Verschuren (3 FM)
Annemieke Schollaardt (TROS / 3FM)
Lex Gaarthuis (100%NL)
Beste Presentator:
Giel Beelen (VARA, 3FM)
Bart van Leeuwen (Veronica)
Bas van Werven (BNR Nieuwsradio)
(blanco) Giel krijgt hem niet en anderen ken ik niet.
Beste Programma:
Evers staat op (Radio 538)
Giel (VARA, 3FM)
Met Michiel (NPS, 3FM)
anderen werken te veel op de automatische piloot. En de MM show is een hele goede show
Beste Zender:
3FM
Q-music
Veronica
3FM moet alleen de hiphop platen schrappen dan is het helemaal goed. Veronica is de 80 en 90 zender maar dan wel de fratellis draaien
en Q daar kan iedere DJ werken dat is een beetje saai.
Innovatie Award:
V-Radio (Veronica Radioschool) ook best lollig luister er soms naar
Freakn8 (3FM) zeer leuk op TV
Radio Digitaal (Talpa Media) de dance dept zender is leuk maar verder 538 jump tja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |