Ah, de onschuld zelve meldt zich in het topicquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Waar zijn de meningneutrale topictitels gebleven?
Echt wel. De woestijnen hebben dorst!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:30 schreef D.Rose het volgende:
Ik dacht trouwens dat Roel Annemieke wel kon waarderen, maar aan de TT te zien hsd ik dat mis
Zand heeft dorst?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Echt wel. De woestijnen hebben dorst!
TT's en neutraalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Waar zijn de meningneutrale topictitels gebleven?
-- Er zijn hier allemaal nieuwe namen, joh! Hallo!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sinds zo'n 3 weken vieren de hormonen hier hoogtij
hej D.Rose !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Een bril?
Dat had ik niet achter je gezocht
Ze belden zoals altijd naar het buitenlandquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:41 schreef -Hans- het volgende:
Maar wtf heb ik gemist man?! Wat was dat dan voor een gesprek? Toch maar even de podcast checken als het zo heftig was.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Heel goed zelfs! Dat grapje met Fok! is totaal uit de hand gelopen...
Caroline? Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, de onschuld zelve meldt zich in het topic.
Gaat 't goed met Caroline?
Goede vakantie! Laat me raden, je zoekt de zon op?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik kom ook nog even langs voordat ik op vakantie vertrek...
Haha, zoiets...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Jullie wonen inmiddels samen?
Prachtig! dat wordt dus zeker even de Podcast checken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:55 schreef D.Rose het volgende:
Ze belden zoals altijd naar het buitenland
Zij had nieuwe baan dus kon niet met vriendengroep mee op vakantie en ze wilde hem ff controleren omdat
zijn ex wel meeging. Was wel grappig ja, ze stond mooi voor l*l voor heel Nederland
Zuid-Spanjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede vakantie! Laat me raden, je zoekt de zon op?
Gefeliciteerd met je nominatie Domienquote:
En die moet ie ook gewoon winnenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:59 schreef Marc63 het volgende:
YAAY! Bijna tijd voor de award-nominated show MetMichiel!allemaal
Ik heb Giel hier nog niet gezien hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:01 schreef Marc63 het volgende:
Is het meer mensen opgevallen dat veel van de 3FM-genomineerden regelmatig hier te vinden zijn?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:03 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand even een lijstje van al die genomineerden?
M & M gefeliciteerd ook
quote:Domien Verschuren (3 FM)
Annemieke Schollaardt (TROS / 3FM)
Lex Gaarthuis (100%NL)
Beste Presentator:
Giel Beelen (VARA, 3FM)
Bart van Leeuwen (Veronica)
Bas van Werven (BNR Nieuwsradio)
Beste Programma:
Evers staat op (Radio 53
Giel (VARA, 3FM)
Met Michiel (NPS, 3FM)
Beste Zender:
3FM
Q-music
Veronica
Innovatie Award:
V-Radio (Veronica Radioschool)
Freakn8 (3FM)
Radio Digitaal (Talpa Media)
Dank allemaal! Ben al zo super trots op de nominatie!quote:
En terecht! Tussen de ochtendshows van NL gewoonquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dank allemaal! Ben al zo super trots op de nominatie!![]()
Ik zei ook veel, niet allemaal. Domien, Annemieke, Michiel, Maricha en Gerard zijn allemaal FOK!-ers.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb Giel hier nog niet gezien hoor.
Ik vond nergens een blog van je om onder te spammen, dus bij deze gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dank allemaal! Ben al zo super trots op de nominatie!![]()
Hij heeft jaren geleden al eens een Marconi voor Aanstormend Talent gehad trouwens.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:08 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat Michiel niet is genomineerd als presentator, was wel dikverdiend geweest
en de interactie tussen Fok! en 3FM als innovatie![]()
Bij mij stormt het nog steeds als Michiel op de radio is. Vooral op vrijdagquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij heeft jaren geleden al eens een Marconi voor Aanstormend Talent gehad trouwens.
Buenos Nochesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:12 schreef MichielV het volgende:
B'jour!
Heb ik ook nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vond nergens een blog van je om onder te spammen, dus bij deze gefeliciteerd
Jaren??? In 2004 hoor...zo lang geleden is dat nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij heeft jaren geleden al eens een Marconi voor Aanstormend Talent gehad trouwens.
Echt een heerlijk nummer vind ik het, net als overpowered.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:55 schreef Sirolf het volgende:
Pierces - Boring, best een lekker nummer.
Hai held!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:12 schreef MichielV het volgende:
B'jour!
quote:Aanstormend talent
Domien Verschuren (3 FM)
Annemieke Schollaardt (TROS / 3FM)
Lex Gaarthuis (100%NL)
Beste Presentator:
Giel Beelen (VARA, 3FM)
Bart van Leeuwen (Veronica)
Bas van Werven (BNR Nieuwsradio)
(blanco) Giel krijgt hem niet en anderen ken ik niet.
Beste Programma:
Evers staat op (Radio 538)
Giel (VARA, 3FM)
Met Michiel (NPS, 3FM)
anderen werken te veel op de automatische piloot. En de MM show is een hele goede show
Beste Zender:
3FM
Q-music
Veronica
3FM moet alleen de hiphop platen schrappen dan is het helemaal goed. Veronica is de 80 en 90 zender maar dan wel de fratellis draaien
en Q daar kan iedere DJ werken dat is een beetje saai.
Innovatie Award:
V-Radio (Veronica Radioschool) ook best lollig luister er soms naar
Freakn8 (3FM) zeer leuk op TV
Radio Digitaal (Talpa Media) de dance dept zender is leuk maar verder 538 jump tja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |