Hoe duidelijker zichtbaar hoe beterquote:
voor een paar keer, dan is het wel genoegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:31 schreef Remzz het volgende:
Terwijl ik James Blunt normaal zeik muziek vind, vind ik dit wel z´n mooi nummer
Nou, "uber vet". Ik vond het altijd wel een beetje sneuquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is ook zeker leuk, maar die van DJ Paul is wel ubber vet !
4%quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:36 schreef purplerose het volgende:
Damn de hippie heeft niet gewonnen
Vooral omdat die Elstak 'vroeger' WEL normale plaatjes draaide en ineens van die pauperhouse ging maken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:35 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Kansloos met een hoofdletter K.
OMG. Ik schaar dit niet onder jeugdsentiment
.
Zullen wij dan maar ff weer? >quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:36 schreef purplerose het volgende:
Damn de hippie heeft niet gewonnen
Nee hoor bij mij was het precies andersom.... 51 voor elstak en 45 voor Technohead.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:45 schreef rubbereend het volgende:
Rab zat er toch echt naastdit is zn site ten tijde van dat hij het zelf bekend maakt, hij draait ze gewoon om
[afbeelding]
raarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee hoor bij mij was het precies andersom.... 51 voor elstak en 45 voor Technohead.
Wel snotverdomme! We zijn genept!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:37 schreef rubbereend het volgende:DJ Paul
[..]
4%
Lipstick - I'm a raver
51%
Technohead - I wanna be a hippy
45%
DJ Paul Elstak - Life is like a dance
volgens de site wel hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |