Wat jullie allemaal zeggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Oeh! dit is een mooi rustig liedje van de Plain white T ' S.
Een live-jinglequote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:24 schreef Sirolf het volgende:
Hee, een nieuwe Pepernotencountdown-jingle.
Alleen heul erg verkouden..... En als dat over is, ga ik hem zeker over nieuw inspreken, dit is te erg..:)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:25 schreef Marc63 het volgende:
Wel flauw van Michiel om Maricha altijd maar alles in te laten spreken nadat ze een avond is wezen stappen.
Of iig flauw van Michiel om Maricha altijd maar alles in te laten spreken wanneer ze klinkt alsof ze een avond is wezen stappen.
Een beetje schor klinkt nog wel sexy. Maar dit is idd een beetje teveel van het goedequote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Alleen heul erg verkouden..... En als dat over is, ga ik hem zeker over nieuw inspreken, dit is te erg..:)
Mee eensquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een beetje schor klinkt nog wel sexy. Maar dit is idd een beetje teveel van het goede
Maar met Lowlands dit weekend, geloof ik niet dat we al snel een nieuwe jingle kunnen verwachten.
De show begon inderdaad met Krezip - You Can Say.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Is dit niet al de 2e Krezip-plaat van deze MM?
Ik vind Plug it in veel leuker dan dezequote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De show begon inderdaad met Krezip - You Can Say.
Beterschap Maricha..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |