thanks voor de tipquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:16 schreef -Hans- het volgende:
Er staat trouwens een interview met de zangeres van The Gossip in het VARA magazine.
Die lees ik nog wel effe voordat ik richting Z-Spanje ga... de CD gaat ook meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:16 schreef -Hans- het volgende:
Er staat trouwens een interview met de zangeres van The Gossip in het VARA magazine.
Een muziek-tip voor bij het zwembad: Jack Johnson.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die lees ik nog wel effe voordat ik richting Z-Spanje ga... de CD gaat ook mee
Verder een hoop Snow Patrol, Kaiser Chiefs, Sissor Sisters en Franz Ferdinand in de bagage
De CD van The Gossip isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
thanks voor de tip![]()
is de cd trouwens al uit? zoja: is het een aanrader?
Lees anders effe terugquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:21 schreef Timo20 het volgende:
Wat is `t trouwens met de cam?gisteren stond het beeld op blauw, nu zien we alleen een paar lege krukken?![]()
De videoregie wordt verhuisd van het internetredactie-hok naar de eindregie (naast de studio). Verder staan bijna alle camera's op dit moment in Biddinghuizen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:21 schreef Timo20 het volgende:
Wat is `t trouwens met de cam?gisteren stond het beeld op blauw, nu zien we alleen een paar lege krukken?![]()
Guru`s Jazzmatazz vol. 1quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een muziek-tip voor bij het zwembad:
Ik heb ook Basement Jaxx en Moloko bij, voor het uptempo gedeelte op het strandquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Guru`s Jazzmatazz vol. 1![]()
En Coldplay. Gegarandeerd dat je in slaap valt![]()
Geen zinquote:
Nicequote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ook Basement Jaxx en Moloko bij, voor het uptempo gedeelte op het strand
Hier is het wel licht, maar kei bewolkt. Misschien moet ik Moke wat harder zetten....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:28 schreef Marc63 het volgende:
Hey... de zon gaat schijnen. Méér Moke draaien!
Graag gedaan hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:18 schreef Timo20 het volgende:
thanks voor de tip![]()
is de cd trouwens al uit? zoja: is het een aanrader?
Ja, meer van dat soort zaken. 1 rustig nummer, maar da's ook best mooi.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:25 schreef Timo20 het volgende:
Nice. Meer tracks a la Standing in the way of control?
Oeh! dat is een mooie muzikale bagage wat je meeneemt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:18 schreef TheVulture het volgende:
Die lees ik nog wel effe voordat ik richting Z-Spanje ga... de CD gaat ook mee
Verder een hoop Snow Patrol, Kaiser Chiefs, Sissor Sisters en Franz Ferdinand in de bagage
Tja, ik ben met wat foto`s bezig die ik geschoten heb met de canon D het afgelopen jaar. Liefshebbers en fans: linkjes en handtekeningen via de fax.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:54 schreef Sirolf het volgende:
Is iedereen zo onder de indruk van mijn enthousiasme...?![]()
't Is wel stil hier vanavond.
Voor iemand die je net bedankt kijkt Michiel wel een beetje streng hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding] Rooney - When Did Your Heart Go Missing [afbeelding]
[afbeelding]
Wat jullie allemaal zeggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Oeh! dit is een mooi rustig liedje van de Plain white T ' S.
Een live-jinglequote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:24 schreef Sirolf het volgende:
Hee, een nieuwe Pepernotencountdown-jingle.
Alleen heul erg verkouden..... En als dat over is, ga ik hem zeker over nieuw inspreken, dit is te erg..:)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:25 schreef Marc63 het volgende:
Wel flauw van Michiel om Maricha altijd maar alles in te laten spreken nadat ze een avond is wezen stappen.
Of iig flauw van Michiel om Maricha altijd maar alles in te laten spreken wanneer ze klinkt alsof ze een avond is wezen stappen.
Een beetje schor klinkt nog wel sexy. Maar dit is idd een beetje teveel van het goedequote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Alleen heul erg verkouden..... En als dat over is, ga ik hem zeker over nieuw inspreken, dit is te erg..:)
Mee eensquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een beetje schor klinkt nog wel sexy. Maar dit is idd een beetje teveel van het goede
Maar met Lowlands dit weekend, geloof ik niet dat we al snel een nieuwe jingle kunnen verwachten.
De show begon inderdaad met Krezip - You Can Say.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Is dit niet al de 2e Krezip-plaat van deze MM?
Ik vind Plug it in veel leuker dan dezequote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De show begon inderdaad met Krezip - You Can Say.
Beterschap Maricha..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |