thanks voor de tipquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:16 schreef -Hans- het volgende:
Er staat trouwens een interview met de zangeres van The Gossip in het VARA magazine.
Die lees ik nog wel effe voordat ik richting Z-Spanje ga... de CD gaat ook meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:16 schreef -Hans- het volgende:
Er staat trouwens een interview met de zangeres van The Gossip in het VARA magazine.
Een muziek-tip voor bij het zwembad: Jack Johnson.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die lees ik nog wel effe voordat ik richting Z-Spanje ga... de CD gaat ook mee
Verder een hoop Snow Patrol, Kaiser Chiefs, Sissor Sisters en Franz Ferdinand in de bagage
De CD van The Gossip isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
thanks voor de tip![]()
is de cd trouwens al uit? zoja: is het een aanrader?
Lees anders effe terugquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:21 schreef Timo20 het volgende:
Wat is `t trouwens met de cam?gisteren stond het beeld op blauw, nu zien we alleen een paar lege krukken?![]()
De videoregie wordt verhuisd van het internetredactie-hok naar de eindregie (naast de studio). Verder staan bijna alle camera's op dit moment in Biddinghuizen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:21 schreef Timo20 het volgende:
Wat is `t trouwens met de cam?gisteren stond het beeld op blauw, nu zien we alleen een paar lege krukken?![]()
Guru`s Jazzmatazz vol. 1quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een muziek-tip voor bij het zwembad:
Ik heb ook Basement Jaxx en Moloko bij, voor het uptempo gedeelte op het strandquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Guru`s Jazzmatazz vol. 1![]()
En Coldplay. Gegarandeerd dat je in slaap valt![]()
Geen zinquote:
Nicequote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ook Basement Jaxx en Moloko bij, voor het uptempo gedeelte op het strand
Hier is het wel licht, maar kei bewolkt. Misschien moet ik Moke wat harder zetten....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:28 schreef Marc63 het volgende:
Hey... de zon gaat schijnen. Méér Moke draaien!
Graag gedaan hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:18 schreef Timo20 het volgende:
thanks voor de tip![]()
is de cd trouwens al uit? zoja: is het een aanrader?
Ja, meer van dat soort zaken. 1 rustig nummer, maar da's ook best mooi.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:25 schreef Timo20 het volgende:
Nice. Meer tracks a la Standing in the way of control?
Oeh! dat is een mooie muzikale bagage wat je meeneemt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:18 schreef TheVulture het volgende:
Die lees ik nog wel effe voordat ik richting Z-Spanje ga... de CD gaat ook mee
Verder een hoop Snow Patrol, Kaiser Chiefs, Sissor Sisters en Franz Ferdinand in de bagage
Tja, ik ben met wat foto`s bezig die ik geschoten heb met de canon D het afgelopen jaar. Liefshebbers en fans: linkjes en handtekeningen via de fax.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:54 schreef Sirolf het volgende:
Is iedereen zo onder de indruk van mijn enthousiasme...?![]()
't Is wel stil hier vanavond.
Voor iemand die je net bedankt kijkt Michiel wel een beetje streng hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding] Rooney - When Did Your Heart Go Missing [afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |