Ja het weekend van 16 september!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bijna vakantie las ik? lekker man!![]()
Maricha!
oeh, kicke stad! Met HUL VUL Starbucks! En een Virgin (of was het nou HMV) met heel veel gave muziekboeken!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja het weekend van 16 september!![]()
Edinburgh here we come:
[afbeelding]
Schop eens tegen de webcam zodat ie weer werkt..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:16 schreef MichielV het volgende:
[..]
oeh, kicke stad! Met HUL VUL Starbucks! En een Virgin (of was het nou HMV) met heel veel gave muziekboeken!
Kweenie precies wat er is, ze waren in de hele studio met groot onderhoud bezig vandaag, veel kabels uit systeemplafonds enzo. Zal wel snel weer opgelost zijn. Wel jammer dat ik net vandaag naar de kapper ben geweestquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:18 schreef Sirolf het volgende:
Michiel/Maricha, wat is er eigenlijk met de webcam aan de hand? Sinds vanmiddag is die wel heel erg blauw namelijk. Verbouwingen voor de freaknacht?
Het was te zien inderdaad, één groot kabels-vlokfeest!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:19 schreef MichielV het volgende:
[..]
Kweenie precies wat er is, ze waren in de hele studio met groot onderhoud bezig vandaag, veel kabels uit systeemplafonds enzo. Zal wel snel weer opgelost zijn. Wel jammer dat ik net vandaag naar de kapper ben geweest![]()
Het is de Publieke Omroep, die hebben alles in viervoud in het magazijn klaarliggen hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:22 schreef Marc63 het volgende:
Misschien dat de cams al in Biddinghuizen staan...
En dat van onze belastingcenten...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is de Publieke Omroep, die hebben alles in viervoud in het magazijn klaarliggen hoor.
Heerlijk man! gezien de enthousiaste reactie van Michiel hoef jij je niet te gaan vervelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Ja het weekend van 16 september!![]()
Edinburgh here we come:
[afbeelding]
Was het maar zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is de Publieke Omroep, die hebben alles in viervoud in het magazijn klaarliggen hoor.
Dit is wel heeeel herkenbaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:22 schreef Marc63 het volgende:
@Michiel: En als je ook maar enigszins haar hebt zoals ik, dan zou ik blij zijn dat de cams het niet doen. Mijn haar heeft altijd weer een paar dagen hersteltijd nodig voordat het weer goed zit na een bezoekje aan de kapper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |