Nu nog de tekst: "Eend she sweet?"quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:33 schreef Maricha het volgende:
hahahahaha
met op de hoedenplank een badeend uiteraard!
Die is er wel degelijk hoor: [3FM #237] Maakt zich op voor Lowlands!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom is er trouwens geen topic 237?
Stond dat toevallig op een 2CV?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nu nog de tekst: "Eend she sweet?"
Niet origineel, maar wel toepasselijk.
Kon m niet vindenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is er wel degelijk hoor: [3FM #237] Maakt zich op voor Lowlands!
toepasselijk wel, maar dat ga ik mooi niet doenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nu nog de tekst: "Eend she sweet?"
Niet origineel, maar wel toepasselijk.
flauwquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
toepasselijk wel, maar dat ga ik mooi niet doen![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je moet lotto-getallen gaan voorspellen.
Leuk om te lezen Marc.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
![]()
Mn favoriete plaat in de clubs van Kreta.
Mn favoriete plaat uit de kroegen was denk ik Mr. Brightside. Heeft mij een Killers-fan gemaakt.
Hoe krijg jij die screens zo mooi?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/13/thumb/img44.jpg]afbeelding][/url]
En Michiel moet z'n telefoon weer showen hoor.
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/13/thumb/img45.jpg]afbeelding][/url]
Er zit op dit moment iemand met de webcam te spelen @ de studio. Dat doe ik dus niet zelf.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoe krijg jij die screens zo mooi?
Want ik wil stagaire Loes natuurlijk op mn bureaublad
Volgensmij zoekt Rabberink ze zelf uit, hij heeft wel zoveel vrouwen daar rondlopenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat close-up enzo ook? Lachequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zit op dit moment iemand met de webcam te spelen @ de studio. Dat doe ik dus niet zelf.
Begint met een M en eindigt op ichiel ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:48 schreef Sirolf het volgende:
Er zit op dit moment iemand met de webcam te spelen @ de studio. Dat doe ik dus niet zelf.
Het leuke was... voor de vakantie had ik de nieuwe Timbaland nog nooit gehoord en in de week dat ik terug kwam werd ie Megahitquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk om te lezen Marc.Heb bij de plaat van Timbaland niet een speciaal gevoel, maar ik vind de plaat zelf gewoon erg fijn.
QFT~!quote:Killers zijn gewoon TOF !
Tijdje terug heb ik wat pics van haar hier geplaatst. Heb je die al gezien?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoe krijg jij die screens zo mooi?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begint met een M en eindigd op ichiel ?(niet MichielV dus)
Neequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tijdje terug heb ik wat pics van haar hier geplaatst. Heb je die al gezien?
Ja, volgens mij wel. Hoe kreeg jij die zo mooi?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tijdje terug heb ik wat pics van haar hier geplaatst. Heb je die al gezien?
Tijd Voor Purplerose?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:52 schreef purplerose het volgende:
En ook hier! een tvp!
Amen mie boyquote:
[3FM #230] Tweedertûgquote:
Cam stond net goed en ik zat op het juiste moment achter de pc..quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja, volgens mij wel. Hoe kreeg jij die zo mooi?
wauw, cutiequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[3FM #230] Tweedertûg(=directe link)
Shaaa-wing!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Cam stond net goed en ik zat op het juiste moment achter de pc..
Zag het, en is inmiddels aangepast.quote:
ah! dat is wel een hele leuke timming ja. Zo duurde de vakantie dus net wat langer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:51 schreef Marc63 het volgende:
Het leuke was... voor de vakantie had ik de nieuwe Timbaland nog nooit gehoord en in de week dat ik terug kwam werd ie Megahit
[..]
QFT~!
Had ik maar zoveel geluk...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Cam stond net goed en ik zat op het juiste moment achter de pc..
http://rabradio.kro.nl/page/doucheradio/52743quote:
Ze was er vandaag ook hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:00 schreef Timo20 het volgende:Tot morgen
![]()
Hans: komt die Loes dan nog eens terug?
![]()
![]()
Elke dag is ze er.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:00 schreef Timo20 het volgende:Tot morgen
![]()
Hans: komt die Loes dan nog eens terug?
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Elke dag is ze er.![]()
Oeh, lekkere uuropener.
RabRadio van 14:00-16:00.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]zeker als ik nog op m`n werk ben
Yup dan ben ik nog op m`n werkquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
RabRadio van 14:00-16:00.
Live moving pictures
Misschien wordt de webcam ook gepodcastquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Yup dan ben ik nog op m`n werk
moet tot half 5 werken. Dan zou ze beter eens een keertje bij Michiel langs komen
Das een ideequote:Op maandag 13 augustus 2007 22:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Misschien wordt de webcam ook gepodcast
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Haha! soort van uitzending gemistquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Lekker liedje man!quote:
Vind het niet eens een slecht ideequote:Op maandag 13 augustus 2007 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha! soort van uitzending gemist![]()
Misschien is het wel een gat in de markt joh! als het niets is dan kan het altijd nog aan John de Mol verkocht worden.quote:
quote:9,41 MB in totaal
301 screenshots
Bij mij is het zelfs nog erger.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien is het wel een gat in de markt joh! als het niets is dan kan het altijd nog aan John de Mol verkocht worden.Onee, die houdt er ook mee op.
Heb even de balans opgemaakt wat ik tijdens de 3FM topics aan (3FM) screenshots heb gemaakt en dat zijn er best een boel.
[..]
![]()
Dude!!!! wow, goede genade dat zijn er echt veel man.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij is het zelfs nog erger.
2027 op desktop en 1051 op m'n laptop![]()
M`n broertje had `m ook ff opstaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Die geweldige aflevering van South Park over Mohammed is op Comedy Central.![]()
"jumpsensatie"quote:Kei-week >> M.m.v. jumpsensatie Jeckyll&Hyde, Hilbrand Nawijn, Dj Laidback Luke, Marcel Woods. Openingswoord door burgemeester Wallage.
Op een andere Grote Markt is een stuk minder te doen:quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:45 schreef -Hans- het volgende:
Fuck... ik had op de Grote Markt moeten zijn want daar is het feest!
[afbeelding]
[..]
"jumpsensatie"![]()
Laidback Luke is wel erg cool!zou Hilbrand Nawijn ook gaan jumpen?
![]()
Ziet er wel mooi uit, maar idd wel rustig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op een andere Grote Markt is een stuk minder te doen:
[afbeelding]
Jup, opening Kei-Week is vandaag begonnen. Heb jij (of iemand anders) ooit gehoord van de Haagse band R.O.O.O.M ? die treden vrijdag op, en volgens Edwin Jansen (die van Idols en Anouk) zal deze groep dit jaar haar grote doorbraak beleven. 't is jammer dat de rest van de vrijdag niet echt heel spannend is, anders was ik ws. wel even gaan kijken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:54 schreef Toad het volgende:
Intro week Hans?
Vorige week wisselden ze van nacht omdat dat beter uit kwam. Ik denk dat het nu weer gewoon normaal is hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:21 schreef -Hans- het volgende:
BEP? uuhhm, daar heb ik qua muziek niet echt veel mee.![]()
Om 01:00 staat Barbara op het programma of zou iemand anders (Annemieke?) het (vanwege de zwangerschap van Barbara) overnemen.
Nick Cave - Where The Wild Roses Grow
uuhhm okay, dan maak ik het vanavond niet al te laat.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:39 schreef Sirolf het volgende:
Vorige week wisselden ze van nacht omdat dat beter uit kwam. Ik denk dat het nu weer gewoon normaal is hoor.
Ik zie het, leuk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm okay, dan maak ik het vanavond niet al te laat.![]()
HEEEEEEEEEEEEEJ alle cams doen het weer !!!!!!!!!! SUPER!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb er zo'n 100 alleen al van Ancilla met taart over zich heenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Heb even de balans opgemaakt wat ik tijdens de 3FM topics aan (3FM) screenshots heb gemaakt en dat zijn er best een boel.
Dank uquote:
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n 100 alleen al van Ancilla met taart over zich heen![]()
![]()
.
Goedemorgen.
owjah en nog iets om de dag mee te beginnen
[afbeelding]
Gezien mijn twee posts hierboven denk ik daar duidelijk anders over.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:42 schreef Glacier het volgende:
De nieuwe van de Foo Fighters is echt gaaf!
Meen je niet. Niet zo heel erg bijzonder verder, maar eigenlijk ook weer niets mis meequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gezien mijn twee posts hierboven denk ik daar duidelijk anders over.
Op het moment dat ik de lyrics op internet moet opzoeken omdat ik door de teringherrie in het nummer geen tekst meer versta, vind ik zo'n nummer bepaald geen hoogstandje binnen het hedendaagse muzikale spectrum ....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Meen je niet. Niet zo heel erg bijzonder verder, maar eigenlijk ook weer niets mis mee.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op het moment dat ik de lyrics op internet moet opzoeken omdat ik door de teringherrie in het nummer geen tekst meer versta, vind ik zo'n nummer bepaald geen hoogstandje binnen het hedendaagse muzikale spectrum ....
Niks mis meequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:05 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hey!
Even wat foto's spammen die ik met m'n nieuwe camera gemaakt heb.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou idd wel mooi zijn als ze het nu wel een tijdje blijven doen. Meestal doen een aantal van de cams het niet als ze bezig zijn geweest met Serious tv. Naja, ze doen het wel maar het beeld is dan blauw zoals nu ook het geval is met 3 van de 4 camsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:57 schreef Sirolf het volgende:
Ik zie het, leuk.
Hopelijk blijven die dingen de komende tijd werken en liggen ze er niet overmorgen alweer uit...
Dat waren echt leuke pics !quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:33 schreef DaMook het volgende:
Ik heb er zo'n 100 alleen al van Ancilla met taart over zich heen![]()
![]()
.
Goedemorgen.
owjah en nog iets om de dag mee te beginnen
[afbeelding]
Zo schiet 't inderdaad niet op...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:10 schreef -Hans- het volgende:
Goodmorning people!![]()
[..]
Zou idd wel mooi zijn als ze het nu wel een tijdje blijven doen. Meestal doen een aantal van de cams het niet als ze bezig zijn geweest met Serious tv. Naja, ze doen het wel maar het beeld is dan blauw zoals nu ook het geval is met 3 van de 4 cams(het was goed..!).
Enige pluspunt is nu dat ze in elk geval connecten, alleen het blauwe beeld gaat snel vervelen.quote:
Mm, (death) metal is aan jou ook niet besteed dus?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op het moment dat ik de lyrics op internet moet opzoeken omdat ik door de teringherrie in het nummer geen tekst meer versta, vind ik zo'n nummer bepaald geen hoogstandje binnen het hedendaagse muzikale spectrum ....
Death metal op 't kerkhofquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:52 schreef Glacier het volgende:
[..]
Mm, (death) metal is aan jou ook niet besteed dus?
Ieder zijn smaak
Een koptelefoon!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:14 schreef Glacier het volgende:
Wat heeft die cheerleader smiley op haar hoofd?
Ze installeren verborgen cams, zodat we alsnog Stenders in actie kunnen zien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien gaan ze de cams wel fixen.![]()
't zijn wel een boel kabels
Loes in de middagquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ze installeren verborgen cams, zodat we alsnog Stenders in actie kunnen zien.
Nog een klein uurtje tot Loes
Ik vind er vooralsnog weinig aan, ze staat nu 1 of andere maffe pannenset aan te prijzen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Liveshop is verslavend. Dus ik kijk niet
Komt omdat je het geluid uit hebt. Het is hersenspoelingquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind er vooralsnog weinig aan, ze staat nu 1 of andere maffe pannenset aan te prijzen.
Daarom hou ik het geluid ook maar zoveel mogelijk uit. Ik krijg er anders uitslag van.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Komt omdat je het geluid uit hebt. Het is hersenspoeling
Hee, zie ik daar nou een pallet hormonen aankomen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Ik kan bijna niet wachten.
Kan handig zijn. Misschien win ik dan ook meteen de Tour de France ofzoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarom hou ik het geluid ook maar zoveel mogelijk uit. Ik krijg er anders uitslag van.
[..]
Hee, zie ik daar nou een pallet hormonen aankomen?
En je blijft er ook naar kijken, alleen maar voor die historische quotes.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:41 schreef Toad het volgende:
Dat liveshop gebeuren....![]()
"Let op die prijs"
Mwah. Als je van huilen houdt jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
Lightning Crashes
![]()
.
.
Kijk, dít is muziek.
Altijd met Stendz0r.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:53 schreef rubbereend het volgende:
toch fijn dat we met die webcam naar de kabeltrekker mogen kijken
Hield je 't niet droog?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mwah. Als je van huilen houdt ja.
quote:
Loes is oogverblindend vandaag, begrijp ik?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:05 schreef Sirolf het volgende:
En dat was dan de reguliere webcam...
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/14/thumb/img24.jpg]afbeelding][/url]
Ze heeft gewoon stralende blauwe ogenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Loes is oogverblindend vandaag, begrijp ik?
Zeg, zal ik d'r even via Hyves voor je waarschuwen? Dit begint toch wel een beetje de spuigaten uit te lopen...quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg, zal ik d'r even via Hyves voor je waarschuwen? Dit begint toch wel een beetje de spuigaten uit te lopen...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg, zal ik d'r even via Hyves voor je waarschuwen? Dit begint toch wel een beetje de spuigaten uit te lopen...
Geef dr mn nummer maar dan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De Popkwis-aankondiging in MetMichiel doet Michiel ook altijd mét koptelefoon op. Zo stil is dat niet hoor!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:14 schreef Toad het volgende:
Ik leen even de Silent Disco van Sirolf...
[afbeelding]
Overpowered!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:14 schreef Toad het volgende:
Ik leen even de Silent Disco van Sirolf...
[afbeelding]
Overpowered!
I can teach you but I have to charge uit Milkshake van Kelis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:23 schreef Toad het volgende:
Argh, welke regel raakte dat meisje nou? En waarom? Heb ik ff gemist...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
I can teach you but I have to charge uit Milkshake van Kelis.
En waarom? Omdat het zo rebels is.
LOL.quote:
quote:
Cool ! zeker even luisteren, al was het alleen al vanwege de muziek! Playlist al gezien?? Staan een boel vette liedjes op de lijst. O.a. Calvin Harris.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:16 schreef Toad het volgende:
Vanavond bij Move your ass:
De Lowlandsnaam en Essent winnaar Melomanics!
http://www.myspace.com/melomanics
Plaatje van Loes en haar poes al gezien? leuke poes heeft ze, een jonkie zo te zien.quote:
Doen we nooit, Hans!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Plaatje van Loes en haar poes al gezien? leuke poes heeft ze, een jonkie zo te zien.uuhhm, dit klinkt wel wat vaag wat ik net heb getypt, maar je moet vooral niet doordenken!
ik meestal alleen met LdL of het oog en soms Casa Lunaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:02 schreef Toad het volgende:
Ik ben vreemd aan het gaan met...
[afbeelding]
Het laatste wat ik zag was dat ze met kabels bezig waren. Het volgende moment was de webcam blauw...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:44 schreef Feivel1 het volgende:
Waarom is de webcam blauw?
Moet ook gebeuren. Ik kijk dat eigenlijk nooit, alleen die ene keer met The A-Team. Op m'n werk doet dat ding het niet, en hier zit m'n andere browser ervoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:50 schreef Sirolf het volgende:
Het laatste wat ik zag was dat ze met kabels bezig waren. Het volgende moment was de webcam blauw...
Werkzaamheden aan de camera-infrastructuur waarschijnlijk.
C is en vacance?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:01 schreef borisz het volgende:
toch leuk de C&S show zonder C&S maar met S
Ohhw, andere S ook weer. Oké.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:12 schreef borisz het volgende:
ja en S l ook maar de Heer is er gelukkig![]()
Zou wel mooi zijn als de cams het straks weer doen (en 't ook blijven doen).. het blauwe scherm heb ik inmiddels ook wel een beetje gezien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:50 schreef Sirolf het volgende:
Het laatste wat ik zag was dat ze met kabels bezig waren. Het volgende moment was de webcam blauw...
Werkzaamheden aan de camera-infrastructuur waarschijnlijk.
snotver dat mis ik dan weer helemaal!quote:
Tsja, moet je ook maar luisterenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
snotver dat mis ik dan weer helemaal!![]()
Ja het weekend van 16 september!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bijna vakantie las ik? lekker man!![]()
Maricha!
oeh, kicke stad! Met HUL VUL Starbucks! En een Virgin (of was het nou HMV) met heel veel gave muziekboeken!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja het weekend van 16 september!![]()
Edinburgh here we come:
[afbeelding]
Schop eens tegen de webcam zodat ie weer werkt..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:16 schreef MichielV het volgende:
[..]
oeh, kicke stad! Met HUL VUL Starbucks! En een Virgin (of was het nou HMV) met heel veel gave muziekboeken!
Kweenie precies wat er is, ze waren in de hele studio met groot onderhoud bezig vandaag, veel kabels uit systeemplafonds enzo. Zal wel snel weer opgelost zijn. Wel jammer dat ik net vandaag naar de kapper ben geweestquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:18 schreef Sirolf het volgende:
Michiel/Maricha, wat is er eigenlijk met de webcam aan de hand? Sinds vanmiddag is die wel heel erg blauw namelijk. Verbouwingen voor de freaknacht?
Het was te zien inderdaad, één groot kabels-vlokfeest!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:19 schreef MichielV het volgende:
[..]
Kweenie precies wat er is, ze waren in de hele studio met groot onderhoud bezig vandaag, veel kabels uit systeemplafonds enzo. Zal wel snel weer opgelost zijn. Wel jammer dat ik net vandaag naar de kapper ben geweest![]()
Het is de Publieke Omroep, die hebben alles in viervoud in het magazijn klaarliggen hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:22 schreef Marc63 het volgende:
Misschien dat de cams al in Biddinghuizen staan...
En dat van onze belastingcenten...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is de Publieke Omroep, die hebben alles in viervoud in het magazijn klaarliggen hoor.
Heerlijk man! gezien de enthousiaste reactie van Michiel hoef jij je niet te gaan vervelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Ja het weekend van 16 september!![]()
Edinburgh here we come:
[afbeelding]
Was het maar zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is de Publieke Omroep, die hebben alles in viervoud in het magazijn klaarliggen hoor.
Dit is wel heeeel herkenbaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:22 schreef Marc63 het volgende:
@Michiel: En als je ook maar enigszins haar hebt zoals ik, dan zou ik blij zijn dat de cams het niet doen. Mijn haar heeft altijd weer een paar dagen hersteltijd nodig voordat het weer goed zit na een bezoekje aan de kapper.
Dat komt goed uit dan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:16 schreef MichielV het volgende:
[..]
oeh, kicke stad! Met HUL VUL Starbucks! En een Virgin (of was het nou HMV) met heel veel gave muziekboeken!
Ik heb hier een oude speakerset staan, de Cambridge FPS 1000. Het “geinige” is dat deze heel gevoelig is voor atmosferische storingen/signalen. Bijna elke avond kan ik "genieten" van radio Moskou en een Duitse radiozender. Van Creative heb ik jaren geleden al een beter geïsoleerde subwoofer gekregen, maar het is nog niet helemaal opgelost.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:30 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf luistert nu 3FM via kabelradio (via m'n TV-kaart).
De ether-ontvangst is nog steeds 10x niks namelijk. Verrekte atmosferische storingen ook...![]()
Vet coole shirtsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:39 schreef Marc63 het volgende:
Vandaag is mn nieuwe t-shirt binnengekomen:
http://www.premiumtees.nl/proddetail.asp?prod=WTSPR01861
En die van mn broertje:
http://www.premiumtees.nl/proddetail.asp?prod=WTSPR00218
Michiel bedankt voor de tip. Goeie site. Helaas te weinig leuke shirts in mn maat.
Die atmosferische storingen zijn wel erg grappig vaakquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:34 schreef -Hans- het volgende:
Ik heb hier een oude speakerset staan, de Cambridge FPS 1000. Het “geinige” is dat deze heel gevoelig is voor atmosferische storingen/signalen. Bijna elke avond kan ik "genieten" van radio Moskou en een Duitse radiozender. Van Creative heb ik jaren geleden al een beter geïsoleerde subwoofer gekregen, maar het is nog niet helemaal opgelost.
Gelukkig heb ik er tijdens het radioluisteren weinig last van.
D.Rose![]()
Graag gedaan! Wel besteld via de link met ?PARTNER=veenstra erin? Weten ze bij Premiumtees weer wie hun vrienden zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:39 schreef Marc63 het volgende:
Vandaag is mn nieuwe t-shirt binnengekomen:
http://www.premiumtees.nl/proddetail.asp?prod=WTSPR01861
En die van mn broertje:
http://www.premiumtees.nl/proddetail.asp?prod=WTSPR00218
Michiel bedankt voor de tip. Goeie site. Helaas te weinig leuke shirts in mn maat.
Euhm... neequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
Graag gedaan! Wel besteld via de link met ?PARTNER=veenstra erin? Weten ze bij Premiumtees weer wie hun vrienden zijn![]()
De lokale omroep van Haarlem heeft pas sinds vorige maand een internetstream, die lopen dus duidelijk achter...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
Die atmosferische storingen zijn wel erg grappig vaakEen paar jaar geleden pikte ik ipv de lokale omroep een Spaanse zender uit de lucht
En toen hadden die nog geen stream..dat is bij elke zender tegenwoordig nu wel goed geregeld
't gaat hier eigenlijk alleen mis als het helder weer is, maar dan hebben de overige radio's in het huis er ook wat last van. Bij helder weer zie je ook van die sateliet gevallen in de lucht, misschien dat die het signaal verstoren ofzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:45 schreef Glacier het volgende:
Die atmosferische storingen zijn wel erg grappig vaakEen paar jaar geleden pikte ik ipv de lokale omroep een Spaanse zender uit de lucht
En toen hadden die nog geen stream..dat is bij elke zender tegenwoordig nu wel goed geregeld
MetMichiel of Ekstra Weekend?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:50 schreef Glacier het volgende:
Ik wacht nog steeds geduldig op mijn prijzen van 18 mei
Behalve de ekstra weekend flessenopener, die heb ik al
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:50 schreef Glacier het volgende:
Behalve de ekstra weekend flessenopener, die heb ik al
Die heb ik vaker gehoord, maar waar het op slaat heb ik nooit van gehoord.quote:
Waarom denk je anders dat ik vanuit het niets een voornaam post?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
EDIT: Ik denk dat daar mn antwoord was
Die soep smsjes heb ik gemist. Wat was dat dan....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:23 schreef Sirolf het volgende:
De Theoooooo-gekte is vast bedacht door dezelfde mafkees als die met de soep-SMSjes tijdens Serious Request vorig jaar.
Uit het niets een voornaam? Ik ben de laatste dagen Theo al een paar keer tegengekomen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat ik vanuit het niets een voornaam post?
Op een gegeven moment gingen alle berichten in de sms-balk over soep.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die soep smsjes heb ik gemist. Wat was dat dan....![]()
Aha, heb ik gemist inderdaad...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gingen alle berichten in de sms-balk over soep.
Ekstra weekendquote:
pffieuw...gelukkigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:30 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ekstra weekend
Maar ik zag het woord t-shirt en toen moest ik opeens aan de Ekstra weekend prijzen denken
ja klopt, breezers en rosé is uit, nu het sterke werk. Maar het was een reactie op een bericht van Domienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Shotjes zijn nu in volgens Jan van de P.
Gezien mijn vakantie zou dat heeel goed kunnen. En ze zijn meestal nog gratis ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Shotjes zijn nu in volgens Jan van de P.
Ja, Breezers is nu voor mietjes.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:44 schreef borisz het volgende:
[..]
ja klopt, breezers en rosé is uit, nu het sterke werk. Maar het was een reactie op een bericht van Domien![]()
Nee leuke kleur combi voor een kerel juistquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
Ook een leuk shirt. Misschien de (tekst) kleur nog wijzigen...
Of iedereen zat heel aandachtig naar het nieuws en de reclame te luisteren en is nu als een gek naar de winkels aan het rennen om nog snel de geadverteerde producten te kopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:04 schreef Marc63 het volgende:
Tis stil hier. Iedereen hard over zn request aan het nadenken?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:04 schreef Marc63 het volgende:
Security hotfixes van MS, die zojuist online zijn gekomen, ben ik aan het installeren op de pc's hier. Uiteraard staat de radio nog aan, nou dat dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:04 schreef Marc63 het volgende:
Toch wel gezegd dat je van FOK! was hè?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:05 schreef Feivel1 het volgende:
Jeuj, mn request per telefoon ingediend.
Aangezien mn tweelingbroer en ik jarig zijn, wou ik als extra verjaardagkadeau voor hem een request doen
Veel kan, zwart vond ik alleen wat minder...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee leuke kleur combi voor een kerel juistAlleen de tekst gewoon zwart als dat kan?
Natuurlijk niet live in de uitzending zeggen. Anders wordt Maricha boos.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch wel gezegd dat je van FOK! was hè?![]()
Nee, niet gedaan ;-)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch wel gezegd dat je van FOK! was hè?![]()
Op zich zou het wel humor zijn om op een vrijdagavond met het hele FOK!Forum te gaan bellen, zodat iedere beller 'die-en-die van FOK!' is...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:10 schreef borisz het volgende:
Dan is het weer eens vrijdag en hoor je
Hallo met sunchaser van fok!. Gerard en Michiel denken hoesnel kunnen we hem wegdrukken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |