Ik vind er vooralsnog weinig aan, ze staat nu 1 of andere maffe pannenset aan te prijzen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Liveshop is verslavend. Dus ik kijk niet
Komt omdat je het geluid uit hebt. Het is hersenspoelingquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind er vooralsnog weinig aan, ze staat nu 1 of andere maffe pannenset aan te prijzen.
Daarom hou ik het geluid ook maar zoveel mogelijk uit. Ik krijg er anders uitslag van.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Komt omdat je het geluid uit hebt. Het is hersenspoeling
Hee, zie ik daar nou een pallet hormonen aankomen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Ik kan bijna niet wachten.
Kan handig zijn. Misschien win ik dan ook meteen de Tour de France ofzoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarom hou ik het geluid ook maar zoveel mogelijk uit. Ik krijg er anders uitslag van.
[..]
Hee, zie ik daar nou een pallet hormonen aankomen?
En je blijft er ook naar kijken, alleen maar voor die historische quotes.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:41 schreef Toad het volgende:
Dat liveshop gebeuren....![]()
"Let op die prijs"
Mwah. Als je van huilen houdt jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
Lightning Crashes
![]()
.
.
Kijk, dít is muziek.
Altijd met Stendz0r.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:53 schreef rubbereend het volgende:
toch fijn dat we met die webcam naar de kabeltrekker mogen kijken
Hield je 't niet droog?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mwah. Als je van huilen houdt ja.
quote:
Loes is oogverblindend vandaag, begrijp ik?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:05 schreef Sirolf het volgende:
En dat was dan de reguliere webcam...
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/14/thumb/img24.jpg]afbeelding][/url]
Ze heeft gewoon stralende blauwe ogenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Loes is oogverblindend vandaag, begrijp ik?
Zeg, zal ik d'r even via Hyves voor je waarschuwen? Dit begint toch wel een beetje de spuigaten uit te lopen...quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg, zal ik d'r even via Hyves voor je waarschuwen? Dit begint toch wel een beetje de spuigaten uit te lopen...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg, zal ik d'r even via Hyves voor je waarschuwen? Dit begint toch wel een beetje de spuigaten uit te lopen...
Geef dr mn nummer maar dan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De Popkwis-aankondiging in MetMichiel doet Michiel ook altijd mét koptelefoon op. Zo stil is dat niet hoor!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:14 schreef Toad het volgende:
Ik leen even de Silent Disco van Sirolf...
[afbeelding]
Overpowered!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:14 schreef Toad het volgende:
Ik leen even de Silent Disco van Sirolf...
[afbeelding]
Overpowered!
I can teach you but I have to charge uit Milkshake van Kelis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:23 schreef Toad het volgende:
Argh, welke regel raakte dat meisje nou? En waarom? Heb ik ff gemist...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
I can teach you but I have to charge uit Milkshake van Kelis.
En waarom? Omdat het zo rebels is.
LOL.quote:
quote:
Cool ! zeker even luisteren, al was het alleen al vanwege de muziek! Playlist al gezien?? Staan een boel vette liedjes op de lijst. O.a. Calvin Harris.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:16 schreef Toad het volgende:
Vanavond bij Move your ass:
De Lowlandsnaam en Essent winnaar Melomanics!
http://www.myspace.com/melomanics
Plaatje van Loes en haar poes al gezien? leuke poes heeft ze, een jonkie zo te zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |