Ze was er vandaag ook hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:00 schreef Timo20 het volgende:Tot morgen
![]()
Hans: komt die Loes dan nog eens terug?
![]()
![]()
Elke dag is ze er.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:00 schreef Timo20 het volgende:Tot morgen
![]()
Hans: komt die Loes dan nog eens terug?
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Elke dag is ze er.![]()
Oeh, lekkere uuropener.
RabRadio van 14:00-16:00.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]zeker als ik nog op m`n werk ben
Yup dan ben ik nog op m`n werkquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
RabRadio van 14:00-16:00.
Live moving pictures
Misschien wordt de webcam ook gepodcastquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Yup dan ben ik nog op m`n werk
moet tot half 5 werken. Dan zou ze beter eens een keertje bij Michiel langs komen
Das een ideequote:Op maandag 13 augustus 2007 22:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Misschien wordt de webcam ook gepodcast
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Haha! soort van uitzending gemistquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Lekker liedje man!quote:
Vind het niet eens een slecht ideequote:Op maandag 13 augustus 2007 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha! soort van uitzending gemist![]()
Misschien is het wel een gat in de markt joh! als het niets is dan kan het altijd nog aan John de Mol verkocht worden.quote:
quote:9,41 MB in totaal
301 screenshots
Bij mij is het zelfs nog erger.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien is het wel een gat in de markt joh! als het niets is dan kan het altijd nog aan John de Mol verkocht worden.Onee, die houdt er ook mee op.
Heb even de balans opgemaakt wat ik tijdens de 3FM topics aan (3FM) screenshots heb gemaakt en dat zijn er best een boel.
[..]
![]()
Dude!!!! wow, goede genade dat zijn er echt veel man.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij is het zelfs nog erger.
2027 op desktop en 1051 op m'n laptop![]()
M`n broertje had `m ook ff opstaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Die geweldige aflevering van South Park over Mohammed is op Comedy Central.![]()
"jumpsensatie"quote:Kei-week >> M.m.v. jumpsensatie Jeckyll&Hyde, Hilbrand Nawijn, Dj Laidback Luke, Marcel Woods. Openingswoord door burgemeester Wallage.
Op een andere Grote Markt is een stuk minder te doen:quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:45 schreef -Hans- het volgende:
Fuck... ik had op de Grote Markt moeten zijn want daar is het feest!
[afbeelding]
[..]
"jumpsensatie"![]()
Laidback Luke is wel erg cool!zou Hilbrand Nawijn ook gaan jumpen?
![]()
Ziet er wel mooi uit, maar idd wel rustig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op een andere Grote Markt is een stuk minder te doen:
[afbeelding]
Jup, opening Kei-Week is vandaag begonnen. Heb jij (of iemand anders) ooit gehoord van de Haagse band R.O.O.O.M ? die treden vrijdag op, en volgens Edwin Jansen (die van Idols en Anouk) zal deze groep dit jaar haar grote doorbraak beleven. 't is jammer dat de rest van de vrijdag niet echt heel spannend is, anders was ik ws. wel even gaan kijken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:54 schreef Toad het volgende:
Intro week Hans?
Vorige week wisselden ze van nacht omdat dat beter uit kwam. Ik denk dat het nu weer gewoon normaal is hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:21 schreef -Hans- het volgende:
BEP? uuhhm, daar heb ik qua muziek niet echt veel mee.![]()
Om 01:00 staat Barbara op het programma of zou iemand anders (Annemieke?) het (vanwege de zwangerschap van Barbara) overnemen.
Nick Cave - Where The Wild Roses Grow
uuhhm okay, dan maak ik het vanavond niet al te laat.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:39 schreef Sirolf het volgende:
Vorige week wisselden ze van nacht omdat dat beter uit kwam. Ik denk dat het nu weer gewoon normaal is hoor.
Ik zie het, leuk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm okay, dan maak ik het vanavond niet al te laat.![]()
HEEEEEEEEEEEEEJ alle cams doen het weer !!!!!!!!!! SUPER!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb er zo'n 100 alleen al van Ancilla met taart over zich heenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Heb even de balans opgemaakt wat ik tijdens de 3FM topics aan (3FM) screenshots heb gemaakt en dat zijn er best een boel.
Dank uquote:
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n 100 alleen al van Ancilla met taart over zich heen![]()
![]()
.
Goedemorgen.
owjah en nog iets om de dag mee te beginnen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |