Dat close-up enzo ook? Lachequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zit op dit moment iemand met de webcam te spelen @ de studio. Dat doe ik dus niet zelf.
Begint met een M en eindigt op ichiel ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:48 schreef Sirolf het volgende:
Er zit op dit moment iemand met de webcam te spelen @ de studio. Dat doe ik dus niet zelf.
Het leuke was... voor de vakantie had ik de nieuwe Timbaland nog nooit gehoord en in de week dat ik terug kwam werd ie Megahitquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk om te lezen Marc.Heb bij de plaat van Timbaland niet een speciaal gevoel, maar ik vind de plaat zelf gewoon erg fijn.
QFT~!quote:Killers zijn gewoon TOF !
Tijdje terug heb ik wat pics van haar hier geplaatst. Heb je die al gezien?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoe krijg jij die screens zo mooi?
Want ik wil stagaire Loes natuurlijk op mn bureaublad
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begint met een M en eindigd op ichiel ?(niet MichielV dus)
Neequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tijdje terug heb ik wat pics van haar hier geplaatst. Heb je die al gezien?
Ja, volgens mij wel. Hoe kreeg jij die zo mooi?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tijdje terug heb ik wat pics van haar hier geplaatst. Heb je die al gezien?
Tijd Voor Purplerose?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:52 schreef purplerose het volgende:
En ook hier! een tvp!
Amen mie boyquote:
[3FM #230] Tweedertūgquote:
Cam stond net goed en ik zat op het juiste moment achter de pc..quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja, volgens mij wel. Hoe kreeg jij die zo mooi?
wauw, cutiequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[3FM #230] Tweedertūg(=directe link)
Shaaa-wing!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Cam stond net goed en ik zat op het juiste moment achter de pc..
Zag het, en is inmiddels aangepast.quote:
ah! dat is wel een hele leuke timming ja. Zo duurde de vakantie dus net wat langer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:51 schreef Marc63 het volgende:
Het leuke was... voor de vakantie had ik de nieuwe Timbaland nog nooit gehoord en in de week dat ik terug kwam werd ie Megahit
[..]
QFT~!
Had ik maar zoveel geluk...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Cam stond net goed en ik zat op het juiste moment achter de pc..
http://rabradio.kro.nl/page/doucheradio/52743quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |