quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Blue Lagoon - Break My Stride nooit meer langskomt. Ook een erg fijne DEUTSCHE SCHALLPLATTE.
Ik was je al kwijt, ik had back-up nodigquote:
Haquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was je al kwijt, ik had back-up nodig
quote:
Nope. Had zaterdagavond als rosé avond gepland, maar daar kwam een lekkere Maastrichtse terrasavond met bierquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hey RW. Nog lekker aan de rosé geweest van het weekend?
Rosé-avondquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Had zaterdagavond als rosé avond gepland, maar daar kwam een lekkere Maastrichtse terrasavond met biertussendoor
.
Jij wel?
quote:
quote:
Hmm.. proost dan.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:22 schreef -Hans- het volgende:
Yellow Pearl - Over the mountain![]()
![]()
* -Hans- heeft ondertussen een biertje opengetrokken. Zulk mooi weer moet gevierd worden.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Rosé-avond.
Vrijdagavond had ik een bbq dus heb ik idd wat wit biertjes en wat rosé gehad.
A.s. vrijdag vrijgenomen. Ga ik donderdagavond maar 's ff de stad in (al is het dan weer gebeurt met het mooie weer geloof ik).
Thanksquote:
Dat kan je wel zeggen ja:quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:54 schreef Numbie het volgende:
Volgens mij is Michiel de grootste Crowded House fan van het hele 3FM team...![]()
Ze heeft twee functies: producer in opleiding en lekker wijf.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:01 schreef -Hans- het volgende:
Naast Kinie van Oord is er tijdens RabRadio een producer in opleiding(?) aanwezig. Aangezien vrouwelijk schoon door de meesten wel wordt gewaardeerd heb ik hier 2 aardige pics van de, tot op heden onbekende, producer in opleiding.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
* -Hans- vlucht weer richting de zon.
Ze is al best lang in opleiding. Ik dacht dat het gewoon een stage was.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:01 schreef -Hans- het volgende:
Naast Kinie van Oord is er tijdens RabRadio een producer in opleiding(?) aanwezig. Aangezien vrouwelijk schoon door de meesten wel wordt gewaardeerd heb ik hier 2 aardige pics van de, tot op heden onbekende, producer in opleiding.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke zon?quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze heeft twee functies: producer in opleiding en lekker wijf.
Vergeleken bij Sander L en Coen S is dit echt een verademingquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
Wat heeft deze Sander toch een irritante stem
Qua stem hoor ik liever Sander L en Coen....quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vergeleken bij Sander L en Coen S is dit echt een verademing
Dat meisje is niks voor de radioquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:01 schreef -Hans- het volgende:
Naast Kinie van Oord is er tijdens RabRadio een producer in opleiding(?) aanwezig. Aangezien vrouwelijk schoon door de meesten wel wordt gewaardeerd heb ik hier 3 aardige pics van de, tot op heden onbekende, producer in opleiding.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* -Hans- vlucht weer richting de zon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |