hey, er is nooit te veel U2 hč!quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:00 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen
Ik zeg: Draai in the name of love geen U2 meer vandaag
Klopt! wel weer een heerlijke platen hoor tijdens de AV.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:25 schreef Againzender het volgende:
Wes Cunningham, ook nooit meer wat van gehoord volgens mij.
SUPER ! hopelijk komt 'ie op de radio, dan kunnen wij ook meegenieten van de mix.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:30 schreef MadSteven het volgende:
In ieder geval is mijn mashup klaar. Het is The Four Nonblondes vs Bobby McFerrin vs The Egg - What's Up Be Happy (mashed by Steven Asselman) geworden. Naar aanleiding van een uitspraak van Gerard Ekdom op KX Radio dat ie What's Up nogal op Don't worry be happy vond lijken. Dat is een van de uitgangspunten van een mashup, maar het probleem was dat beide platen volgens mij zonder metronoom zijn ingespeeld, of in ieder geval What's Up niet superstrak. Dus pak je The Egg (Walking Away) gooi je de baslijn door elkaar en plak je hem op de beat van die plaat, klooi je nog wat met effecten en je hebt opeens een Electrotrash mashup.
Misschien vind Paul Rabbering het wat (tenslotte zit David Guetta vs The Egg - Love Don't Let Me Go (Walking Away) heel stiekem erin), dan hoor je hem nog eens in de vrijdagmiddagmix, maar ik ben er zelf niet helemaal blij mee. Mijn eerste keer geremixed met de multitracker en de geoefende luistereraar zal het eraan af horen. Maar ach, ben ik weer fijn bezig geweest dit weekend, moet je maar denken...![]()
Ennuh, hij is verstuurd.
Ja, op de fiets werd ook al In a room van Dodgy gedraaid, erg lekkerquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:58 schreef -Hans- het volgende:
Morguh![]()
[..]
Klopt! wel weer een heerlijke platen hoor tijdens de AV.![]()
Goede plaat inderdaad.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:03 schreef Againzender het volgende:
Ja, op de fiets werd ook al In a room van Dodgy gedraaid, erg lekker
Inderdaad, daar kom ik zelfs niet eens voor m'n bed uit. Extreem weinig dus. Je zou dan dus 50 uur (bijna 2 weken) moeten werken om 100 euro te kunnen ontvangen, schiet niet op dus.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:02 schreef -Hans- het volgende:
2 euro in een uur?! dat lijkt mij vrij weinig voor vakantiewerk. edit: dat is dus het minimum jeugdloon.
Schiet zeker niet, maar wat een bizar laag bedrag ook die 2 euro. Mag toch hopen dat het 2 euro netto is... Weet niet om welke branche het hier ging, maar dan nog is het erg weinig.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:05 schreef Sirolf het volgende:
Inderdaad, daar kom ik zelfs niet eens voor m'n bed uit. Extreem weinig dus. Je zou dan dus 50 uur (bijna 2 weken) moeten werken om 100 euro te kunnen ontvangen, schiet niet op dus.
Ja, dat was ook wel ernstig.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Verwende oudjes
Ga je drukmaken om die jongen die niet wist wat een arbeidsovereenkomst was
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik ga nog fotos maken buiten!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:15 schreef Wheeling het volgende:
Nou hier in Zeeland begint het net te regenen![]()
ja zou het zeker nog even vastleggen dat mooie weer, wie weet waneer het weer komtquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik ga nog fotos maken buiten!
Volgens de buienradar begint het hier zo rond 15.15 uur (Haarlemmermeer). Ik ga dus maar niet weg op de fiets, want dan weet ik zeker dat ik doorweekt terug kom.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:15 schreef Wheeling het volgende:
Nou hier in Zeeland begint het net te regenen![]()
Ik vind het jammer dat Blue Lagoon - Break My Stride nooit meer langskomt. Ook een erg fijne DEUTSCHE SCHALLPLATTE.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:21 schreef -Hans- het volgende:
Hopelijk staat Yves Larock - Rise up nog op de playlist voor vandaag, fijne zomerplaat.
Da's dus Michiel (welke Michiel? Eijsbouts! Eijsbouts!)quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die linkergozert heeft echt hoofdluis volgens mij
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Droom jij soms ook 's nachts over Joss?![]()
![]()
quote:
Ik rolde hier ook van mijn stoelquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Blue Lagoon - Break My Stride nooit meer langskomt. Ook een erg fijne DEUTSCHE SCHALLPLATTE.
Ik was je al kwijt, ik had back-up nodigquote:
Haquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was je al kwijt, ik had back-up nodig
quote:
Nope. Had zaterdagavond als rosé avond gepland, maar daar kwam een lekkere Maastrichtse terrasavond met bierquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hey RW. Nog lekker aan de rosé geweest van het weekend?
Rosé-avondquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Had zaterdagavond als rosé avond gepland, maar daar kwam een lekkere Maastrichtse terrasavond met biertussendoor
.
Jij wel?
quote:
quote:
Hmm.. proost dan.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:22 schreef -Hans- het volgende:
Yellow Pearl - Over the mountain![]()
![]()
* -Hans- heeft ondertussen een biertje opengetrokken. Zulk mooi weer moet gevierd worden.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Rosé-avond.
Vrijdagavond had ik een bbq dus heb ik idd wat wit biertjes en wat rosé gehad.
A.s. vrijdag vrijgenomen. Ga ik donderdagavond maar 's ff de stad in (al is het dan weer gebeurt met het mooie weer geloof ik).
Thanksquote:
Dat kan je wel zeggen ja:quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:54 schreef Numbie het volgende:
Volgens mij is Michiel de grootste Crowded House fan van het hele 3FM team...![]()
Ze heeft twee functies: producer in opleiding en lekker wijf.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:01 schreef -Hans- het volgende:
Naast Kinie van Oord is er tijdens RabRadio een producer in opleiding(?) aanwezig. Aangezien vrouwelijk schoon door de meesten wel wordt gewaardeerd heb ik hier 2 aardige pics van de, tot op heden onbekende, producer in opleiding.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
* -Hans- vlucht weer richting de zon.
Ze is al best lang in opleiding. Ik dacht dat het gewoon een stage was.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:01 schreef -Hans- het volgende:
Naast Kinie van Oord is er tijdens RabRadio een producer in opleiding(?) aanwezig. Aangezien vrouwelijk schoon door de meesten wel wordt gewaardeerd heb ik hier 2 aardige pics van de, tot op heden onbekende, producer in opleiding.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke zon?quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze heeft twee functies: producer in opleiding en lekker wijf.
Vergeleken bij Sander L en Coen S is dit echt een verademingquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
Wat heeft deze Sander toch een irritante stem
Qua stem hoor ik liever Sander L en Coen....quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vergeleken bij Sander L en Coen S is dit echt een verademing
Dat meisje is niks voor de radioquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:01 schreef -Hans- het volgende:
Naast Kinie van Oord is er tijdens RabRadio een producer in opleiding(?) aanwezig. Aangezien vrouwelijk schoon door de meesten wel wordt gewaardeerd heb ik hier 3 aardige pics van de, tot op heden onbekende, producer in opleiding.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* -Hans- vlucht weer richting de zon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |