Ik heb niet eens een 3FM-shirt (en ik beheer 3fmfan.nlquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:30 schreef MadSteven het volgende:
Goedemorgeh,
Werd om 11:30 wakker en besloot eens me te oriënteren op platen voor in de freakandelmix met freaksaus. Kwam via via op 3fmfan.nl terecht en ik dacht: "hee, deze mafketel heeft ook een 3FM t-shirt gekocht die die regelmatig aan heeft". Et voila, ich bin hier.
Zet zo 3FM op, ben nu nog even een uurtje Gerard op KX (lijstenparade 1993) aan het beluisteren. Ook leuk.
Emo!quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:23 schreef purplerose het volgende:
Ik ben met me eigenwijze hooffie een kast zwart aan het verven met 25gr
Doe eens lievvvvvvvvv, Niet alles wat SL doet is kut.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:34 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
. Vlaggetje met 50 kilo lood eraan. Hier Sander, vangen!
Welkom!quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:30 schreef MadSteven het volgende:
Goedemorgeh,
Werd om 11:30 wakker en besloot eens me te oriënteren op platen voor in de freakandelmix met freaksaus. Kwam via via op 3fmfan.nl terecht en ik dacht: "hee, deze mafketel heeft ook een 3FM t-shirt gekocht die die regelmatig aan heeft". Et voila, ich bin hier.
Zet zo 3FM op, ben nu nog even een uurtje Gerard op KX (lijstenparade 1993) aan het beluisteren. Ook leuk.
Schilder ze.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:52 schreef purplerose het volgende:
Ik ga straks verder met me kast zwart verven (ben gister gelijk voor emo uitgescholden)
eeejjjjquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:43 schreef MadSteven het volgende:
Ach, ramen dichthouden, schermen naar beneden, gordijnen dicht en dan is het best te doen binnen.
Ik stop net een van de drie ceedeetjes erin die ik door elkaar ga mixen.
Hè, ik wil al tijden een MetMichielBadEendje en een "Ik sta vooran met m'n vlaggetje"-vlaggetje. Vooral het badeentje overigens.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een 3FM-shirt (en ik beheer 3fmfan.nl). Ik heb alleen wel 2 MetMichielInBadEendjes en een sleutelhanger en een "ik sta vooraan met mn vlaggetje"-vlaggetje en een Arbeidsvitaminen keycord.
![]()
Welkom hier!
Tis naar aanleiding van Gerard's uitspraak op kxradio dat er twee platen veel op elkaar leken. Ik mix er een derde doorheen en stuur hem in ieder geval naar Ekkie op. Voor de rest heb ik weinig officiele mogelijkheden om hem online te zetten - buma stemra en zo. Als jij iets weet, mag je het zeggen. En als je geïnteresseerd ben, stuur ik het resultaat wel op als je even mailt naar Steven.Asselman@gmail.com waar ik het heen mag sturen. No problem there.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
eeejjjjSteven
Welkom welkom welkom!
Gooi jij jouw mix toevallig nog ergens online?
E-mail adres staat @ mijn profielquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:55 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Tis naar aanleiding van Gerard's uitspraak op kxradio dat er twee platen veel op elkaar leken. Ik mix er een derde doorheen en stuur hem in ieder geval naar Ekkie op. Voor de rest heb ik weinig officiele mogelijkheden om hem online te zetten - buma stemra en zo. Als jij iets weet, mag je het zeggen. En als je geïnteresseerd ben, stuur ik het resultaat wel op als je even mailt naar Steven.Asselman@gmail.com waar ik het heen mag sturen. No problem there.
Welkomquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:30 schreef MadSteven het volgende:
Goedemorgeh,
Ik wijk graag een beetje af van het voor de hand liggendequote:Op zondag 5 augustus 2007 15:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die kast paars of rose verven had meer voor de hand gelegen ...
quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik wijk graag een beetje af van het voor de hand liggende
Maar me 2 muren zijn blauw en de ingebouwde kasten zijn 2 tinten lila/paars
quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Misschien kom ik met de spreekwoordelijk mosterd na de maaltijd. Maar dit nummer kwam zojuist voorbij op tmf toen ik even binnen ging kijken. Lekker nummer zeg!![]()
Vind je?quote:
Drukker dan normaal op zondagavond, toch?quote:
Zou heel goed kunnen, ik ben hier niet echt vaak op zondagavond...quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Drukker dan normaal op zondagavond, toch?
Mooi.quote:
PR!quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:52 schreef purplerose het volgende:
ech wel!
Dankje CS!quote:
<-- wCzquote:
Hehehehehe, thx muts!quote:
Dat dacht ik alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |