Dat komt goed uit dan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:16 schreef MichielV het volgende:
[..]
oeh, kicke stad! Met HUL VUL Starbucks! En een Virgin (of was het nou HMV) met heel veel gave muziekboeken!
Ik heb hier een oude speakerset staan, de Cambridge FPS 1000. Het “geinige” is dat deze heel gevoelig is voor atmosferische storingen/signalen. Bijna elke avond kan ik "genieten" van radio Moskou en een Duitse radiozender. Van Creative heb ik jaren geleden al een beter geïsoleerde subwoofer gekregen, maar het is nog niet helemaal opgelost.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:30 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf luistert nu 3FM via kabelradio (via m'n TV-kaart).
De ether-ontvangst is nog steeds 10x niks namelijk. Verrekte atmosferische storingen ook...![]()
Vet coole shirtsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:39 schreef Marc63 het volgende:
Vandaag is mn nieuwe t-shirt binnengekomen:
http://www.premiumtees.nl/proddetail.asp?prod=WTSPR01861
En die van mn broertje:
http://www.premiumtees.nl/proddetail.asp?prod=WTSPR00218
Michiel bedankt voor de tip. Goeie site. Helaas te weinig leuke shirts in mn maat.
Die atmosferische storingen zijn wel erg grappig vaakquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:34 schreef -Hans- het volgende:
Ik heb hier een oude speakerset staan, de Cambridge FPS 1000. Het “geinige” is dat deze heel gevoelig is voor atmosferische storingen/signalen. Bijna elke avond kan ik "genieten" van radio Moskou en een Duitse radiozender. Van Creative heb ik jaren geleden al een beter geïsoleerde subwoofer gekregen, maar het is nog niet helemaal opgelost.
Gelukkig heb ik er tijdens het radioluisteren weinig last van.
D.Rose![]()
Graag gedaan! Wel besteld via de link met ?PARTNER=veenstra erin? Weten ze bij Premiumtees weer wie hun vrienden zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:39 schreef Marc63 het volgende:
Vandaag is mn nieuwe t-shirt binnengekomen:
http://www.premiumtees.nl/proddetail.asp?prod=WTSPR01861
En die van mn broertje:
http://www.premiumtees.nl/proddetail.asp?prod=WTSPR00218
Michiel bedankt voor de tip. Goeie site. Helaas te weinig leuke shirts in mn maat.
Euhm... neequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
Graag gedaan! Wel besteld via de link met ?PARTNER=veenstra erin? Weten ze bij Premiumtees weer wie hun vrienden zijn![]()
De lokale omroep van Haarlem heeft pas sinds vorige maand een internetstream, die lopen dus duidelijk achter...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
Die atmosferische storingen zijn wel erg grappig vaakEen paar jaar geleden pikte ik ipv de lokale omroep een Spaanse zender uit de lucht
En toen hadden die nog geen stream..dat is bij elke zender tegenwoordig nu wel goed geregeld
't gaat hier eigenlijk alleen mis als het helder weer is, maar dan hebben de overige radio's in het huis er ook wat last van. Bij helder weer zie je ook van die sateliet gevallen in de lucht, misschien dat die het signaal verstoren ofzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:45 schreef Glacier het volgende:
Die atmosferische storingen zijn wel erg grappig vaakEen paar jaar geleden pikte ik ipv de lokale omroep een Spaanse zender uit de lucht
En toen hadden die nog geen stream..dat is bij elke zender tegenwoordig nu wel goed geregeld
MetMichiel of Ekstra Weekend?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:50 schreef Glacier het volgende:
Ik wacht nog steeds geduldig op mijn prijzen van 18 mei
Behalve de ekstra weekend flessenopener, die heb ik al
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:50 schreef Glacier het volgende:
Behalve de ekstra weekend flessenopener, die heb ik al
Die heb ik vaker gehoord, maar waar het op slaat heb ik nooit van gehoord.quote:
Waarom denk je anders dat ik vanuit het niets een voornaam post?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
EDIT: Ik denk dat daar mn antwoord was
Die soep smsjes heb ik gemist. Wat was dat dan....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:23 schreef Sirolf het volgende:
De Theoooooo-gekte is vast bedacht door dezelfde mafkees als die met de soep-SMSjes tijdens Serious Request vorig jaar.
Uit het niets een voornaam? Ik ben de laatste dagen Theo al een paar keer tegengekomen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat ik vanuit het niets een voornaam post?
Op een gegeven moment gingen alle berichten in de sms-balk over soep.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die soep smsjes heb ik gemist. Wat was dat dan....![]()
Aha, heb ik gemist inderdaad...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gingen alle berichten in de sms-balk over soep.
Ekstra weekendquote:
pffieuw...gelukkigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:30 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ekstra weekend
Maar ik zag het woord t-shirt en toen moest ik opeens aan de Ekstra weekend prijzen denken
ja klopt, breezers en rosé is uit, nu het sterke werk. Maar het was een reactie op een bericht van Domienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Shotjes zijn nu in volgens Jan van de P.
Gezien mijn vakantie zou dat heeel goed kunnen. En ze zijn meestal nog gratis ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Shotjes zijn nu in volgens Jan van de P.
Ja, Breezers is nu voor mietjes.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:44 schreef borisz het volgende:
[..]
ja klopt, breezers en rosé is uit, nu het sterke werk. Maar het was een reactie op een bericht van Domien![]()
Nee leuke kleur combi voor een kerel juistquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
Ook een leuk shirt. Misschien de (tekst) kleur nog wijzigen...
Of iedereen zat heel aandachtig naar het nieuws en de reclame te luisteren en is nu als een gek naar de winkels aan het rennen om nog snel de geadverteerde producten te kopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:04 schreef Marc63 het volgende:
Tis stil hier. Iedereen hard over zn request aan het nadenken?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:04 schreef Marc63 het volgende:
Security hotfixes van MS, die zojuist online zijn gekomen, ben ik aan het installeren op de pc's hier. Uiteraard staat de radio nog aan, nou dat dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:04 schreef Marc63 het volgende:
Toch wel gezegd dat je van FOK! was hè?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:05 schreef Feivel1 het volgende:
Jeuj, mn request per telefoon ingediend.
Aangezien mn tweelingbroer en ik jarig zijn, wou ik als extra verjaardagkadeau voor hem een request doen
Veel kan, zwart vond ik alleen wat minder...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee leuke kleur combi voor een kerel juistAlleen de tekst gewoon zwart als dat kan?
Natuurlijk niet live in de uitzending zeggen. Anders wordt Maricha boos.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch wel gezegd dat je van FOK! was hè?![]()
Nee, niet gedaan ;-)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch wel gezegd dat je van FOK! was hè?![]()
Op zich zou het wel humor zijn om op een vrijdagavond met het hele FOK!Forum te gaan bellen, zodat iedere beller 'die-en-die van FOK!' is...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:10 schreef borisz het volgende:
Dan is het weer eens vrijdag en hoor je
Hallo met sunchaser van fok!. Gerard en Michiel denken hoesnel kunnen we hem wegdrukken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |