Tsja, ik vond het ook een lastige keus. Maar heb ergens gelezen dat Air Traffic live een beetje tegenvalt. Volgens mij zei JeroenV dat. En Damien vs. Mika vind ik dan iets makkelijker.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Voor alle mensen die nog steeds aan het twijfelen zijn of ze naar Damien Rice, Mika of Air Traffic gaan.
Dat is een keer wat anders dan pc's die hangen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:37 schreef Wheeling het volgende:
ja Michiel V zijn knopje bleef hangen![]()
Bijna hetzelfdequote:Op maandag 13 augustus 2007 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
nee Elvis, maar dan de junkie XL versie![]()
De groeten terugquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:38 schreef Maricha het volgende:
Jullie krijgen de groeten van Michiel/afzuigkapfilter
Dat zouden ze wel willen......ECHT NIET DUSquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Breng jij Coen en Sander ook steeds ?![]()
Dat was volgens mij een Renault Megane. Dus eigenlijk is die alleen maar zo klein omdat het Coen's auto is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Breng jij Coen en Sander ook steeds ?![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat zouden ze wel willen......ECHT NIET DUS
Groeten terug.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:38 schreef Maricha het volgende:
Jullie krijgen de groeten van Michiel/afzuigkapfilter
Jup, en dan mogen de technische mannen (zoals afzuigkapfilter) het oplossen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:37 schreef Sirolf het volgende:
Meestal zijn het de jocks die dat doen...
wel dus http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/221622quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat was volgens mij een Renault Megane. Dus eigenlijk is die alleen maar zo klein omdat het Coen's auto is.
De 3FM Van zal ook niet meer gaan. Is die echt op de Zwarte Cross naar zn grootje gegaan? Misschien had ik er dan toch niet tegenaan moeten zeiken
Michiel (welke Michiel, VEENSTRA VEENSTRA) moet eens ophouden met het slaan op de spullen van de NOBquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is een keer wat anders dan pc's die hangen.![]()
Walnootje?/kevertje?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Coen heeft echt een gele auto, maar de mijne is pas echt een klein geel autootje![]()
okquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Coen heeft echt een gele auto, maar de mijne is pas echt een klein geel autootje![]()
Ah gelukkig. Ik had alleen maar de foto's gezien. Het bericht nog niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
wel dus http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/221622
quote:
quote:
wil je ook een badeend voor mij meenemen ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:46 schreef Toad het volgende:
[[url=http://tinypic.ca/thumbsnew/dn2d0y2e5y1m4iyjogcu.jpg]afbeelding][/URL]
Zoiets wordt het dan dus...
Ik zag op internet nog wel goede 'aanbiedingen':quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:48 schreef borisz het volgende:
[..]
wil je ook een badeend voor mij meenemen ?![]()
LOLquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:41 schreef Wheeling het volgende:
[..]
Michiel (welke Michiel, VEENSTRA VEENSTRA) moet eens ophouden met het slaan op de spullen van de NOB![]()
en dan zijn de kaarten ongeldigquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:52 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik zag op internet nog wel goede 'aanbiedingen':
Check ook deze.
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
We hebben het er net over.....eens kijken of die in mijn kleine gele autootje passen (fiat cinquecento)
Smokers wordt denk ik niet gedraaid. Ik heb net namelijk Blood al aangevraagdquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:56 schreef Timo20 het volgende:
Michiel: komen Editors - Smokers Outside The Hospital Doors nog voorbij het volgende uur??
Zoniet, kan ik `m dan bij deze aanvragen?![]()
![]()
![]()
![]()
Lekkere track trouwens van de Foo`s![]()
applaus!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, dat had ik niet gelezen
goed gegokt dus
Ook goedquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Smokers wordt denk ik niet gedraaid. Ik heb net namelijk Blood al aangevraagd
Heb jij ook zo'n extra vleugel geval op je auto zitten zodat ' ie niet de lucht inschiet als je op de snelweg rijdt?quote:
Nee hoor, geen achter spoiler! Maar ook niet zo verlaagd gelukkig (met al die drempels hier in H'sum)quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n extra vleugel geval op je auto zitten zodat ' ie niet de lucht inschiet als je op de snelweg rijdt?![]()
[afbeelding]
wel een geinig model btw.
Olé?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/13/thumb/img38.jpg]afbeelding][/url]
Spoiler! zo heet dat inderdaad, kon even niet op de naam komen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:14 schreef Maricha het volgende:
Nee hoor, geen achter spoiler! Maar ook niet zo verlaagd gelukkig (met al die drempels hier in H'sum)
Nice!quote:Wel een sporting, dus lekker snel
liggen ze nog niet in de winkel ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:16 schreef Sirolf het volgende:
Michiels Pepernoten Countdown!
Nog 96 dagen, en dan mag je ze weer knagen!
![]()
quote:
Meestal met mijn verjaardag, weekend van 15/16 September...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:16 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat ze voor het eind van de maand al wel weer in de winkel liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |