en dan zijn de kaarten ongeldigquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:52 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik zag op internet nog wel goede 'aanbiedingen':
Check ook deze.
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
We hebben het er net over.....eens kijken of die in mijn kleine gele autootje passen (fiat cinquecento)
Smokers wordt denk ik niet gedraaid. Ik heb net namelijk Blood al aangevraagdquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:56 schreef Timo20 het volgende:
Michiel: komen Editors - Smokers Outside The Hospital Doors nog voorbij het volgende uur??
Zoniet, kan ik `m dan bij deze aanvragen?![]()
![]()
![]()
![]()
Lekkere track trouwens van de Foo`s![]()
applaus!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, dat had ik niet gelezen
goed gegokt dus
Ook goedquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Smokers wordt denk ik niet gedraaid. Ik heb net namelijk Blood al aangevraagd
Heb jij ook zo'n extra vleugel geval op je auto zitten zodat ' ie niet de lucht inschiet als je op de snelweg rijdt?quote:
Nee hoor, geen achter spoiler! Maar ook niet zo verlaagd gelukkig (met al die drempels hier in H'sum)quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n extra vleugel geval op je auto zitten zodat ' ie niet de lucht inschiet als je op de snelweg rijdt?![]()
[afbeelding]
wel een geinig model btw.
Olé?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/13/thumb/img38.jpg]afbeelding][/url]
Spoiler! zo heet dat inderdaad, kon even niet op de naam komen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:14 schreef Maricha het volgende:
Nee hoor, geen achter spoiler! Maar ook niet zo verlaagd gelukkig (met al die drempels hier in H'sum)
Nice!quote:Wel een sporting, dus lekker snel
liggen ze nog niet in de winkel ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:16 schreef Sirolf het volgende:
Michiels Pepernoten Countdown!
Nog 96 dagen, en dan mag je ze weer knagen!
![]()
quote:
Meestal met mijn verjaardag, weekend van 15/16 September...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:16 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat ze voor het eind van de maand al wel weer in de winkel liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |