Vorig jaar bestond Ekstra Weekend nog niet. Ik weet niet meer waarvan, maar volgens mij was het idd vanwege een tegoedje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorig jaar (volgens mij) mocht Eric eerder weg van Michiel, dus hij had nog wat van 'm tegoed.
Nee, dat was op Werchter dit jaarquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorig jaar (volgens mij) mocht Eric eerder weg van Michiel, dus hij had nog wat van 'm tegoed.
ff bij hem slijmen dat zijn kannibalen-grappen niet slecht waren, en je zit in de programmering?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Eric bepaalt alles bij 3FM![]()
Stiekem hebben alle 3FM-jocks een grote tattoo met een foto van Eric met de tekst 'You respect my authority!'quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
ff bij hem slijmen dat zijn kannibalen-grappen niet slecht waren, en je zit in de programmering?
Hahahahahhahahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stiekem hebben alle 3FM-jocks een grote tattoo met een foto van Eric met de tekst 'You respect my authority!'
Donderdag--->Lowlands----> De Lage Landen ----> Nederland-----> Het Wilhelmus?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:32 schreef borisz het volgende:
nog maar een requestje gedaan![]()
Tip denk aan het speciale op donderdag
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stiekem hebben alle 3FM-jocks een grote tattoo met een foto van Eric met de tekst 'You respect my authority!'
Michiel, jammer dat je de boel al hebt teruggezet want ik had het ook wel even willen testen. Als ik het hier namelijk test met autostart=0 dan werkt het prima. Je moet dan nog wel de stream handmatig starten (wat de bedoeling is), maar het werkt vervolgens wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:00 schreef MichielV het volgende:
Hm. Da's minderIk heb er autostart=0 van gemaakt, maar da's dus niet de bedoeling. Nu maar ff teruggezet, mocht er nog iemand een suggestie hebben...
Voor alle mensen die nog steeds aan het twijfelen zijn of ze naar Damien Rice, Mika of Air Traffic gaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:34 schreef Toad het volgende:
Tijdens Damien Rice? Michiel wat doe je ons aan?! Kiezen tussen een badeendje en Damien!
Ik ga wel ff buurten voor Damien bij de studio.
We hebben het er net over.....eens kijken of die in mijn kleine gele autootje passen (fiat cinquecento)quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:34 schreef Sirolf het volgende:
1000 badeenden! Wie gaat die in z'n kofferbak/truck met oplegger vervoeren?
nee Elvis, maar dan de junkie XL versiequote:Op maandag 13 augustus 2007 20:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Donderdag--->Lowlands----> De Lage Landen ----> Nederland-----> Het Wilhelmus?![]()
Daarom lopen er geen DJ;s in hun blote bast (Vrouwen uitgezonderd, hoe graag jullie het ook willen) rond voor de 3FM webcamquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
ja Michiel V zijn knopje bleef hangenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:35 schreef -Hans- het volgende:
LOL! Michiel de Romijn (afzuigkapfilter) sloopt het mengpaneel.
Breng jij Coen en Sander ook steeds ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
We hebben het er net over.....eens kijken of die in mijn kleine gele autootje passen (fiat cinquecento)
Meestal zijn het de jocks die dat doen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:35 schreef -Hans- het volgende:
LOL! Michiel de Romijn (afzuigkapfilter) sloopt het mengpaneel.
Dat is dan wel een foto waard lijkt me, een gele auto die uitpuilt van de gele badeenden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
We hebben het er net over.....eens kijken of die in mijn kleine gele autootje passen (fiat cinquecento)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |