Echt welquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef Toad het volgende:
The Killers![]()
Dat wordt springen in de Alpha a.s. vrijdag he Rubbereend, Maricha en MichielV?
Wilde ik net een opmerking tegen je maken dat dit wel de PSB-remix was, valt mn verbinding weer eens weg... Leve Casema. Dat was dus ff 10 minuten helemaal niks.quote:
Op dit moment werkt de player zelfs helemaal niet meer (op de play-knop klikken zorgt er niet voor dat de stream begint te lopen), maar dat kan ook aan mij liggen. de HTML-code ziet er iig goed uit nu.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:54 schreef MichielV het volgende:
Techie vraagje: zijn de Firefox-gebruikers nu ook van de automatisch beginnende player op m'n log af?
En ik ga nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef Toad het volgende:
The Killers![]()
Dat wordt springen in de Alpha a.s. vrijdag he Rubbereend, Maricha en MichielV?
als ik `m open hoor ik iig. geen muziekquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:54 schreef MichielV het volgende:
Techie vraagje: zijn de Firefox-gebruikers nu ook van de automatisch beginnende player op m'n log af?
Hm. Da's minderquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op dit moment werkt de player zelfs helemaal niet meer (op de play-knop klikken zorgt er niet voor dat de stream begint te lopen).
Nee wordt voor mij om 22.00 uur rennen ben ik bang (samen met Eric, denk ik).....Michiel mag al eerder weg van Eric.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zit Eric Corton daar helemaal in zn eendje Ekstra Weekend te presenteren...
Naja... zelfs als je de eerste 5 minuten mist, je krijgt iig nog meer mee dan wij niet-LL-gangersquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee wordt voor mij om 22.00 uur rennen ben ik bang (samen met Eric, denk ik).....Michiel mag al eerder weg van Eric.
van Eric? Gaat hij daar over dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee wordt voor mij om 22.00 uur rennen ben ik bang (samen met Eric, denk ik).....Michiel mag al eerder weg van Eric.
Ik heb nog even lopen stoeien, maar met autostart=0 krijg ik 'm met geen mogelijkheid aan de praat... vreemd...quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Hm. Da's minder :) Ik heb er autostart=0 van gemaakt, maar da's dus niet de bedoeling. Nu maar ff teruggezet, mocht er nog iemand een suggestie hebben...
| 1 |
Ja, productie dusquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:20 schreef Toad het volgende:
Ga je hetzelfde doen als op Pinkpop verder Maricha?
Vorig jaar (volgens mij) mocht Eric eerder weg van Michiel, dus hij had nog wat van 'm tegoed.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
van Eric? Gaat hij daar over dan?
Vind `m eik. steeds beterquote:
Wist je dat niet? Eric bepaalt alles bij 3FMquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
van Eric? Gaat hij daar over dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |