Gezien mijn twee posts hierboven denk ik daar duidelijk anders over.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:42 schreef Glacier het volgende:
De nieuwe van de Foo Fighters is echt gaaf!
Meen je niet. Niet zo heel erg bijzonder verder, maar eigenlijk ook weer niets mis meequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gezien mijn twee posts hierboven denk ik daar duidelijk anders over.
Op het moment dat ik de lyrics op internet moet opzoeken omdat ik door de teringherrie in het nummer geen tekst meer versta, vind ik zo'n nummer bepaald geen hoogstandje binnen het hedendaagse muzikale spectrum ....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Meen je niet. Niet zo heel erg bijzonder verder, maar eigenlijk ook weer niets mis mee.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op het moment dat ik de lyrics op internet moet opzoeken omdat ik door de teringherrie in het nummer geen tekst meer versta, vind ik zo'n nummer bepaald geen hoogstandje binnen het hedendaagse muzikale spectrum ....
Niks mis meequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:05 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hey!
Even wat foto's spammen die ik met m'n nieuwe camera gemaakt heb.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou idd wel mooi zijn als ze het nu wel een tijdje blijven doen. Meestal doen een aantal van de cams het niet als ze bezig zijn geweest met Serious tv. Naja, ze doen het wel maar het beeld is dan blauw zoals nu ook het geval is met 3 van de 4 camsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:57 schreef Sirolf het volgende:
Ik zie het, leuk.
Hopelijk blijven die dingen de komende tijd werken en liggen ze er niet overmorgen alweer uit...
Dat waren echt leuke pics !quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:33 schreef DaMook het volgende:
Ik heb er zo'n 100 alleen al van Ancilla met taart over zich heen![]()
![]()
.
Goedemorgen.
owjah en nog iets om de dag mee te beginnen
[afbeelding]
Zo schiet 't inderdaad niet op...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:10 schreef -Hans- het volgende:
Goodmorning people!![]()
[..]
Zou idd wel mooi zijn als ze het nu wel een tijdje blijven doen. Meestal doen een aantal van de cams het niet als ze bezig zijn geweest met Serious tv. Naja, ze doen het wel maar het beeld is dan blauw zoals nu ook het geval is met 3 van de 4 cams(het was goed..!).
Enige pluspunt is nu dat ze in elk geval connecten, alleen het blauwe beeld gaat snel vervelen.quote:
Mm, (death) metal is aan jou ook niet besteed dus?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op het moment dat ik de lyrics op internet moet opzoeken omdat ik door de teringherrie in het nummer geen tekst meer versta, vind ik zo'n nummer bepaald geen hoogstandje binnen het hedendaagse muzikale spectrum ....
Death metal op 't kerkhofquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:52 schreef Glacier het volgende:
[..]
Mm, (death) metal is aan jou ook niet besteed dus?
Ieder zijn smaak
Een koptelefoon!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:14 schreef Glacier het volgende:
Wat heeft die cheerleader smiley op haar hoofd?
Ze installeren verborgen cams, zodat we alsnog Stenders in actie kunnen zien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien gaan ze de cams wel fixen.![]()
't zijn wel een boel kabels
Loes in de middagquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ze installeren verborgen cams, zodat we alsnog Stenders in actie kunnen zien.
Nog een klein uurtje tot Loes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |