jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij doet toch ook de CupiDomien jingle?
Vind ze beiden eigenlijk heel fijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Plug it in veel leuker dan deze
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:38 schreef Marc63 het volgende:
De kandidaten zijn ook niet meer wat ze geweest zijn (zoals op 28 juni bijvoorbeeld).
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:38 schreef Marc63 het volgende:
De kandidaten zijn ook niet meer wat ze geweest zijn (zoals op 28 juni bijvoorbeeld).
Hmmm... ik moet er ook weer aan geloven. Loop al weken met mn lenzen in omdat mn bril de hele tijd van mn neus afglijdt. Probleem is alleen dat de plaatselijke brillenboer nooit fatsoenlijke monturen heeftquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:43 schreef -Hans- het volgende:
Man, ben al de hele avond aan het twijfelen tussen 2 aardige brillen.. Het model (cK5148) van de Calvin Klein bril spreekt mij toch wel erg aan, maar is zwart de beste kleur?? Lastig joh! Ik denk er nog even rustig over na
Welke plaatselijke brillenboer? Hier in het dichtstbijzijnde winkelcentrum zitten er 4.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmmm... ik moet er ook weer aan geloven. Loop al weken met mn lenzen in omdat mn bril de hele tijd van mn neus afglijdt. Probleem is alleen dat de plaatselijke brillenboer nooit fatsoenlijke monturen heeft![]()
Ligt er natuurlijk net aan welke brillenboer bij jou in de buurt zit. Hans Anders schijnt niet echt geweldig te zijn, maar bij mij in de buurt zit een kleine brillenboer, echter is het aanbod best wel aardig. Althans, ik liep vandaag vrijwel direct tegen het juiste montuur aan (wist ook wel wat ik zocht, dat scheelt).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:46 schreef Marc63 het volgende:
Hmmm... ik moet er ook weer aan geloven. Loop al weken met mn lenzen in omdat mn bril de hele tijd van mn neus afglijdt. Probleem is alleen dat de plaatselijke brillenboer nooit fatsoenlijke monturen heeft![]()
Volgens mij heeft mijn brillenboer (een zaak van vader op zoon dus geen Hans Anders/Pearl/Vulmaaraan winkelketen geval) zn assortiment aangepast aan de lokale bevolking. Laten we zo zeggen dat de vergrijzing hier al aardig zn sporen achterlaat.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk net aan welke brillenboer bij jou in de buurt zit. Hans Anders schijnt niet echt geweldig te zijn, maar bij mij in de buurt zit een kleine brillenboer, echter is het aanbod best wel aardig. Althans, ik liep vandaag vrijwel direct tegen het juiste montuur aan (wist ook wel wat ik zocht, dat scheelt).
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik voel een heul goede request aan komen![]()
Smokers Outside the hospital doorsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:57 schreef Marc63 het volgende:
Wie presenteert morgen MetMichiel? Als Michiel em niet wil draaien, misschien wil zijn vervanger dan wel voor mij wat Editors draaien.
Tot morgen! Met Muijsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:57 schreef Marc63 het volgende:
Wie presenteert morgen MetMichiel? Als Michiel em niet wil draaien, misschien wil zijn vervanger dan wel voor mij wat Editors draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |