hele hall of fame is corrupt tbh.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:37 schreef archgallo het volgende:
Een van die plaatjes in the "Hall of Fame" doet het trouwens niet.
Dat had ik ook hoor, maar wat blijktquote:Op woensdag 23 mei 2007 @ 17:00schreef WDN het volgende:
The Melancholy Of Haruhi Suzumiya: begint die met een meid in bunny outfit terwijl ze de lokale winkeliers helpt met de verkoop? Dat trok ik 10 minuten en toen ben aan ik aan My HiME begonnen
Absoluut!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:01 schreef Bura het volgende:
Kijken jullie ook Lovely Complex?
OK. Dank aan iedereen in het vorige topic die dit melddenquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat had ik ook hoor, maar wat blijktalleen de eerste aflevering is zo kut, die gaat ook niet over haruhi, het begint pas bij de 2de, ik ben nog niet verder gegaan zelf dus kan je niet zeggen of het zo ruk blijft, heb er alleen ff kort door heen gekeken om te weten of ik em weg moest gooien. En heb het gevraagd aan de gene waarvan ik de serie heb.
Zoals eerder vermeld klopt er geen bal van de volgorde van de afleveringen en zijn er maar 5 afleveringen of zo waar daadwerkelijk het verhaal verder gaat, dus tja dis wel wazig ^^.
Cool!! Word NU gedownloadquote:Nieuwe claymore is trou iwens vet. Nu kan je tenminste speculeren over hoe het verhaal verder gaat ^^
Is erg leuk ;p Wel even kijkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:19 schreef Frag_adder het volgende:
Hmmm ik zelf kijk het niet, mis ik nu een goede serie of valt dat wel mee?
Hij blijft leuk...quote:
haruhi vond ik ook niet echtquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:31 schreef outcast_within het volgende:
Die eerste ep is tof in zijn wtf'ness. Je voelt gewoon de wazigheid, de pan-ups, de toffe narator.
Zucht stelletje anime barbaren
de eerste ep was idd erg wtf, maar ik vond hem werkelijk briljant, je moest van mezelf wel de rest zien nadat ik die eerste ep gezien hadquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:51 schreef Frag_adder het volgende:
De eerste ep van haruhi was gaf zo een erg WTF gevoel dat je op een gegeven moment zelfs iets had van WTF waarom kijk ik dit ^^. Ik heb em overigens wel afgezien maar het was echt vervelend, vooral die "gevechten" met vette special effects op dat droge commentaar van de narrator.
Dat dusquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:02 schreef zquing het volgende:
[..]
de eerste ep was idd erg wtf, maar ik vond hem werkelijk briljant, je moest van mezelf wel de rest zien nadat ik die eerste ep gezien had
Lucky Star is tof... Een serie die een beetje op Lucky Star lijkt (minder humor) is Hidamari Sketch. Daar kom ik dus totaal niet doorheen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:27 schreef blessed19 het volgende:
lucky star is een kut serie...heb 2 episodes moeten doorstaan en die waren echt om te janken
nee, dan kijk ik nog veel liever azumanga daioh. en zelfs terwijl de manga vele malen beter is dan de anime
heb ook een serie genaamd bladiebla baby gedownd, maar die is ook echt om te janken
Ik vond de serie ook wel aardig maar het tekenwerk/animatie is wel onder de maat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:31 schreef Jordy-B het volgende:
Aishiteruze Baby is op zich best een geinige serie, alleen het tempo ligt nogal laag en die kleuterschool-gebeurtenissen werken op de zenuwen..
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:53 schreef zquing het volgende:
zijn er nog mensen die Romeo X Juliet kijken
slechte verkapte tvp
hmm, volgens mij heb ik dan erg weinig met de humor van lucky star... zijn er nog alternatieven die nog lopen of net geeindigd zijn? of iets in de trent van bebop, trigun, hellsing? death note komt namelijk jammerlijk genoeg niet overtuigend over...quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Lucky Star is tof... Een serie die een beetje op Lucky Star lijkt (minder humor) is Hidamari Sketch. Daar kom ik dus totaal niet doorheen.
Aishiteruze Baby is op zich best een geinige serie, alleen het tempo ligt nogal laag en die kleuterschool-gebeurtenissen werken op de zenuwen..
Hoe hou je dat vol?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:30 schreef torn_Machina het volgende:
Ik zit nu op 15-17 series die ik op dit moment volg.
Ik zal als ik thuis kom wel even kijken welke series dat ook al weer waren.
Meestal kijk ik gemiddeld 2-3 afleveringen per dag. Meestal kijk op zondag wat meer omdat ik dan meestal toch niets beters te doen heb.quote:
dan ga ik zo kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef wdn het volgende:
Lovely Complex 07 de hele aflevering is echt TE GEK
19:16 opletten
Ze hebben hun winteruniformpjes nog aanquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:17 schreef Crashcat het volgende:
Lucky Star hype is nog niet voorbij
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
SPOILER: LC7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
in alle 3 de series is de hoofdrolspeler een kinda ''loner guy''. leven met een goed moraal en er zit zeker een uitbouw van de karakters.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:47 schreef wdn het volgende:
Bebop, Trigun en Hellsing zijn juweeltjes in hun eigen soort dus iets vergelijkbaars zal lastig te vinden zijn lijkt me.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:41 schreef zquing het volgende:Ik heb ep 7 nog niet gezien, maar wel de live action movie een paar dagen terug...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:58 schreef Bura het volgende:
[..]
Ik heb ep 7 nog niet gezien, maar wel de live action movie een paar dagen terug...subbed of nonsubbed, keb de raw gezien en bepaalde dingen...moet je gewoon eigenlijk zien met het daadwerkelijk begrijpen wat er staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee, ben bij ep 4. Ga in het weekend wel verder met kijken. Serie was wel populair, dus lijkt me wel dat ie beter wordt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:25 schreef Frag_adder het volgende:
10 pfft ik voel me verslaafd, wordt witch hunter robin trouwens nog beter volgensmij heb ik die na aflevering 16 of zo eraf gegooid :S
Darker than Black heeft een beetje die Bebop-feel, maar dat heeft vooral te maken met de muziek van Kanno en de wat stille hoofdpersoon.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
in alle 3 de series is de hoofdrolspeler een kinda ''loner guy''. leven met een goed moraal en er zit zeker een uitbouw van de karakters.
ik zoek dus iets wat je gewoon aangrijpt door een zeer goed gebouwd verhaal te hebben. het gerne maakt me niet zoveel uit, zolang het maar een diepgang heeft.
Subbedquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:14 schreef koffiegast het volgende:
[..]
subbed of nonsubbed, keb de raw gezien en bepaalde dingen...moet je gewoon eigenlijk zien met het daadwerkelijk begrijpen wat er staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Witch Hunter Robin niet geleden nog gekeken. De anime duurt een tijdje voordat het een beetje opgang kwam. De eerste helft was een beetje monotoon, maar halverwege veranderde dat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:30 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Geen idee, ben bij ep 4. Ga in het weekend wel verder met kijken. Serie was wel populair, dus lijkt me wel dat ie beter wordt.
Ah k, nou ik ben benieuwd. Kreeg hem al een hele tijd terug aangeraden door iemand, omdat ik ook zo heet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:09 schreef mecano het volgende:
[..]
Ik heb Witch Hunter Robin niet geleden nog gekeken. De anime duurt een tijdje voordat het een beetje opgang kwam. De eerste helft was een beetje monotoon, maar halverwege veranderde dat.
En tijdens het kijken van deze anime, deed me soms denken aan de serie La femme Nikita. Er zitten namelijk een aantal gelijkenissen tussen de serie en deze anime. Maar het leukste van Witch Hunter Robin vind ik de OP en de ED songs gezongen door Bana. Ik luister nu regelmatig nog naar die liedjes. Helaas heeft Bana nooit meer een single of een album uitgebracht voor zover ik weet.
prima! dan heb ik 2 series om goed uit te proberen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Darker than Black heeft een beetje die Bebop-feel, maar dat heeft vooral te maken met de muziek van Kanno en de wat stille hoofdpersoon.
De serie die aan die omschrijving (de hoofdrolspeler is een kinda ''loner guy''. leven met een goed moraal en er zit zeker een uitbouw van de karakters.) voldoet is Gungrave. Maar die is wel al 'n paar jaar oud.
Jij heet Witch Hunter?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:54 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ah k, nou ik ben benieuwd. Kreeg hem al een hele tijd terug aangeraden door iemand, omdat ik ook zo heet.
Tja, schept toch een band hč.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
SPOILER: lc7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
SPOILER: lc7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kanon is leuk. Lekker ingewikkeld en overwacht.
Qua films weet ik geen goede.
Murder Princess is OVA2 van uit maar dat is dus geen film maar een serie van 6.
Misschien Naruto 3? Was niet extreeem goed maar het is een film
Beatus vir qui suffert tentationem.
Was het maar waar.quote:
dude! die dromen had ik toen ik net een pubertje was!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:05 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Was het maar waar.![]()
In een droom vanacht was ik nog een kruising tussen Superman en Goku.Ik vloog naar een ziekenhuis en in de kelders probeerde ik de kamehameha uit op een stel foute dokters en zombies, maar het mislukte. Daarna werd ik achtervolgd door een evil Superman en kreeg ik nog hulp van Batman, die ineens ook kon vliegen, wtf
. Spannend was het wel.
Zijn er nog meer mensen die wel eens animé-achtige dromen hebben? Als dat zo is, zit je er diep in en wordt het eens tijd voor een vakantie.
Ik heb vaak genoeg over DBZ gedroomt.. waren vaak wel leuke dromenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:57 schreef koffiegast het volgende:
Ikeb ook wel aparte dromen, maar dbz, nou nee..
jammer genoeg kan ik de echt mooie niet meer herinneren/terughalen...
een dealerroom met alleen fruit :S?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:52 schreef Bura het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg over DBZ gedroomt.. waren vaak wel leuke dromen![]()
Vannacht weer een vage droom over Animecon... er was ineens een dealersroom met allemaal fruit en mn portomonnee van vorig jaar lag er nog...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben benieuwd naar deel 8
zoek ik net nog steeds naar plaatjes van de SE dvd van CCS film 2 kom ik dit tegen:![]()
nee echt, gozerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:53 schreef Frag_adder het volgende:
Dat is een vent man
In het japans? Zo ja, kan je me dan even een link PMen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:55 schreef borisz het volgende:
sorry ik download nu dragonball(zonder die Z)
vertelquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:45 schreef mschol het volgende:
met 1ste ep van Hayate no Gotoku gezien..
wat een serie
mwah zo te zien nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:40 schreef Bura het volgende:
[..]
In het japans? Zo ja, kan je me dan even een link PMen?![]()
daar ben ik nu bij ep 6.. vind de humor wel beter aansprekenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:45 schreef mschol het volgende:
met 1ste ep van Hayate no Gotoku gezien..
wat een serie
lucky star is imho ook leuk...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
daar ben ik nu bij ep 6.. vind de humor wel beter aansprekeniig vele malen beter dan die verotte lucky star!
ach het wordt alleen maar leuker en leuker met de latere epsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
lucky star is imho ook leuk...
alleen andere humor (ik zou overigens, net als bij b.v. excel saga, niet alles achter elkaar kunnen kijken..)
ow en begin ep3:
hoebedoel je gejat van sailormoon
PPP is gebaseerd op excel saga..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:49 schreef woutabest het volgende:
Excel Saga schijnt op Puni Puni Poemy te lijken, toch? En het is nog moeilijker om te vinden dat PP Poemy zelf![]()
![]()
Die bestanden met .ogm en .ogg? Hoewel ik hier met Linux werk ben ik bang dat ik straks 5gig voor niets downloadquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
PPP is gebaseerd op excel saga..
en ik kon em gewoon op Isohunt vinden, torrent van rond de 5GB
dude! er zijn pubertjes die zeggen dat ze alleen tekenfilms keken toen ze nog kleuter waren!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dude! die dromen had ik toen ik net een pubertje was!![]()
quote:Vliegen in dromen is vaak heerlijk maar kan ook een vlucht zijn. De eerste vliegervaring ontstaat nogal eens tijdens een nachtmerrie. Je krijgt het zo benauwd dat er iets moet gebeuren en dan ga je vliegen. Dit kan ertoe leiden dat je regelmatig wegvliegt zodra de zaken in de droom je te veel worden. Hier zit een kant aan van de macht over je eigen bestaan houden, maar er zit ook een kant aan van vluchten voor obstakels, de confrontatie niet aangaan. Er was eens een dromer die elke keer als ze een obstakel tegenkwam, meteen ging wegvliegen. Zo deed ze het ook in haar dagelijks leven: als ze iets te moeilijk vond, dook ze weg in een heel eigen leven in plaats van af en toe de confrontatie aan te gaan. Maar meestal is vliegen voor een dromer gewoon een heerlijke belevenis. Stel je maar eens voor dat je zou kunnen vliegen: bijna meteen zal er een glimlach op je gezicht verschijnen. Heerlijk lijkt dat, kunnen vliegen.
SPOILER: ep6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
euhhhh...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:00 schreef woutabest het volgende:
[..]
Die bestanden met .ogm en .ogg? Hoewel ik hier met Linux werk ben ik bang dat ik straks 5gig voor niets download
ik heb alleen maar de rl serie en films van batman gezien!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:07 schreef Sh0g het volgende:
[..]
dude! er zijn pubertjes die zeggen dat ze alleen tekenfilms keken toen ze nog kleuter waren!![]()
Ik droom vrij vaak dat ik kan vliegen, maar heeft vrij weinig met dbz te maken. Maar ik vond dit wel heel vreemd. Ik denk dat het komt omdat ik laatst Superman Returns had gekeken.Maar goed, was wel benieuwd of er mensen daadwerkelijk over animé dromen. Ik bedoel: als je 10-20 series volgt en elke dag 5 of 6 episodes kijkt, dan moet dat wel invloed hebben op je slapen.
Ze hebben daar zoooooovvvvveeeeeeeeel ingestopt dat je 3x moet kijken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
lucky star is imho ook leuk...
alleen andere humor (ik zou overigens, net als bij b.v. excel saga, niet alles achter elkaar kunnen kijken..)
ow en begin ep3:
hoebedoel je gejat van sailormoon
ogm kun je gewoon afspelen hoor. Doe ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:00 schreef woutabest het volgende:
[..]
Die bestanden met .ogm en .ogg? Hoewel ik hier met Linux werk ben ik bang dat ik straks 5gig voor niets download
in het begin ook veel gepiep... (inclusief sterretjes m.b.t. merknamen en/of namen van producten/series)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 06:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Ze hebben daar zoooooovvvvveeeeeeeeel ingestopt dat je 3x moet kijken.
Vooral op bustes en schilderijen letten maar ook handelingen en scenes zijn vaak gerelateerd![]()
De OP bevat Gundams![]()
In het vorige deel heb ik een lijst gepost met de series die voorkomen en dat waren er zeker 50.
Hayate is 1 van de beste series dit seizoenHelaas zijn er heel veel goede series dit seizoen
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:20 schreef mschol het volgende:
zoek ik net nog steeds naar plaatjes van de SE dvd van CCS film 2 kom ik dit tegen:
[afbeelding]
NOOOquote:
Deze gai-sensei moet toch eens wat vaker het bier laten staan en wat vaker de gym bezoeken.quote:
Hij heeft zo wel een natuurlijke buffer hequote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:14 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Deze gai-sensei moet toch eens wat vaker het bier laten staan en wat vaker de gym bezoeken.
Zo gaat hij natuurlijk nooit die akatsuki gasten verslaan.
yup yupquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:14 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Deze gai-sensei moet toch eens wat vaker het bier laten staan en wat vaker de gym bezoeken.
Zo gaat hij natuurlijk nooit die akatsuki gasten verslaan.
Ik verwacht anders ook geen 'blistering speeds' van hem, maar hij is wel meester van de 'hidden art' sitting no jitsu. Hij kan die techniek gebruiken om op zijn tegenstander te gaan zitten.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:51 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
yup yup
Hij kan wel een stootje hebben denk ik zo
en heel snel vallen zie ik hem ook niet doen. Hij zal alleen niet zo hoog kunnen springen denk ik zo
omg, dat doe ik altijd bij TL om mijn ratio te boosten, en hierbij denk ik er niet eens bij na!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 06:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh en je weet dat je alleen de eerste episode kunt downloaden met torrents? Dat doe ik in elk geval altijd: eps 1 met prioriteit en als die klaar is even kijken hoe de kwaliteit is.
Die zijn wel tof.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:14 schreef wdn het volgende:
Hier zitten goede tussen:
http://www.youtube.com/watch?v=tDqAuXDLdpw
http://www.youtube.com/watch?v=dNCR6Yh9xv4
Het was vorig jaar wel lekker om even door het centrum van Almelo te stappen en een ijsje te halen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:26 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Alleen moet het niet zo warm zijn als vorig jaar..![]()
die gameroom was verschrikkelijk toen, maar ik denk dat 't dit jaar wel meevaltquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:26 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Alleen moet het niet zo warm zijn als vorig jaar..![]()
oeh oehquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:26 schreef zquing het volgende:
heb ook al ramune en energydrink gekocht ervoor
[afbeelding]
w00t 30 flesjes ramune
niet alleen voor mij hoor
Was jij degene die vorig jaar flauw was gevallen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:20 schreef Bura het volgende:
Bah inderdaad, die hitte was VRESELIJK. D; Ik zweette me kapot, het was echt bakken daarbinnen. Ik was ook nog onwel erdoor geworden waardoor ik zondag niet meer kon ook al had ik een weekend ticket >>" Ditmaal een Saturday-only ticket.
Waar heb je die ramune vandaan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:26 schreef zquing het volgende:
heb ook al ramune en energydrink gekocht ervoor
[afbeelding]
w00t 30 flesjes ramune
niet alleen voor mij hoor
wat een bagger kwaliteit..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:56 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Was jij degene die vorig jaar flauw was gevallen?
[..]
Waar heb je die ramune vandaan?
Calpis is een van de voordelen voor een gopher
Sterke wind vs Schoolgirls
ramune komt bij Dun Yong(oid) vandaan, die chinees op de hoek bij nieuwemarkt(niet oriental)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:56 schreef Crashcat het volgende:
[..]
[..]
Waar heb je die ramune vandaan?
Calpis is een van de voordelen voor een gopher
Sterke wind vs Schoolgirls
Nope, gelukkig nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:56 schreef Crashcat het volgende:
[..]
kzoek nog de rest van de serie, keb maar tot 22 ofozquote:Op zondag 27 mei 2007 09:55 schreef mschol het volgende:
ben op zoek naar sumomomomo (weat een bagger naam om te schrijven)
episode 12 van luperry, xvid versie...
aangezien de x264 hier veel problemen heeft met afspelen wil ik em ook in xvid hebben, alleen is de oude tracker dood en heeft 12 ook geen seeds meer, iemand?
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:05 schreef koffiegast het volgende:
[..]
kzoek nog de rest van de serie, keb maar tot 22 ofoz
[Your Mom] heeft hem compleet geloof ik, alleen is hun site een bende dus succes met zoeken.quote:
koffie had me al een pm gestuurd,quote:Op zondag 27 mei 2007 13:26 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
[Your Mom] heeft hem compleet geloof ik, alleen is hun site een bende dus succes met zoeken.
De zoekfunctie werkt ook niet helemaal lekker.
Ahh.. balen.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:12 schreef Bura het volgende:
Nou lekker, ik heb mn voet gebroken :S Leuk zo vlak voor Animecon.![]()
Ben je wel makkelijk te herkennen.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:12 schreef Bura het volgende:
Nou lekker, ik heb mn voet gebroken :S Leuk zo vlak voor Animecon.![]()
Hij was zijn cosplay outfit aan het uittesten en net na de "ready" en voor de "set-up" stapte hij in een kuil waardoor hij viel en zijn enkel knapte.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ahh.. balen.Vraag me wel af hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.
Beterschap.
Ik viel van de trapquote:Op maandag 28 mei 2007 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ahh.. balen.Vraag me wel af hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.
Beterschap.
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:37 schreef wdn het volgende:
Hey maak er misbruik van: huur een rolstoel en laat je vervoeren.
eeepquote:Op maandag 28 mei 2007 17:59 schreef Bura het volgende:
Ja dan trek ik iedereen uit elkaar bij de goedkope manga booth![]()
En nog steeds geen foto van jezelf in het fotoboek.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:45 schreef Bura het volgende:
Ohja, ps wdn... ik ben geen man XD
foto'squote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:00 schreef Sh0g het volgende:
Witch Hunter Robin is een toffe anime. Een donkere, mystieke, serieuze animé en dat is ook wel eens leuk. Een soort van detective, maar dan met toffe personages met coole speciale krachten. En het verhaal kent leuke plotselinge wendingen. Heb nog 8 eps te gaan.
[..]
En nog steeds geen foto van jezelf in het fotoboek.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 5 weken dan weten we het![]()
![]()
In Dennou Coil Episode 2 zat meloenbrood![]()
1 het was niet voor mij.. (gelukkigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:37 schreef Frag_adder het volgende:
Zal wel een behoorlijk programma geworden zijn want het was een lang weekend. Dat of je bent gewoon een ramp met excel![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:04 schreef Frag_adder het volgende:
ja maar over sola, hoe verklaar je dan dat:Reincarnaties, mindfucks, vage intertwined spullie en een vleugje magieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tentamens hier, scriptie etc.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:12 schreef Frag_adder het volgende:
Hmmm volgensmij ben ik de enige hier die niet te vinden zal zijn op de animecon
En ik denk dat ik witch hunter robin dan nog maar eens moet gaan downloaden, volgensmij ben ik daar toen na aflevering 12 of zo mee afgehaakt omdat ik em juist slap vond en er totaal geen vorm van een boeiend verhaal in kon herkennen.
Niets. De manga begint pas in juli (en dan is de anime afgelopen). Dus alles van Sola wat bekend is komt eventueel/maximaal van de RAW van een nog niet gesubde episode. En die komt volgende week pas weer dus wat we echt weten zit nu in deze 8 episodes opgesloten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:22 schreef woutabest het volgende:
Over Sola, jullie zitten nu wel allerlei dingetjes in je hoofd te halen, maar hoeveel is nu eigenlijk echt bekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. trouwens
SPOILER: Sola: mijn ideeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is allemaal speculatieSola vind ik in elk geval een serie die de moeite waard is gebleken (tot nu toe
) Heeeeeeeeerlijke serie.
SPOILER: episode 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn vraag dus nu:
wat bedoelen ze met flute, flute as in fluit of iets anders???
[ Bericht 1% gewijzigd door mschol op 29-05-2007 17:11:28 ]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:48 schreef wdn het volgende:
Volgende episode is getiteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. trouwens
SPOILER: Sola: mijn ideeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is allemaal speculatieSola vind ik in elk geval een serie die de moeite waard is gebleken (tot nu toe
) Heeeeeeeeerlijke serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
over dat meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en over de toekomst en verledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk een serie die je zo aan het speculeren zet
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Heerlijk ja
mschol deze hele Hayate lijkt sexueel getint te zijn. En op horror. 2 van de 4 bleeps betroffen "Freddy" en "Jason"Dus daar moet je het zoeken en ik gok op het eerste...
[ Bericht 11% gewijzigd door wdn op 29-05-2007 19:39:13 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
@wdn
heb je nana al gezien, zou je me een kleine spoiler kunnen geven
"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Jups gezien.
Spoiler in de zin van??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
De meeste hayates waren toch wel sexueel getint, naja heel erg suggestief, op een in mijn netvlies gebrande verkrachtings scene naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. valt het wel mee met wat je te zien krigjtEen piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
ja oke, dan ligt het dus niet aan mij...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:32 schreef wdn het volgende:
Heerlijk ja
mschol deze hele Hayate lijkt sexueel getint te zijn. En op horror. 2 van de 4 bleeps betroffen "Freddy" en "Jason"Dus daar moet je het zoeken en ik gok op het eerste...
fout...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:31 schreef Frag_adder het volgende:
De meeste hayates waren toch wel sexueel getint, naja heel erg suggestief, op een in mijn netvlies gebrande verkrachtings scene naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. valt het wel mee met wat je te zien krigjt
ik vond die butler eigenlijk enger
en die hina in de laatste ep![]()
![]()
edo rocket. vuurwerk, grote pokemon, aparte tekenstijl, wazig en op het einde nog eens wat leuke tl-notes![]()
ow en Nagasarete Airantou 8 was ook weer leuk...SPOILER: geen idee of het echt spoiler is maar dit is uitvoorzorgOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en de andere bliepjes betroffen Sadako (bij ons ook wel bekend als samaraquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:32 schreef wdn het volgende:
Heerlijk ja
) en kayako (uit Ju-on, the grudge)
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:50 schreef outcast_within het volgende:
ja anders stopt ie er meteen een piemel in heb je helemaal geen anime meer over...
tja.. zo kan je het natuurlijk ook uitleggen..
kan iemand bij megaupload.com aflevering 12 van sumomomo momomo XVID van luperry uppen..
hijs niet te krijgen op internet
mail of pm mij de link maar
[ Bericht 20% gewijzigd door mschol op 29-05-2007 23:32:56 ]![]()
Ik heb je even een PM gestuurd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. zo kan je het natuurlijk ook uitleggen..
kan iemand bij megaupload.com aflevering 12 van sumomomo momomo XVID van luperry uppen..
hijs niet te krijgen op internet
mail of pm mij de link maarMaar ik zie net dat het H.264 releases zijn van LuPerry, weet dus niet of je er nu nog wat aan hebt.
![]()
off topic
mijn nieuwe ringtone... :s
http://www.muchosucko.com/show/speed_blowjobs-27690
hoi bob is dit een waardige offtopic slowchat goedendag post?![]()
wtf @ die link man XD!quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:57 schreef outcast_within het volgende:
off topic
nope heb er niks aan.. die heb ik al...quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:11 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb je even een PM gestuurd.Maar ik zie net dat het H.264 releases zijn van LuPerry, weet dus niet of je er nu nog wat aan hebt.
ik moet echt xvid hebben..
wat een achterhaalde site trouwens met FF only,paupers...
![]()
ik kliktequote:Op woensdag 30 mei 2007 00:57 schreef outcast_within het volgende:
off topic
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou aan de naam van de link te zien denk ik dat ie nogal NSFW is dus ik pas ^^.
Ik kan trouwens nergens de xvid versie vinden alleen de andere sorry.
[ Bericht 33% gewijzigd door Frag_adder op 30-05-2007 09:45:42 ]Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
wie oh wie zou dat zijn op het forum van luperryquote:mschol
Ik kan 12 niet vinden mschol. Sorry. Ben thuis bezig met de 1-12 torrent maar weet niet of dat de h264 versie is.
Oh en is dit geen optie:
http://forums.gentoo.org/(...)ght-ffmpeg+h264.html
Gewoon omzetten naar xvid
mschol pm die ik stuurde bevatte 12, weliswaar geen seeds/leechs magoed, probeer die vasn 1-12 te downloaden en dan 1-11 weg te vinken. btw 20 is uit van sumo
![]()
ikke niet hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:13 schreef wdn het volgende:
[..]
wie oh wie zou dat zijn op het forum van luperry
tja, kan 12 alleen vinden van een andere groep maar dat wil ik dus juist niet....quote:Ik kan 12 niet vinden mschol. Sorry. Ben thuis bezig met de 1-12 torrent maar weet niet of dat de h264 versie is.
heeft echt niemand die serie gevolgd in xvid formaatzodattie ep 12 eff online op mega upload kan gooien
quote:dat kost me waarschijnlijk een boel tijd
(en dan nog is het de vraag om hij synchroon blijft..)
![]()
Oh zquing: aan het eind van Nana 41 zit een klein stukje over het einde van Nana. Daar word gesproken over dat "het einde van seizoen 1 nadert' en dat er een afsluitende special komt ofzoiets.
Tussen de regels door lezend komt er dus inderdaad een s2.Beatus vir qui suffert tentationem.
Welke manga hebben jullie binnen van aniway?
Ik trinity blood, maar volgens mij wou ik liever een van de andere 2
Lucky star was zonder subs ook erg leuk. Vooral de simpele deuntjes, De gesprekken die plots doodvallen, enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het eerste deel van My-HiME
Snel lezen, wellicht dat ik zaterdag dan nog wat meer delen koop. Ga jij trouwens naar Animecon, o_w?Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.![]()
neej, geen geld, plus nog niet mentaal klaar voor een con.
Wat was het andere deel?
Volgens mij wou ik ook my-hime
twas iig schattiger als trinity blood![]()
![]()
Volgens hun forum hadden ze zes mogelijkheden:
Shonen:
- Warcraft
- My-HiME
- Trinity Blood
Shojo:
- The Dreaming
- Mugen Spiral
- Princess Ai
En hoezo niet mentaal klaar voor een con?Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:42 schreef woutabest het volgende:
Lucky Star is al gereleased door a.f.k.* downloaden gaat..
sumomomo episode 12 xvid versie download nu opeens wel van de oude luperry torrent
weliswaar maar met 20kb/sec maar dan heb ik em wel
[ Bericht 32% gewijzigd door mschol op 30-05-2007 16:20:43 ]![]()
ik wou my-hime dus. net ff eerste bladzijden trinity gelezen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:40 schreef Jordy-B het volgende:
Volgens hun forum hadden ze zes mogelijkheden:
Shonen:
- Warcraft
- My-HiME
- Trinity Blood
Shojo:
- The Dreaming
- Mugen Spiral
- Princess Ai
En hoezo niet mentaal klaar voor een con?ben stiekem wel blij met deze gothic manga.
En mentaal ja, grote boze wereld, kleine lieve outcast.![]()
Op cons komen alleen maar mafkezen, hoor... Ik denk dat jij je er direct thuis voelt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ik wou my-hime dus. net ff eerste bladzijden trinity gelezen.ben stiekem wel blij met deze gothic manga.
En mentaal ja, grote boze wereld, kleine lieve outcast.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
Lucky Star wordt nu ook binnengetrokken![]()
Maar ben aan het wachten op Claymore
I am all over Claymore![]()
Lucky Star was weer leuk
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr zit je der helemaal in is Claymore weer afgelopen.
Verdomme. Werd het net weer leuk
waar zie je dat claymore uit is?
op animesuki zag ik niiks maar op een standaard torrentsite weer wel![]()
Nee eps 9 is weer afgelopen bedoel ik
9 staat op demonoid en op animesuki hoor (sinds 20:43)Beatus vir qui suffert tentationem.
05-30 . 20:34 Claymore 9 - h264 version Eclipse Productions 171.0 Mb. 680 1019"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Er zit een leuke verrassing in het midden als de claymoresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en aan het eind
Dat is moeilijk uit te leggen. Smaken verschillen nou eenmaal. Kijk gewoon de eerste 3 eps en beslis dan of je het verder wilt volgen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:41 schreef mschol het volgende:
wat is er zo leuk aan claymore?
Trouwens, Seto no Hayanome wordt ook steeds leuker.
Een Yakuza zeemeermin familie, hoe bedenken ze het.![]()
Gelukkig is het niet te zoetsappig anders was ik er al direct mee gekapt.![]()
Vrouw met zwaard in de hoofdrol. Nooit verkeerd![]()
Ik vind het verhaal goed uitgewerkt. Daarnaast is het gebruik van kleur opvallend. Veel bruin, grijs en zwart. Maakt het een lekker duistere anime. En zoals ik al eens eerder vertelde: fantasy heeft altijd een streepje voorBoeken, films, anime: indien ik moet kiezen tussen kijken naar fantasy of humor/horror/sf/thriller dan zal fantasy het altijd winnen
![]()
![]()
Aflevering 6, 7 en 8 vond ik ijzersterk. Daarvoor zaten er ook goede afleveringen maar deze 3 springen er uit.
edit: oh en nog 1 ding: er zitten geweldige goede stukken muziek in Claymore.
outcast: ja verrassend he![]()
Misschien is er hoop voor Raki
![]()
Hmm Seto klinkt goed. Ik heb de meeste eps al gedownload maar kom er nog niet aan toe
De afgelopen dagen heb ik Grenadier gekeken. Leuke anime (met weer een vrouw in de hoofdrol edoch nu niet met een zwaard maar met een pistool en een glimlach)
De sfeer en de manier van vertellen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:41 schreef mschol het volgende:
wat is er zo leuk aan claymore?
Het is een mooie duistere fantasy serie, zo iets spreekt je aan of niet.
Maar vooral de manier waarop het verhaal verteld wordt vind ik wel boeiend, je krijgt elke aflevering een beetje meer te weten (op misschien afl 2 en 3 na), wat mij dus aan het speculeren zet en lijkt als ze zo doorgaan dus geen fillers te gaan krijgen terwijl het tempo hoog genoeg ligt naar mijn mening om de afleveringen erg boeiend te houden. Vooral 8 vond ik goed. De laatste trouwens ook weer ^^.
over afl 9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Daar is een ander topic voorSPOILER: claymore 9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door wdn op 31-05-2007 08:55:05 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Tja nu nog een claymore topic al ben ik bang dat dat een slowchat tussen een stuk of 4 personen van hier gaat worden.
SPOILER: claymore9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
SPOILER: Claymore 5-9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 31-05-2007 11:43:42 ]Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
Ik denk dat Jordy-B op het juiste spoor zit![]()
Oh en ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:26 schreef wdn het volgende:
Ik denk dat Jordy-B op het juiste spoor zit![]()
Oh en ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Claymore 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
Weer over Claymore.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jups kan ook
Overigens heb ik een verschil gespot met de manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en de single van de EP is uit. Inclusief een engelse versie![]()
![]()
![]()
En wie hier dacht toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is Ryuk!
Ik wel
wie is Ryuk? vast van een anime die ik niet ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
De manga loopt voor. De animé is immers afgeleid van de manga.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
euhh...Softwareverkopen Japanquote:Lucky Star NDS Kadokawa Shoten 30.397 30.397
dat is toch niet gebaseerd degelijknamige anime he??![]()
Frag: [Anime] Death Note 3 zie de afbeelding in de OP. Het was een subtiel bruggetje om over DN te gaan praten maar mislukte dus![]()
-- Manga loopt voor. Ik heb scans van de manga en als het me begint te jeuken lees ik een paar pagina's vooruit. De manga verduidelijkt af en toe de anime wel een beetje (wat op zich jammer is maar het is ook niet echt storend).
De komende 2 eps worden weer geweldig. De titel van eps 9 had trouwens "part 1" erin. Indien de vorige 3 (6,7 en 8) een leidraad vormen krijgen we dus nog een part 2 en part 3
Zover ik heb gelezen op blogs worden 9, 10 en 11 beter dan 6, 7 en 8 dus dat belooft een hoop![]()
mschol zeker weledit: andersom: manga -> games -> anime is de volgorde.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lucky_Star_%28manga%29quote:Video games
A video game, entitled Lucky ☆ Star Moe Drill (らき☆すた 萌えドリル, Raki ☆ Suta Moe Doriru?), was released on December 1, 2005 on the Nintendo DS. A limited edition game with many extras was sold called the "DX Pack" along with the regular version. A sequel, with the title of Shin Lucky ☆ Star Moe Drill ~Tabidachi~ (真・らき☆すた 萌えドリル~旅立ち~, Shin Raki ☆ Suta Moe Doriru ~Tabidachi~?) has been released on May 24, 2007.
The genre of the first game is homework drills. It tests the player on various subjects and memorizations. The player's main opponent is beating other characters in quizzes. There is also a "Drama ☆ Mode" where the game plays like a mini-adventure game as you make your way to Akihabara. Math quizzes and mini games (about five in all) pop up as you play along.Beatus vir qui suffert tentationem.
Ja he ik ben een vent, ik snap al die subtiele hints niet zonder uitleg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:20 schreef wdn het volgende:
Frag: [Anime] Death Note 3 zie de afbeelding in de OP. Het was een subtiel bruggetje om over DN te gaan praten maar mislukte dus
Death note staat nog steeds op mijn lijstje van te kijken anime's, hoeveel afleveringen heeft die?
Ik zoek nog een langere anime (dus meer dan 26 episodes) voor in de vakantie.
Iemand tips?Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Ik heb de afgelopen weken gekeken naar:quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja he ik ben een vent, ik snap al die subtiele hints niet zonder uitleg.
Death note staat nog steeds op mijn lijstje van te kijken anime's, hoeveel afleveringen heeft die?
Ik zoek nog een langere anime (dus meer dan 26 episodes) voor in de vakantie.
Iemand tips?
My Hime (s1; 26) en My Otome (s2; 26).
Negima (26 eps)
Grenadier (12 eps).
Allemaal leuke series.
Neem anders death note mee. Daar komt deel 33 van uit vandaag dus daar ben je even mee zoet.
Belangrijk: wat heb je allemaal al gezien?
Die heb ik helaas al gezienWat ik zou uit mijn hoofd weet:
Mai Hime
Mai Otomo
Grenadier
Negi Magi Negima (kijk ik nu)
Code Geass
Trinity Blood
Rah Xephon
Witch hunter robin
Last Exile
Hellsing
Gundam wing
Gundam Seed
Gundam Seed Destiny
Neon Genesis evangelion (wat een boutserie was dat)
Naruto
Bleach
Tenjou Tenge
Full metal Panic
Full metal Alchemist
En als films:
Jin Roh
Appleseed
Paprika
FF VII – Advent Children
Laputa – Castle in the sky
Naussicaa of the valley of the wind
Mononoke Hime
Porko rosso
Spirited away
Howls Moving Castle
Whisper of the Heart
The cat returns
Kiki’s Delivery service (ja die heb ik serieus zitten kijken)Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Blood+?
Algemene hint: kijk eens op boxtorrent. Daar staat complete series.Beatus vir qui suffert tentationem.
waar gaat blood+ over? weiss kreutz of zo zoek ik ook nog maar nooit kunnen vindenEen piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Cowboy Bebop, Gungrave, Samurai Champloo, Love Hina, Vision of Escaflowne, Angelic Layer, Chobits, xxxHolic, Ai Yori Aoshi, Ebichu, GANZ, Ghost in the Shell - Standalone Complex...
In je lijstje met films ontbreekt Grave of the Fireflies. Is een Ghibli-film en wordt gezien als een van de beste oorlogsdrama's ooit (en da's dan vergeleken met live-action films).
En Kiki's Delivery Service is geweldig.
Lees voor de lol even de Notice van Moderator, onderin de OP.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
grave of fireflies heb ik gezien maar kwam ik niet op. En die film hoef ik nooit meer te zien, prachtige meesleepende film maar wat voel je je een potje kut aan het einde.
Gungrave, chobits, vision of escaflowne en de ghost in the shell films heb ik ook gezien maar kwam ik niet meer op ^^.
En ik weet dat je hier geen links mag postenmaar ik vroeg daar dan ook niet direct om
.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Ghost in the Shell - Standalone Complex is een serie. twee seizoenen van 26 afleveringen en een film.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
Bloed natuurlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:01 schreef Frag_adder het volgende:
waar gaat blood+ over? weiss kreutz of zo zoek ik ook nog maar nooit kunnen vindenquote:Blood+ is set decades after the events of Blood: The Last Vampire. Under the care of her adoptive family, Saya Otonashi has been living the life of an anemic and amnesiac, but otherwise ordinary schoolgirl. Saya’s happy life is shattered when she is attacked by a chiroptera, and learns that she is the only one who can defeat them. Armed with her sword, Saya embarks on a journey with her family, allies and faithful servant, Haji, to rid the world of Chiroptera and rediscover her identity.
The series is initially set in present day (September 2005) Okinawa City (Koza), on Okinawa Island, near the US Kadena Air Base. In the course of the series, Saya visits locales across the world, while fighting enemy chiropterans and searching for her origins.
Lovely Complex
Death Note
Waar zijn die deze week?
Je moet geduld hebben, fansubbers hebben ook een leven hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:56 schreef wdn het volgende:
Lovely Complex
Death Note
Waar zijn die deze week?![]()
![]()
![]()
Ik heb geen leven
Huh?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:14 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je moet geduld hebben, fansubbers hebben ook een leven hoor.![]()
![]()
![]()
Ja, hoezo "ook"...quote:
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
Dat is weinig vergeleken met wat ik heb gezien...quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:30 schreef Frag_adder het volgende:
Die heb ik helaas al gezienWat ik zou uit mijn hoofd weet:
Mai Hime
Mai Otomo
Grenadier
Negi Magi Negima (kijk ik nu)
Code Geass
Trinity Blood
Rah Xephon
Witch hunter robin
Last Exile
Hellsing
Gundam wing
Gundam Seed
Gundam Seed Destiny
Neon Genesis evangelion (wat een boutserie was dat)
Naruto
Bleach
Tenjou Tenge
Full metal Panic
Full metal Alchemist
En als films:
Jin Roh
Appleseed
Paprika
FF VII – Advent Children
Laputa – Castle in the sky
Naussicaa of the valley of the wind
Mononoke Hime
Porko rosso
Spirited away
Howls Moving Castle
Whisper of the Heart
The cat returns
Kiki’s Delivery service (ja die heb ik serieus zitten kijken)![]()
Anime die ik heb uitgezien:
Fate/Stay Night
Code Geass
Mobile Suit Gundam 0080 (DVD)
Rurouni Kenshin TV en Tsuikohen (DVD)
The Melancholy of Haruhi Suzumiya
New Fist of the North Star (DVD)
Fist of the North Star serie 1
Fist of the north star The Legend of Raoh: Martyred Love Arc
Rahxephon (VCD)
Gundam 0079
Gundam SEED (Deels op DVD)
Gundam SEED Destiny
Gundam Wing (TV)
Gundam Wing Endless Waltz (TV)
Excel Saga (DVD)
Transformers Galaxy Force
Cowboy Bebop (DVD)
Otaku no Video (DVD)
Love Hina (niet de ova’s)
Dragon Ball (op VHS kopie en een aantal aflevering van de officiele Cantonees gedubte DVD boxsets gezien)
Dragon Ball Z (TV)
Cutie Honey Live Action
RE Cutie Honey
Macross Plus (DVD)
GITS (VHS)
Lupin III: The Castle of Cagliostro (DVD)
Lupin III: Episode 0 'First Contact'
Lupin III: Stolen Lupin
Transformers The Movie (DVD)
Transformers Scramble City
Digimon adventure (TV)
Digimon adventure 02 (TV)
Metropolis (DVD)
Soul Hunter (DVD)
Giant Robo (DVD)
Dragon Ball Z Specials (Trunks VSH kopie en Bardock op officiele DVD), Digimon prequel movie (Illegale VHS kopie)
Digimon Our War Game (VCD)
Digimon adventure 02 movie (VCD of DVD?)
Pokemon movies 1 to 3 (VHS)
Ranma 1/2 Nihao my concubine
Ranma 1/2: Big Trouble in Nekonron China,
Ranma 1/2: One Flew Over the Kuno's Nest,
Een Sailormoon R special (Illegale VHS kopie)
Dragon Ball GT special (VCD)
Dragon Ball anniversary movie (DVD)
Dragonball first movie
Dragon Ball third movie
Dragon Ball Z third movie
Dragon Ball Z movie 4
Dragonball z movie 5
Dragon Ball Z movie 6,
DBZ movie 7
DBZ movie 8
DBZ movie 9?? (not sure)
DBZ movie 10
DBZ movie 12
Teenage Mutant Ninja Turtles OVA
Shuffle! (bagger anime)
Dokuro-chan
Pui Puni poemy
Nobita and the Legend of the Sun King (DVD)
Doraemon: Nobita's Version of Saiyuki (officiele VHS)
Jinki:Extend
Jin-Roh de wolven brigade (TV)
Gundam SEED C.E. 73 Stargazer
Final Fantasy 7 Last Order
Final Fantasy Advent Children (DVD)
En wat ik nog moet afkijken, of niet meer wil kijken
Fist Of The North Star 2
Gunslinger Girl (DVD)
Noir (DVD)
One Piece
Lupin III part 1 and 2
Transformers Generation 1 (Sommige eps boeien me niet)
Transformers Headmasters (DVD van Maverick en niet van Metrodome)
Transformers Masterforce
Transformers Beast Wars 2
Transformers Armada (TV en ook de Japanse versie)
Transformers Energon (TV en ook de Japanse versie)
Samurai pizza cats (TV)
Pokemon (TV)
Beyblades (TV)
Medabots (TV)
Boes Boes (TV)
Teknoman (TV)
Final Fantasy Unlimited (Preview DVD)
Akira (DVD)
City Hunter (DVD)
Yu Yu Hakusho
NGE
Saint Seiya (DVD en VHS opname)
Saint Seiya Hades
King of bandit Jing (Preview DVD)
Azumanga Daioh
Shin Chan (TV)
De bende van vijf (TV)
FMA
Cyborg 009 (nieuwe versie op TV)
Astro Boy (2003 serie Engelse dub op TV )
Astro Boy 1980 (DVD)
New Getter Robo
Megaman NT warrior (TV)
Cutie Honey Flash
Cooking Master Boy
Black Cat
School Rumble
K.O. Beast (Preview DVD),
Angelic Layer (Preview DVD)
Ranma 1/2 (VHS opname)
Maison ikkoku (VHS opname)
Ranma OVA series
Urusei Yatsura
Ah My Goddess TV
Ah my Goddes OVA (DVD, DVD 2 nooit afgekeken)
Burst Angel (Preview DVD)
Kiddy Grade (Preview DVD)
Samurai 7 (Preview DVD)
B-Daman (TV)
Sailor Moon (TV)
Witch Hunter Robin
Saiyuki
Highschool! Kimengumi (VHS en internet fansub)
Shaman King (TV)
Yu Gi Oh (TV)
Vampire Hunter D (DVD, de film nooit afgekeken)
.Hack//legend of twilight's bracelet (fansub, DVD 1&2 liggen ook thuis, maar de US versie werkt niet op alle Regio vrije DVD spelers WTF )
Initial D
GTO
Negima
Mashin Eiyuuden wataru
Disgaea
.Hack//SIGN (DVD, alle DVD's liggen hier thuis, geen zin om te kijken) Zeta Gundam movie 1 en 2
.hack//Liminality
Naruto
Cromartie High school
Stratos 4 (DVD)
Magical Shopping Arcade Abenobashi (DVD)
MS IGLOO Hidden one year war
Black Jack
Death Note
Mobile Suit Gundam the 08th MS team
Nanoha
GITS SAC (DVD)
Gaogaigar
Card captors Sakura (TV)
Monster
Keroro Gunsou (sergeant Frog)
Gundou Musashi
De dik gedrukte hebben wat mij betreft nog wel het meeste kans om ooit nog verder gekeken te worden.![]()
Dat bedoel ik
Dus mijn vraag van 18:56 blijft staan!
Eerst maar even de rest van het chinees van gisteren knabbelen tijdens een aflevering van xxxHolic. PU!
Damn RX. Ik heb der daar ook al een hoop van gezienmaar nog niet alles van die lijst
*pakt notebook voor een c'v'tje*Beatus vir qui suffert tentationem.
stil niet doorvertellen http://tv-links.co.uk/index.do/3 staat ook wel wat aardigsvoor als je niks kan downloaden of geen geld hebt om te kopen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
OOOOOOH. Is dat alles.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:33 schreef RX-78-2 het volgende:
[..]
Dat is weinig vergeleken met wat ik heb gezien...![]()
KNIP![]()
なんだっけ![]()
Oh en de "seiyuu" in Claymore:
Miria: Kikuko “Belldandy” Inoue
Helen: Miki “Vampire Princess Miyu” Nagasawa
Denieve: Hana Takeda
Male Awakened One: Mitsuru “(Big-O’s) Roger Smith” MiyamotoBeatus vir qui suffert tentationem.
Nou ik heb wel meer gezien maar houd geen lijst bij. Ik heb dus nogal vaak van: ohhhh die heb ik ook gezien ^^. Maar lang niet elke serie laat zo een grote impact na.
Hmmm ik denk niet dat ik een van die voice actors ken
Ik heb wel met een aantal die gewoon bij de eerste keer dat ze hun bek open trekken herken en zo iets heb van OHhhhh nee zit die ook al hierin. Maar alas, ik ken er maar 1 bij naam xD en dat is Rie tanaka (chii, lacus kleine etc.)Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
"Ah my goddess" nog niet gezien Frag? Anders has je Kikuko Inoue wel herkend
Merlijn de Tovenaar?
nope nooit ah my goddess gezien, is dat wat? ^^Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Absoluut een meesterwerk; Humor van de bovenste plank.
En zeer zeker de moeite waard.Beatus vir qui suffert tentationem.
Voor veel mensen begint animecon vanmiddag...
Hier staan een bak avatars (Death Note, Lovely Complex, Honey+Clover 2, Nana en veeeeeel meer (meer dan 2500)). 3 linkjes maar er zijn er meer op die pagina:
http://patrypjer.livejournal.com/5338.html
http://patrypjer.livejournal.com/4682.html
http://patrypjer.livejournal.com/4872.html
Lovely Complex wallpapers en avatars:
http://www.reanmachine.com/?page_id=15#songs
En nog meer LC:
http://shoujolove.canalblog.com/archives/avatars/index.htmlWrijf het maar inquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:42 schreef Jordy-B het volgende:
Voor veel mensen begint animecon vanmiddag...
Heb je geen ticket gekocht?quote:Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
Nee. Geen tijd (ik ben 7 dagen per week aan het 'werk' maar kan in die tijd wel anime kijken edoch niet weg).
Komende week ga ik wel weer even heen en weer naar Manchester. En ik heb net mijn vakantiegeld gehad dus ik kan weer flink dvd's kopen.
Moet alleen iets hebben dat dichterbij ligt dan Fame in A'dam
online shops?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:03 schreef wdn het volgende:
Nee. Geen tijd (ik ben 7 dagen per week aan het 'werk' maar kan in die tijd wel anime kijken edoch niet weg).
Komende week ga ik wel weer even heen en weer naar Manchester. En ik heb net mijn vakantiegeld gehad dus ik kan weer flink dvd's kopen.
Moet alleen iets hebben dat dichterbij ligt dan Fame in A'dam![]()
Zeg die laatste vraag vind ik belangrijker dan mijn werk
Bij een bedrijf van een oom van me heb ik een logistiek systeem opgezet en daar kan ik alleen in de weekenden onderhoud op doen (heb een normale baan 'ernaast').
Daarnaast poolen/9-ball tournooien (maar dat is maar een 1/2 jaar in een jaar).Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:23 schreef outcast_within het volgende:
archonia, volgens mij kon je met je punten zelfs een sporadische dvd van midori kopendoe maar duur...
doelde meer op play.com of dvdpacific.com![]()
![]()
Oops je vraag verkeerd begrepen
Zal eens even kijken.Beatus vir qui suffert tentationem.
weet iemand hier nog leuke mecha/ series?
deel 47:
Het grote Anime/Manga topic deel 47: Online Shoppen...
[ Bericht 41% gewijzigd door ARKON op 01-06-2007 15:34:54 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: