Die bestanden met .ogm en .ogg? Hoewel ik hier met Linux werk ben ik bang dat ik straks 5gig voor niets downloadquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
PPP is gebaseerd op excel saga..
en ik kon em gewoon op Isohunt vinden, torrent van rond de 5GB
dude! er zijn pubertjes die zeggen dat ze alleen tekenfilms keken toen ze nog kleuter waren!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dude! die dromen had ik toen ik net een pubertje was!![]()
quote:Vliegen in dromen is vaak heerlijk maar kan ook een vlucht zijn. De eerste vliegervaring ontstaat nogal eens tijdens een nachtmerrie. Je krijgt het zo benauwd dat er iets moet gebeuren en dan ga je vliegen. Dit kan ertoe leiden dat je regelmatig wegvliegt zodra de zaken in de droom je te veel worden. Hier zit een kant aan van de macht over je eigen bestaan houden, maar er zit ook een kant aan van vluchten voor obstakels, de confrontatie niet aangaan. Er was eens een dromer die elke keer als ze een obstakel tegenkwam, meteen ging wegvliegen. Zo deed ze het ook in haar dagelijks leven: als ze iets te moeilijk vond, dook ze weg in een heel eigen leven in plaats van af en toe de confrontatie aan te gaan. Maar meestal is vliegen voor een dromer gewoon een heerlijke belevenis. Stel je maar eens voor dat je zou kunnen vliegen: bijna meteen zal er een glimlach op je gezicht verschijnen. Heerlijk lijkt dat, kunnen vliegen.
SPOILER: ep6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
euhhhh...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:00 schreef woutabest het volgende:
[..]
Die bestanden met .ogm en .ogg? Hoewel ik hier met Linux werk ben ik bang dat ik straks 5gig voor niets download
ik heb alleen maar de rl serie en films van batman gezien!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:07 schreef Sh0g het volgende:
[..]
dude! er zijn pubertjes die zeggen dat ze alleen tekenfilms keken toen ze nog kleuter waren!![]()
Ik droom vrij vaak dat ik kan vliegen, maar heeft vrij weinig met dbz te maken. Maar ik vond dit wel heel vreemd. Ik denk dat het komt omdat ik laatst Superman Returns had gekeken.Maar goed, was wel benieuwd of er mensen daadwerkelijk over animé dromen. Ik bedoel: als je 10-20 series volgt en elke dag 5 of 6 episodes kijkt, dan moet dat wel invloed hebben op je slapen.
Ze hebben daar zoooooovvvvveeeeeeeeel ingestopt dat je 3x moet kijken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
lucky star is imho ook leuk...
alleen andere humor (ik zou overigens, net als bij b.v. excel saga, niet alles achter elkaar kunnen kijken..)
ow en begin ep3:
hoebedoel je gejat van sailormoon
ogm kun je gewoon afspelen hoor. Doe ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:00 schreef woutabest het volgende:
[..]
Die bestanden met .ogm en .ogg? Hoewel ik hier met Linux werk ben ik bang dat ik straks 5gig voor niets download
in het begin ook veel gepiep... (inclusief sterretjes m.b.t. merknamen en/of namen van producten/series)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 06:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Ze hebben daar zoooooovvvvveeeeeeeeel ingestopt dat je 3x moet kijken.
Vooral op bustes en schilderijen letten maar ook handelingen en scenes zijn vaak gerelateerd![]()
De OP bevat Gundams![]()
In het vorige deel heb ik een lijst gepost met de series die voorkomen en dat waren er zeker 50.
Hayate is 1 van de beste series dit seizoenHelaas zijn er heel veel goede series dit seizoen
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:20 schreef mschol het volgende:
zoek ik net nog steeds naar plaatjes van de SE dvd van CCS film 2 kom ik dit tegen:
[afbeelding]
NOOOquote:
Deze gai-sensei moet toch eens wat vaker het bier laten staan en wat vaker de gym bezoeken.quote:
Hij heeft zo wel een natuurlijke buffer hequote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:14 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Deze gai-sensei moet toch eens wat vaker het bier laten staan en wat vaker de gym bezoeken.
Zo gaat hij natuurlijk nooit die akatsuki gasten verslaan.
yup yupquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:14 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Deze gai-sensei moet toch eens wat vaker het bier laten staan en wat vaker de gym bezoeken.
Zo gaat hij natuurlijk nooit die akatsuki gasten verslaan.
Ik verwacht anders ook geen 'blistering speeds' van hem, maar hij is wel meester van de 'hidden art' sitting no jitsu. Hij kan die techniek gebruiken om op zijn tegenstander te gaan zitten.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:51 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
yup yup
Hij kan wel een stootje hebben denk ik zo
en heel snel vallen zie ik hem ook niet doen. Hij zal alleen niet zo hoog kunnen springen denk ik zo
omg, dat doe ik altijd bij TL om mijn ratio te boosten, en hierbij denk ik er niet eens bij na!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 06:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh en je weet dat je alleen de eerste episode kunt downloaden met torrents? Dat doe ik in elk geval altijd: eps 1 met prioriteit en als die klaar is even kijken hoe de kwaliteit is.
Die zijn wel tof.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:14 schreef wdn het volgende:
Hier zitten goede tussen:
http://www.youtube.com/watch?v=tDqAuXDLdpw
http://www.youtube.com/watch?v=dNCR6Yh9xv4
Het was vorig jaar wel lekker om even door het centrum van Almelo te stappen en een ijsje te halen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:26 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Alleen moet het niet zo warm zijn als vorig jaar..![]()
die gameroom was verschrikkelijk toen, maar ik denk dat 't dit jaar wel meevaltquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:26 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Alleen moet het niet zo warm zijn als vorig jaar..![]()
oeh oehquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:26 schreef zquing het volgende:
heb ook al ramune en energydrink gekocht ervoor
[afbeelding]
w00t 30 flesjes ramune
niet alleen voor mij hoor
Was jij degene die vorig jaar flauw was gevallen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:20 schreef Bura het volgende:
Bah inderdaad, die hitte was VRESELIJK. D; Ik zweette me kapot, het was echt bakken daarbinnen. Ik was ook nog onwel erdoor geworden waardoor ik zondag niet meer kon ook al had ik een weekend ticket >>" Ditmaal een Saturday-only ticket.
Waar heb je die ramune vandaan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:26 schreef zquing het volgende:
heb ook al ramune en energydrink gekocht ervoor
[afbeelding]
w00t 30 flesjes ramune
niet alleen voor mij hoor
wat een bagger kwaliteit..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:56 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Was jij degene die vorig jaar flauw was gevallen?
[..]
Waar heb je die ramune vandaan?
Calpis is een van de voordelen voor een gopher
Sterke wind vs Schoolgirls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |