Meestal kijk ik gemiddeld 2-3 afleveringen per dag. Meestal kijk op zondag wat meer omdat ik dan meestal toch niets beters te doen heb.quote:
dan ga ik zo kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef wdn het volgende:
Lovely Complex 07 de hele aflevering is echt TE GEK
19:16 opletten
Ze hebben hun winteruniformpjes nog aanquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:17 schreef Crashcat het volgende:
Lucky Star hype is nog niet voorbij
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
SPOILER: LC7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
in alle 3 de series is de hoofdrolspeler een kinda ''loner guy''. leven met een goed moraal en er zit zeker een uitbouw van de karakters.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:47 schreef wdn het volgende:
Bebop, Trigun en Hellsing zijn juweeltjes in hun eigen soort dus iets vergelijkbaars zal lastig te vinden zijn lijkt me.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:41 schreef zquing het volgende:Ik heb ep 7 nog niet gezien, maar wel de live action movie een paar dagen terug...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:58 schreef Bura het volgende:
[..]
Ik heb ep 7 nog niet gezien, maar wel de live action movie een paar dagen terug...subbed of nonsubbed, keb de raw gezien en bepaalde dingen...moet je gewoon eigenlijk zien met het daadwerkelijk begrijpen wat er staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee, ben bij ep 4. Ga in het weekend wel verder met kijken. Serie was wel populair, dus lijkt me wel dat ie beter wordt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:25 schreef Frag_adder het volgende:
10 pfft ik voel me verslaafd, wordt witch hunter robin trouwens nog beter volgensmij heb ik die na aflevering 16 of zo eraf gegooid :S
Darker than Black heeft een beetje die Bebop-feel, maar dat heeft vooral te maken met de muziek van Kanno en de wat stille hoofdpersoon.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
in alle 3 de series is de hoofdrolspeler een kinda ''loner guy''. leven met een goed moraal en er zit zeker een uitbouw van de karakters.
ik zoek dus iets wat je gewoon aangrijpt door een zeer goed gebouwd verhaal te hebben. het gerne maakt me niet zoveel uit, zolang het maar een diepgang heeft.
Subbedquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:14 schreef koffiegast het volgende:
[..]
subbed of nonsubbed, keb de raw gezien en bepaalde dingen...moet je gewoon eigenlijk zien met het daadwerkelijk begrijpen wat er staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Witch Hunter Robin niet geleden nog gekeken. De anime duurt een tijdje voordat het een beetje opgang kwam. De eerste helft was een beetje monotoon, maar halverwege veranderde dat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:30 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Geen idee, ben bij ep 4. Ga in het weekend wel verder met kijken. Serie was wel populair, dus lijkt me wel dat ie beter wordt.
Ah k, nou ik ben benieuwd. Kreeg hem al een hele tijd terug aangeraden door iemand, omdat ik ook zo heet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:09 schreef mecano het volgende:
[..]
Ik heb Witch Hunter Robin niet geleden nog gekeken. De anime duurt een tijdje voordat het een beetje opgang kwam. De eerste helft was een beetje monotoon, maar halverwege veranderde dat.
En tijdens het kijken van deze anime, deed me soms denken aan de serie La femme Nikita. Er zitten namelijk een aantal gelijkenissen tussen de serie en deze anime. Maar het leukste van Witch Hunter Robin vind ik de OP en de ED songs gezongen door Bana. Ik luister nu regelmatig nog naar die liedjes. Helaas heeft Bana nooit meer een single of een album uitgebracht voor zover ik weet.
prima! dan heb ik 2 series om goed uit te proberen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Darker than Black heeft een beetje die Bebop-feel, maar dat heeft vooral te maken met de muziek van Kanno en de wat stille hoofdpersoon.
De serie die aan die omschrijving (de hoofdrolspeler is een kinda ''loner guy''. leven met een goed moraal en er zit zeker een uitbouw van de karakters.) voldoet is Gungrave. Maar die is wel al 'n paar jaar oud.
Jij heet Witch Hunter?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:54 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ah k, nou ik ben benieuwd. Kreeg hem al een hele tijd terug aangeraden door iemand, omdat ik ook zo heet.
Tja, schept toch een band hè.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
SPOILER: lc7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
SPOILER: lc7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kanon is leuk. Lekker ingewikkeld en overwacht.
Qua films weet ik geen goede.
Murder Princess is OVA2 van uit maar dat is dus geen film maar een serie van 6.
Misschien Naruto 3? Was niet extreeem goed maar het is een film
Beatus vir qui suffert tentationem.
Was het maar waar.quote:
dude! die dromen had ik toen ik net een pubertje was!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:05 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Was het maar waar.![]()
In een droom vanacht was ik nog een kruising tussen Superman en Goku.Ik vloog naar een ziekenhuis en in de kelders probeerde ik de kamehameha uit op een stel foute dokters en zombies, maar het mislukte. Daarna werd ik achtervolgd door een evil Superman en kreeg ik nog hulp van Batman, die ineens ook kon vliegen, wtf
. Spannend was het wel.
Zijn er nog meer mensen die wel eens animé-achtige dromen hebben? Als dat zo is, zit je er diep in en wordt het eens tijd voor een vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |