ramune komt bij Dun Yong(oid) vandaan, die chinees op de hoek bij nieuwemarkt(niet oriental)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:56 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Was jij degene die vorig jaar flauw was gevallen?
[..]
Waar heb je die ramune vandaan?
Calpis is een van de voordelen voor een gopher
Sterke wind vs Schoolgirls
Nope, gelukkig nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:56 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Was jij degene die vorig jaar flauw was gevallen?
kzoek nog de rest van de serie, keb maar tot 22 ofozquote:Op zondag 27 mei 2007 09:55 schreef mschol het volgende:
ben op zoek naar sumomomomo (weat een bagger naam om te schrijven)
episode 12 van luperry, xvid versie...
aangezien de x264 hier veel problemen heeft met afspelen wil ik em ook in xvid hebben, alleen is de oude tracker dood en heeft 12 ook geen seeds meer, iemand?
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:05 schreef koffiegast het volgende:
[..]
kzoek nog de rest van de serie, keb maar tot 22 ofoz
[Your Mom] heeft hem compleet geloof ik, alleen is hun site een bende dus succes met zoeken.quote:
koffie had me al een pm gestuurd,quote:Op zondag 27 mei 2007 13:26 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
[Your Mom] heeft hem compleet geloof ik, alleen is hun site een bende dus succes met zoeken.
De zoekfunctie werkt ook niet helemaal lekker.
Ahh.. balen.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:12 schreef Bura het volgende:
Nou lekker, ik heb mn voet gebroken :S Leuk zo vlak voor Animecon.![]()
Ben je wel makkelijk te herkennen.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:12 schreef Bura het volgende:
Nou lekker, ik heb mn voet gebroken :S Leuk zo vlak voor Animecon.![]()
Hij was zijn cosplay outfit aan het uittesten en net na de "ready" en voor de "set-up" stapte hij in een kuil waardoor hij viel en zijn enkel knapte.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ahh.. balen.Vraag me wel af hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.
Beterschap.
Ik viel van de trapquote:Op maandag 28 mei 2007 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ahh.. balen.Vraag me wel af hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.
Beterschap.
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:37 schreef wdn het volgende:
Hey maak er misbruik van: huur een rolstoel en laat je vervoeren.
eeepquote:Op maandag 28 mei 2007 17:59 schreef Bura het volgende:
Ja dan trek ik iedereen uit elkaar bij de goedkope manga booth![]()
En nog steeds geen foto van jezelf in het fotoboek.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:45 schreef Bura het volgende:
Ohja, ps wdn... ik ben geen man XD
foto'squote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:00 schreef Sh0g het volgende:
Witch Hunter Robin is een toffe anime. Een donkere, mystieke, serieuze animé en dat is ook wel eens leuk. Een soort van detective, maar dan met toffe personages met coole speciale krachten. En het verhaal kent leuke plotselinge wendingen. Heb nog 8 eps te gaan.
[..]
En nog steeds geen foto van jezelf in het fotoboek.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 5 weken dan weten we het![]()
![]()
In Dennou Coil Episode 2 zat meloenbrood![]()
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |