ramune komt bij Dun Yong(oid) vandaan, die chinees op de hoek bij nieuwemarkt(niet oriental)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:56 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Was jij degene die vorig jaar flauw was gevallen?
[..]
Waar heb je die ramune vandaan?
Calpis is een van de voordelen voor een gopher
Sterke wind vs Schoolgirls
Nope, gelukkig nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:56 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Was jij degene die vorig jaar flauw was gevallen?
kzoek nog de rest van de serie, keb maar tot 22 ofozquote:Op zondag 27 mei 2007 09:55 schreef mschol het volgende:
ben op zoek naar sumomomomo (weat een bagger naam om te schrijven)
episode 12 van luperry, xvid versie...
aangezien de x264 hier veel problemen heeft met afspelen wil ik em ook in xvid hebben, alleen is de oude tracker dood en heeft 12 ook geen seeds meer, iemand?
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:05 schreef koffiegast het volgende:
[..]
kzoek nog de rest van de serie, keb maar tot 22 ofoz
[Your Mom] heeft hem compleet geloof ik, alleen is hun site een bende dus succes met zoeken.quote:
koffie had me al een pm gestuurd,quote:Op zondag 27 mei 2007 13:26 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
[Your Mom] heeft hem compleet geloof ik, alleen is hun site een bende dus succes met zoeken.
De zoekfunctie werkt ook niet helemaal lekker.
Ahh.. balen.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:12 schreef Bura het volgende:
Nou lekker, ik heb mn voet gebroken :S Leuk zo vlak voor Animecon.![]()
Ben je wel makkelijk te herkennen.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:12 schreef Bura het volgende:
Nou lekker, ik heb mn voet gebroken :S Leuk zo vlak voor Animecon.![]()
Hij was zijn cosplay outfit aan het uittesten en net na de "ready" en voor de "set-up" stapte hij in een kuil waardoor hij viel en zijn enkel knapte.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ahh.. balen.Vraag me wel af hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.
Beterschap.
Ik viel van de trapquote:Op maandag 28 mei 2007 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ahh.. balen.Vraag me wel af hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.
Beterschap.
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:37 schreef wdn het volgende:
Hey maak er misbruik van: huur een rolstoel en laat je vervoeren.
eeepquote:Op maandag 28 mei 2007 17:59 schreef Bura het volgende:
Ja dan trek ik iedereen uit elkaar bij de goedkope manga booth![]()
En nog steeds geen foto van jezelf in het fotoboek.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:45 schreef Bura het volgende:
Ohja, ps wdn... ik ben geen man XD
foto'squote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:00 schreef Sh0g het volgende:
Witch Hunter Robin is een toffe anime. Een donkere, mystieke, serieuze animé en dat is ook wel eens leuk. Een soort van detective, maar dan met toffe personages met coole speciale krachten. En het verhaal kent leuke plotselinge wendingen. Heb nog 8 eps te gaan.
[..]
En nog steeds geen foto van jezelf in het fotoboek.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 5 weken dan weten we het![]()
![]()
In Dennou Coil Episode 2 zat meloenbrood![]()
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
1 het was niet voor mij.. (gelukkigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:37 schreef Frag_adder het volgende:
Zal wel een behoorlijk programma geworden zijn want het was een lang weekend. Dat of je bent gewoon een ramp met excel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:04 schreef Frag_adder het volgende:
ja maar over sola, hoe verklaar je dan dat:Reincarnaties, mindfucks, vage intertwined spullie en een vleugje magieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tentamens hier, scriptie etc.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:12 schreef Frag_adder het volgende:
Hmmm volgensmij ben ik de enige hier die niet te vinden zal zijn op de animecon
En ik denk dat ik witch hunter robin dan nog maar eens moet gaan downloaden, volgensmij ben ik daar toen na aflevering 12 of zo mee afgehaakt omdat ik em juist slap vond en er totaal geen vorm van een boeiend verhaal in kon herkennen.
Niets. De manga begint pas in juli (en dan is de anime afgelopen). Dus alles van Sola wat bekend is komt eventueel/maximaal van de RAW van een nog niet gesubde episode. En die komt volgende week pas weer dus wat we echt weten zit nu in deze 8 episodes opgesloten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:22 schreef woutabest het volgende:
Over Sola, jullie zitten nu wel allerlei dingetjes in je hoofd te halen, maar hoeveel is nu eigenlijk echt bekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. trouwens
SPOILER: Sola: mijn ideeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is allemaal speculatieSola vind ik in elk geval een serie die de moeite waard is gebleken (tot nu toe
) Heeeeeeeeerlijke serie.
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILER: episode 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn vraag dus nu:
wat bedoelen ze met flute, flute as in fluit of iets anders???
[ Bericht 1% gewijzigd door mschol op 29-05-2007 17:11:28 ]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:48 schreef wdn het volgende:
Volgende episode is getiteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. trouwens
SPOILER: Sola: mijn ideeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is allemaal speculatieSola vind ik in elk geval een serie die de moeite waard is gebleken (tot nu toe
) Heeeeeeeeerlijke serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
over dat meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en over de toekomst en verledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk een serie die je zo aan het speculeren zet
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Heerlijk ja
mschol deze hele Hayate lijkt sexueel getint te zijn. En op horror. 2 van de 4 bleeps betroffen "Freddy" en "Jason"Dus daar moet je het zoeken en ik gok op het eerste...
[ Bericht 11% gewijzigd door wdn op 29-05-2007 19:39:13 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
@wdn
heb je nana al gezien, zou je me een kleine spoiler kunnen geven
"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Jups gezien.
Spoiler in de zin van??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
De meeste hayates waren toch wel sexueel getint, naja heel erg suggestief, op een in mijn netvlies gebrande verkrachtings scene naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. valt het wel mee met wat je te zien krigjtEen piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
ja oke, dan ligt het dus niet aan mij...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:32 schreef wdn het volgende:
Heerlijk ja
mschol deze hele Hayate lijkt sexueel getint te zijn. En op horror. 2 van de 4 bleeps betroffen "Freddy" en "Jason"Dus daar moet je het zoeken en ik gok op het eerste...
fout...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:31 schreef Frag_adder het volgende:
De meeste hayates waren toch wel sexueel getint, naja heel erg suggestief, op een in mijn netvlies gebrande verkrachtings scene naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. valt het wel mee met wat je te zien krigjt
ik vond die butler eigenlijk enger
en die hina in de laatste ep![]()
![]()
edo rocket. vuurwerk, grote pokemon, aparte tekenstijl, wazig en op het einde nog eens wat leuke tl-notes![]()
ow en Nagasarete Airantou 8 was ook weer leuk...SPOILER: geen idee of het echt spoiler is maar dit is uitvoorzorgOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en de andere bliepjes betroffen Sadako (bij ons ook wel bekend als samaraquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:32 schreef wdn het volgende:
Heerlijk ja
) en kayako (uit Ju-on, the grudge)
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:50 schreef outcast_within het volgende:
ja anders stopt ie er meteen een piemel in heb je helemaal geen anime meer over...
tja.. zo kan je het natuurlijk ook uitleggen..
kan iemand bij megaupload.com aflevering 12 van sumomomo momomo XVID van luperry uppen..
hijs niet te krijgen op internet
mail of pm mij de link maar
[ Bericht 20% gewijzigd door mschol op 29-05-2007 23:32:56 ]![]()
Ik heb je even een PM gestuurd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. zo kan je het natuurlijk ook uitleggen..
kan iemand bij megaupload.com aflevering 12 van sumomomo momomo XVID van luperry uppen..
hijs niet te krijgen op internet
mail of pm mij de link maarMaar ik zie net dat het H.264 releases zijn van LuPerry, weet dus niet of je er nu nog wat aan hebt.
![]()
off topic
mijn nieuwe ringtone... :s
http://www.muchosucko.com/show/speed_blowjobs-27690
hoi bob is dit een waardige offtopic slowchat goedendag post?![]()
wtf @ die link man XD!quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:57 schreef outcast_within het volgende:
off topic
nope heb er niks aan.. die heb ik al...quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:11 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb je even een PM gestuurd.Maar ik zie net dat het H.264 releases zijn van LuPerry, weet dus niet of je er nu nog wat aan hebt.
ik moet echt xvid hebben..
wat een achterhaalde site trouwens met FF only,paupers...
![]()
ik kliktequote:Op woensdag 30 mei 2007 00:57 schreef outcast_within het volgende:
off topic
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou aan de naam van de link te zien denk ik dat ie nogal NSFW is dus ik pas ^^.
Ik kan trouwens nergens de xvid versie vinden alleen de andere sorry.
[ Bericht 33% gewijzigd door Frag_adder op 30-05-2007 09:45:42 ]Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
wie oh wie zou dat zijn op het forum van luperryquote:mschol
Ik kan 12 niet vinden mschol. Sorry. Ben thuis bezig met de 1-12 torrent maar weet niet of dat de h264 versie is.
Oh en is dit geen optie:
http://forums.gentoo.org/(...)ght-ffmpeg+h264.html
Gewoon omzetten naar xvid
mschol pm die ik stuurde bevatte 12, weliswaar geen seeds/leechs magoed, probeer die vasn 1-12 te downloaden en dan 1-11 weg te vinken. btw 20 is uit van sumo
![]()
ikke niet hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:13 schreef wdn het volgende:
[..]
wie oh wie zou dat zijn op het forum van luperry
tja, kan 12 alleen vinden van een andere groep maar dat wil ik dus juist niet....quote:Ik kan 12 niet vinden mschol. Sorry. Ben thuis bezig met de 1-12 torrent maar weet niet of dat de h264 versie is.
heeft echt niemand die serie gevolgd in xvid formaatzodattie ep 12 eff online op mega upload kan gooien
quote:dat kost me waarschijnlijk een boel tijd
(en dan nog is het de vraag om hij synchroon blijft..)
![]()
Oh zquing: aan het eind van Nana 41 zit een klein stukje over het einde van Nana. Daar word gesproken over dat "het einde van seizoen 1 nadert' en dat er een afsluitende special komt ofzoiets.
Tussen de regels door lezend komt er dus inderdaad een s2.Beatus vir qui suffert tentationem.
Welke manga hebben jullie binnen van aniway?
Ik trinity blood, maar volgens mij wou ik liever een van de andere 2
Lucky star was zonder subs ook erg leuk. Vooral de simpele deuntjes, De gesprekken die plots doodvallen, enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het eerste deel van My-HiME
Snel lezen, wellicht dat ik zaterdag dan nog wat meer delen koop. Ga jij trouwens naar Animecon, o_w?Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.![]()
neej, geen geld, plus nog niet mentaal klaar voor een con.
Wat was het andere deel?
Volgens mij wou ik ook my-hime
twas iig schattiger als trinity blood![]()
![]()
Volgens hun forum hadden ze zes mogelijkheden:
Shonen:
- Warcraft
- My-HiME
- Trinity Blood
Shojo:
- The Dreaming
- Mugen Spiral
- Princess Ai
En hoezo niet mentaal klaar voor een con?Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: