SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. valt het wel mee met wat je te zien krigjtEen piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
ja oke, dan ligt het dus niet aan mij...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:32 schreef wdn het volgende:
Heerlijk ja
mschol deze hele Hayate lijkt sexueel getint te zijn. En op horror. 2 van de 4 bleeps betroffen "Freddy" en "Jason"Dus daar moet je het zoeken en ik gok op het eerste...
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:31 schreef Frag_adder het volgende:
De meeste hayates waren toch wel sexueel getint, naja heel erg suggestief, op een in mijn netvlies gebrande verkrachtings scene naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. valt het wel mee met wat je te zien krigjt
ik vond die butler eigenlijk enger
en die hina in de laatste ep![]()
SPOILER: geen idee of het echt spoiler is maar dit is uitvoorzorgOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en de andere bliepjes betroffen Sadako (bij ons ook wel bekend als samaraquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:32 schreef wdn het volgende:
Heerlijk ja
mschol deze hele Hayate lijkt sexueel getint te zijn. En op horror. 2 van de 4 bleeps betroffen "Freddy" en "Jason"Dus daar moet je het zoeken en ik gok op het eerste...
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:50 schreef outcast_within het volgende:
ja anders stopt ie er meteen een piemel in heb je helemaal geen anime meer over...
Ik heb je even een PM gestuurd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. zo kan je het natuurlijk ook uitleggen..
kan iemand bij megaupload.com aflevering 12 van sumomomo momomo XVID van luperry uppen..
hijs niet te krijgen op internet
mail of pm mij de link maar
wtf @ die link man XD!quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:57 schreef outcast_within het volgende:
off topic
mijn nieuwe ringtone... :s
http://www.muchosucko.com/show/speed_blowjobs-27690
hoi bob is dit een waardige offtopic slowchat goedendag post?
nope heb er niks aan.. die heb ik al...quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:11 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb je even een PM gestuurd.Maar ik zie net dat het H.264 releases zijn van LuPerry, weet dus niet of je er nu nog wat aan hebt.
ik kliktequote:Op woensdag 30 mei 2007 00:57 schreef outcast_within het volgende:
off topic
mijn nieuwe ringtone... :s
http://www.muchosucko.com/show/speed_blowjobs-27690
hoi bob is dit een waardige offtopic slowchat goedendag post?
wie oh wie zou dat zijn op het forum van luperryquote:mschol
ikke niet hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:13 schreef wdn het volgende:
[..]
wie oh wie zou dat zijn op het forum van luperry
tja, kan 12 alleen vinden van een andere groep maar dat wil ik dus juist niet....quote:Ik kan 12 niet vinden mschol. Sorry. Ben thuis bezig met de 1-12 torrent maar weet niet of dat de h264 versie is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:42 schreef woutabest het volgende:
Lucky Star is al gereleased door a.f.k.
ik wou my-hime dus. net ff eerste bladzijden trinity gelezen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:40 schreef Jordy-B het volgende:
Volgens hun forum hadden ze zes mogelijkheden:
Shonen:
- Warcraft
- My-HiME
- Trinity Blood
Shojo:
- The Dreaming
- Mugen Spiral
- Princess Ai
En hoezo niet mentaal klaar voor een con?
Op cons komen alleen maar mafkezen, hoor... Ik denk dat jij je er direct thuis voelt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ik wou my-hime dus. net ff eerste bladzijden trinity gelezen.ben stiekem wel blij met deze gothic manga.
En mentaal ja, grote boze wereld, kleine lieve outcast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en aan het eind
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Dat is moeilijk uit te leggen. Smaken verschillen nou eenmaal. Kijk gewoon de eerste 3 eps en beslis dan of je het verder wilt volgen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:41 schreef mschol het volgende:
wat is er zo leuk aan claymore?
De sfeer en de manier van vertellen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:41 schreef mschol het volgende:
wat is er zo leuk aan claymore?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |